لاستیک رودستون




لاستیک رودستون

درباره ی لاستیک رودستون بیشتر بدانیم

رودستون یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تایر در دنیا است. این شرکت امروزه دارای مراکز تولیدی متعددی در سراسر دنیا می باشد که دو کارخانه یاگسان در کشور کره ی جنوبی و کارخانه دانو در کشور چین با بیش از 500.000 مترمربع مساحت ، از مهم ترین مراکز تولید لاستیک رودستون هستند.

این شرکت در سال 2012 سومین کارخانه ی تولیدی خود را در کشور کره ی جنوبی و در شهر چانگ یانگ راه ادازی کرد. رودستون در این کارخانه با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تایرهایی را با لبه های برش خورده تولید می کند تا هم به کاهش مصرف سوخت خودرو کمک کند و هم کیفیت تایر را افزایش دهد. این شرکت علاوه بر این دارای مراکز تحقیق و پژوهش در کشورهایی همچون: کره جنوبی ، امریکا ، چین و آلمان است که دارای متخصصین باتجربه و کارآمد است تا محصولاتی باکیفیت را جهت رضایت مشتریان خود تولید و روانه ی بازار جهانی کند.

این شرکت محصولات خود را به بیش از 100 کشور در سراسر دنیا عرضه می کند و می توان گفت امروزه دارای بالاترین نرخ رشد در صنعت لاستیک در سراسر جهان است.

معایب لاستیک رودستون

لاستیک رودستون دارای عملکرد بالایی است ، به این جهت که این شرکت برای ساخت تایرهای خود علاوه بر استفاده از مواد مرغوب از تکولوژی روز دنیا نیز استفاده می کند. تایرهای رودستون دارای نرمی در حرکت ، ترمزگیری و فرمانپذیری عالی ، عدم انتقال ارتعاشات جاده به داخل خودرو و ... است که باعث بالا رفتن عملکرد آن می شود. بنابراین می توان گفت این لاستیک بیشتر دارای نکات مثبت است تا معایب و نکات منفی !

خرید لاستیک رودستون

همانطور که گفته شد لاستیک رودستون در کشورهای زیادی از جمله ایران به فروش می رسد . با این تفاوت که گارانتی لاستیک رودستون توسط بعضی از شرکت های معتبر پشتیبانی می گردد. فروشگاه اینترنتی هایپرتایر از عاملان فروش اینترنتی انواع لاستیک خارجی با گارانتی های معتبر است که شما با مراجعه به وب سایت آن می توانید با اطمینان لاستیک موردنظر خود را خریداری نمایید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0