حضور هایپرتایر در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران




هایپرتایر برگزیده ای در جشنواره وب و موبایل ایران

مجموعه هایپرتایر با تیم خلاق و متخصص خود، بار دیگر تصمیم گرفته است در جشنواره وب و موبایل ایران شرکت کند.

جشنواره وب و موبایل ایران با اهداف گرد هم آوردن فعالان حوزه  کسب و کار آنلاین در وب سایت و فضای مجازی و همچنین به نمایش گذاشتن خلاقیت و نوآوری این افراد و ایجاد ارتباطات، تفاهم و اعتماد بین تمامی فعالان و کاربران و دوستداران این تجارت، در این عرصه گام بر میدارد.

امسال نیز همانند سالهای گذشته هایپرتایر که یکی از فعالان حوزه فروش اینترنتی لاستیک است به عنوان فروشگاهی آنلاین جهت خرید انواع لاستیک و همچنین ارائه دهنده خدمات نصب و بالانس سیار در این جشنواره شرکت کرده است.

گفتنی است؛ مجموعه هایپرتایر در سالهای پیش نیز با شرکت در این رویداد توانسته است موفقیت­های بسیاری کسب نماید و نظر داوران را در گروه خدمات خودرویی در سیزدهمین جشنواره این رویداد به خود جلب کند و تندیس رای داوران را از آن خود کند. همچنین هایپرتایر در دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران نیز موفق به کسب آرای مردمی در بین سایت های محبوب از بین صدها رای مردمی شده است.

حمایت از هایپرتایر در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران

همانطور که گفته شد،کسب افتخارات و موفقیت­ها در دوره­های پیشین این جشنواره با همراهی و حمایت کاربران و مردم میسر گردید و از همین رو مجموعه هایپرتایر امیدوار است امسال نیز کاربران وب سایت و همراهان همیشگی این مجموعه همچون همیشه با پشتیبانی خود از تیم هایپرتایر در جشنواره وب و موبایل ایران و شرکت در رای گیری همواره انگیزه ای در جهت توسعه و بهبود کیفیت خدمات این فروشگاه باشند.

در آخر، شما همراهان عزیز و کاربران محترم می توانید برای ثبت رای خود به فروشگاه اینترنتی هایپرتایر در وب سایت جشنواره وب و موبایل ایران مراجعه فرمایید. 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0