شرکت تایر سازی نکسن و شرکت سرمایه گذاری موبادالا یادداشت تفاهم امضا کردند




«خبرماشین» - کمپانی نکسن، یکی از تولید کنندگان برتر جهانی در زمینه لاستیک و شرکت سرمایه گذاری موبادالا که در ابوظبی بخشی را جهت سرمایه گذاری در اختیار دارد، به انعقاد یادداشت تفاهم اقدام کردند تا بدین وسیله فرصت های استراتژیک مشترک را کشف و توسعه دهند. موبادلا بر اساس بخشی از این تفاهم به سرمایه گذاری مستقیم در کمپانی نکسن اقدام خواهد کرد. 
کمپانی نکسن یکی از شرکت هایی است که به سرعت در صنایع اتومبیل پیشرفت نموده، به طوری که طی 10 سال گذشته، میزان رشد آن سالانه 15 درصد برآورد شده است. نکسن هر سال حدود 40 میلیون حلقه لاستیک را در بیش از 140 کشور جهان به فروش رسانده، که بیش از 4 میلیون حلقه از آن از طریق بازار خاورمیانه انجام شده است. 
آقای خالدون خالیفا المبارک (Khaldoon Khalifa Al Mubarak)، مدیر عامل  و مدیر اجرایی گروه موبادالا و آقای تراویس کنگ  (Travis Kang) مدیر اجرایی نکسن، یادداشت تفاهم مذکور را در تاریخ 27 تیرماه در ابوظبی امضاء کردند.
آقای ولید المکارب المحیری (Waleed Al Mokarrab Al Muhairi) که در مقام معاون مدیریت اجرایی و مدیریت عامل، سرمایه گذاری های جایگزین و زیرساختارها است، می گوید: با توجه به اینکه چنین تجارتی از سوددهی و پتانسیل بالایی برخوردار است، کمپانی لاستیک سازی نکسن فرصت سرمایه گذاری جذابی در اختیار موبادالا قرار می دهد. ایجاد ارتباط با  کمپانی ها و سازمان های جهانی سطح بالا در زمینه تجارت، از اولویت ها و اهداف سرمایه گذاری شرکت ما محسوب می شود، زیرا در این صورت قادر خواهیم بود تا ارزش های پایداری برای سهامداران خود ایجاد کنیم و بنابراین، مشتاق هستیم تا با همکاری نکسن فرصت های زیادی را کشف کنیم. 
تراویس کنگ در ادامه می گوید: " این همکاری و اشتراک استراتژیک نکسن و موبادالا به عنوان نقطه عطفی در تاریخ کمپانی نکسن و ادامه فعالیت های شرکت ما محسوب می شود، زیرا با توجه به این مورد می توانیم تا سال 2025 در گروه 10 کمپانی برتر لاستیک سازی قرار بگیریم. این همکاری باعث تسریع در رشد لاستیک های نکسن در بازارهای جهانی خواهد شد.  علاوه بر سرمایه گذاری مشترک، موبادالا و نکسن فرصت ها و ابتکارهای بیشتر و گسترده تری را شامل سرمایه گذاری های بالقوه آینده و همچنین توسعه همکاری های بیشتری با شعبات نکسن در دیگر کشورها جستجو خواهند کرد. همچنین، طرفین قرارداد در دیگر زمینه ها مانند فناوری آینده خودرویی مرتبط با چهارمین مرحله انقلاب صنعتی، همکاری نزدیکی خواهند داشت.  
موبادالا یک شرکت پیشرو سرمایه گذار جهانی بوده که جهت تسریع در رشد اقتصادی و مزایای بلند مدت منطقه ابوظبی، به سرمایه گذاری های یکپارچه و ایجاد ابتکارهای مورد نیاز در زمینه مذکور، اقدام می نماید که به عنوان یک شرکت برجسته در حوزه مذکور، موبادالا در 13 بخش و بیش از 30 کشور دنیا، به ایجاد ارزش های پایدار را برای سهامداران و دولت ابوظبی مبادرت می ورزد. 
فعالیت ما توسعه صنایع برتر جهانی در زمینه هایی مانند هوا فضا، فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)، نیمه هادی ها، فلزات و معادن، انرژی های جایگزین، خدمات رفاهی و مدیریت دارایی های مالی را شامل می شود. همچنین، با توجه به تجربه و میراث ما در زمینه نفت و گاز، سرمایه گذاری هایی را در رابطه با هیدروکربن انجام داده و از طریق بخش های سلامت، املاک و سرویس های دفاعی، پتانسیل رشد در کشور امارات را افزایش می دهیم. اولویت های رویکرد سرمایه گذاری ما، ایجاد ارتباط با سازمان ها و شرکت های درجه 1 و داشتن تعهد به بالاترین استانداردهای دولتی و حکومتی است. 
کمپانی لاستیک سازی نکسن در سال 1942 تاسیس شد و یک تولید کننده جهانی لاستیک است و دفتر مرکزی آن در یانگ سان ایالت جیونگ سانگ کره جنوبی قرار دارد. نکسن یکی از برترین کمپانی های تایر سازی در زمینه رشد سریع محسوب شده و با 491 عاملیت و فروشنده واقع در 141 کشور جهان ارتباط داشته (از تیرماه 2015) و صاحب سه کارخانه تولید لاستیک است که دو کارخانه در کره جنوبی (یانگ سن و چانگ یونگ) و یکی هم در قینگدائو در کشور چین واقع شده است. البته از سال 2018 کارخانه جدیدی در زاتک جمهوری چک به دیگر بخش های تولیدی این برند خواهد پیوست.  کمپانی نکسن برای خودروهای سواری، شاسی بلند و کامیون های ویژه حمل بار سبک با استفاده از برترین فناوری ها و عالی ترین طراحی های موجود، لاستیک تولید می کند. این کمپانی همچنین به تولید لاستیک های UHP  که بر اساس پیشرفته ترین فناوری ها ساخته می شوند، تمرکز ویژه ای دارد. در کنار این موارد، نکسن تامین کننده لاستیک های اصلی و اولیه (OE) خودروهای مختلف برندهای متنوع درکشورهای اقصی نقاط دنیا است. در سال 2014، کمپانی نکسن موفق شد تا جایزه 4 طرح برتر را برای اولین با و در بین برندهای مختلف لاستیک سازی دنیا کسب نماید. برای اطلاعات بیشتر، لطفاً به وب سایت https://www.nexentire.com مراجعه نمایید. 

منبع: خبرماشین


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0