آغاز تولیدات تراینگل در چین




بازگشایی کارخانه های لاستیک تراینگل

کارخانه تایر سازی تراینگل در چین پس از تعطیلی طولانی مدت به دلیل بیماری کوید 19 ، فعالیت خود را از سر گرفت. مانی سیسرو ، مدیر عامل  شرکت تراینگل گفت:  با توجه به تاثیرات بیماری کوید 19 بر روی تمام مشاغل از جمله تولید لاستیک و شرایط نامعلوم به وجود آمده ، بعد از پایان قرنطینه در چین و از سر گیری مشاغل شرکت تراینگل تصمیم بر این گرفت تا چهار کارخانه خود را با ظرفیت کاری بیش از 90٪ شروع کند.
آقای سیسرو گفت : پیش از این کارخانه های تراینگل به دلیل سال نو چینی ، تعطیلی سه هفته ای و هم اکنون نیز تعطیلات اجباری مربوط به بیماری کوید 19 را تجربه کرده اند که با توجه به کم شدن آمار این بیماری در چین دولت اقدامات لازم را برای جلوگیری از شیوع ویروس انجام داده تا مردم به زندگی عادی خود بازگردند و همچنین مشاغل فعالیت خود را آغاز کنند . کارخانه های تراینگل نیز با احتیاط و اقدامات لازم فعالیت خود را از سر گرفتند و تقریباً تمام کارمندان اکنون مشغول بکار هستند. وی همچنین اضافه کرد :  نگرانی اصلی ما سلامتی و رفاه همه اعضای تیم تراینگل و خانواده هایشان در سراسر جهان و مشتریانمان است. آقای سیسرو افزود : کارخانه های این شرکت در وایشی ، استان شاندونگ ، در ساحل دریای زرد واقع شده اند و در فاصله بسیار خوبی از مرکز ویروس در ووهان قرار دارند .تمرکز اصلی تراینگل در درجه اول بر روی تولید لاستیک های وانتی ، OTR  و نوع ST در آمریکای شمالی است.
آقای سیسرو افزود: کانتینر های زیادی از لاستیک های تراینگل به دلیل شیوع این بیماری در ایالات متحده وجود دارد که اداره تدارکات تراینگل در تلاش است تا موانعی را که توسط این بیماری همه گیری جهانی ایجاد شده بردارد و این مشکل را حل و تایرها را به دست مصرف کنندگان و نمایندگان فروش خود برساند. وی گفت: کارخانه های تراینگل دارای انبارهای انبوه و پیشرفته است که به مشتریان ما در تهیه لاستیک های تجاری و مصرفی مورد نیاز آنها کمک می کند. 

درباره لاستیک تراینگل 

این گروه با نام تجاری تایر تراینگل شناخته می شود و یک شرکت تایر سازی چینی است که طیف وسیعی از لاستیک برای انواع وسایل نقلیه از اتومبیل های سواری گرفته تا خودروهای مربوط به تجهیزات ساختمانی و لاستیک های مناسب را برای اهداف خاص تولید می کند. از سال 2015 ، این شرکت به عنوان چهاردهمین تولید کننده بزرگ تایر در جهان شناخته شده است. شرکت تراینگل به عنوان یک شریک استراتژیک و تأمین کننده بسیاری از شرکت های خارج از کشور فعالیت می کند. این شرکت با شرکت های Caterpillar ، ولوو و گودیر همکاری کرده است. از نظر موفقیت سهم بازار ، عمده ترین جایگاه شرکت در رده تولید تایرهای (OTR)  قرار دارد که شامل  : لاستیک برای خودروهای مربوط به معدن ، ساخت و ساز و سایر مصارف صنعتی می باشد. این شرکت چهارمین تولید کننده لاستیک های OTR است و 90 درصد از سهام OTR خود را به بازارهای صادراتی ارسال می کند.

 

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0