شورولت جدید ، هانکوک به پا می کند




لاستیک تمام فصل هانکوک

هانکوک با تایر تمام فصل Kinergy GT (H436)   ، تامین کننده تجهیزات اصلی خودرو جدید شورولت را با نام  Trailblazer شد . این تایر تمام فصل ، مناسب برای کراس اوور است و برای رانندگی در مناطق و شرایط مختلف جاده ای طراحی شده است.  Kinergy GT (H436)   به دلیل چسبندگی عالی و بهبود عملکرد در خارج از جاده بهترین گزینه برای خودرو جدید شورولت است.

آج های بی نظیر و شیارهای جانبی گسترده باعث تخلیه آب عالی در تایر می شود و همین شیارهای جانبی باعث بهبود عملکرد فوق العاده آن در زمستان نیز می شود .  این تایر در سایزهای 225/55R18 ، 225/60R17 و 215/65R16  در دسترس قرار خواهد گرفت .

مدیر عامل هانکوک اعلام کرد : تایر Kinergy GT  همیشه مورد انتخاب خودروسازان بوده و این بار نیز برای تکمیل جذابیت شورولت برای خانواده SUV آن انتخاب شده است. ما خوشحالیم که به همکاری طولانی مدت خود با شورولت ادامه خواهیم داد . هانکوک از سال 2002 تامین کننده تجهیزات اصلی جنرال موتور می باشد و همچنین تامین کننده تایر خودروهای مدل sonic ، Malibu ، spark و equinox  شورولت ، GMC Terrain و بیوک Encore است . هانکوک تا کنون با تأمین تایرهای تجهیزات اصلی برای 46 خودروساز دیگر از جمله : پورشه ، مرسدس بنز ، آئودی و BMW  همکاری های جهانی خودرو خود را گسترش داده است.
 

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0