هایپرتایر برنده جایزه منتخب مردمی از اولین رویداد ملی جایزه تجارت الكترونیكی




هایپرتایر برنده جایزه منتخب مردمی

نخستین رویداد جایزه ملی تجارت الکترونیک با حضور جمعی از مدیران ارشد وزارت صمت، اتاق بازرگانی ، بزرگان کسب و کارهای الکترونیکی و صنایع ، معادن و کشاورزی برگزار شد.
به گزارش هایپرتایر، اولین رویداد جایزه ملی تجارت الکترونیکی روز سه شنبه 5 ام مرداد در مرکز همایش های سازمان مدیریت با هدف درک و تحلیل نقاط قوت و نواحی قابل بهبود در مسیر توسعه تجارت الکترونیکی در سطح کلان و ایجاد بسترهای رشد برای فعالان تجارت الکترونیکی برگزار شد. دراین مراسم شرکت‌های حاضر در ميدان رقابت دريافت جایزه ملی تجارت الکترونیک مورد ارزیابی قرار گرفته و سطح امکانات و توانمندی ، سوابق عملکرد و شاخص های مالی آنها تعیین می شود. همچنین ضمن دریافت تندیس جایزه، ستارگان شاخص رتبه از طرف تیم ارزیابی به آنها اعطا میگردد.

در این رویداد که  با حضور مدیران ارشد وزارت صمت، مركز توسعه تجارت الكترونیكی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، سازمان مدیریت صنعتی و مدیران كسب‌و‌كارهای الكترونیكی مطرح تشکیل گردیده بود، علی رهبری، رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در این مراسم با اشاره به اینکه این رویداد به منظور ایجاد اعتماد و شفافیت در فضای تجارت الکترونیکی برگزار شده است ، بیان کرد: سازمان مدیریت صنعتی بعنوان مرجع تخصصی مشاوره ، آموزش و تحقیق سابقه درخشان در زمینه رتبه بندی بنگاه های اقتصادی ، مفتخر است در حوزه کسب و کار الکترونیکی در ارزیابی و سنجش این تجارت ارتقای جایگاه رقابتی شرکت ها را بهبود ببخشد.

 پس از صحبت های رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با تجلیل از برگزیدگان این رویداد، برترین های رتبه بندی و اعتبار سنجی کسب و کارهای برتر خدمات دهنده به تجارت الکترونیک فراخوانده و از آنان تقدیرشد. از جمله شرکت ها و سازمان های برگزیده، فروشگاه هایپرتایر نیز با توجه به پیشینه خوب در مورد امنیت، کیفیت و رضایتمندی مشتری در حوزه فروش و خدمات مربوط به تایر در این مراسم شرکت داشت و بعنوان کسب و کار برتر در حوزه منتخب مردمی برگزیده شد و تندیس زرین رویداد ملی تجارت الکترونیکی را دریافت کرد.                                                                         

گفتنی است، فروشگاه هایپرتایر یکی از اولین فروشگاه های تخصصی تایر بود که نماد دو ستاره اعتماد را دریافت کرد و امروز جزو برترین فروشگاه های 4 ستاره نماد اعتماد می باشد.

جناب مهندس ساسان فرقدین، صاحب امتیاز و مدیر عامل فروشگاه هایپر تایر با ضمن تشکر از خدمات برگزاری این مراسم افزود: امیدوارم هایپرتایر بعنوان یکی از کسب و کارهای الکترونیک بتواند همواره در رشد و ترقی اهداف این مراسم سهم مهمی داشته باشد و برای خدمت رسانی به مردم کشور و تجارت الکترونیکی گام‌های مستحکم و پایداری بردارد.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0