توزیع لاستیک میان تاکسیرانان تهرانی آغاز شد




 

علیرضا قنادان ظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران با اعلام خبر توزیع لاستیک میان رانندگان تاکسی گفت: یکی از مسائلی که سازمان تاکسیرانی در دوره اخیر به دنبال آن بود این است که پاسخ مناسبی به درخواست‌ها و دغدغه‌های رانندگان تاکسی بدهد. علی الخصوص بعد از بحث نوسانات قیمتی در کشور که قیمت تمام شده خدمات ارائه شده را برای رانندگان تاکسی افزایش داده بود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های حمایتی را برای رانندگان تاکسی در نظر داریم که قیمت تمام شده خدمات را کاهش دهد، تصریح کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده رانندگان در حوزه لوازم و تجهیزات خودرو همیشه دغدغه داشتند که بر اساس آن تصمیم گرفتیم در فاز اول ارائه خدمات، توزیع لاستیک با نرخ مصوب دولت را برای رانندگان تاکسی در نظر بگیریم.

قنادان ادامه داد: بر این اساس رانندگان تاکسی می‌توانند با مراجعه به سایت تاکسیرانی نسبت به ثبت نام و دریافت نوبت دهی اینترنتی اقدام کنند و بسته به ساعت و روزی که نوبت به آنها داده می‌شود برای دریافت لاستیک‌هایشان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه سه مرکز در تهران در شرق و غرب در نظر گرفته شده که به رانندگان تاکسی، لاستیک بدهد، گفت: قیمت لاستیک بر اساس نرخ مصوب دولت است که در مقایسه با نرخ بازار آزاد تقریبا قیمت لاستیک‌هایمان نصف شده است.

رئیس سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران با بیان اینکه بر اساس نوع خودرو لاستیک سمند، پراید، پژو و تویوتا به رانندگان داده می‌شود که رانندگان می‌توانند دو یا چهار حلقه لاستیک دریافت کنند، ادامه داد: این تاکسی‌ها لاستیک تولید ۲۰۱۸ تحویل می‌گیرند.

وی با بیان اینکه تا کنون ۱۵ هزار تاکسیران در سامانه ثبت نام کرده‌اند، گفت: تا کنون به ۳۰۰۰ راننده تاکسی لاستیک داده شده است و با اینکه آمادگی آن را داریم که روزانه تقریبا ۱۵۰۰ حلقه لاستیک به رانندگان تحویل دهیم اما آماده هستیم که این ظرفیت را نیز افزایش دهیم.

قنادان با بیان اینکه بیش از ۱۰ سال بود که بسته‌های حمایتی از رانندگان تاکسی قطع شده بود، افزود: همواره ارائه تسهیلات به ویژه لاستیک جزء مطالبات رانندگان تاکسی بوده است. هر چند که در فازهای آینده در نظر داریم انواع خدمات خودرویی را به سبد حمایتی از رانندگان تاکسی اضافه کنیم. مثلا می‌توانیم خدمات تعمیرگاهی و یا توزیع سایر قطعات خودرو همچون لنت، دیسکوصفحه و ... را به سبد حمایتی تاکسیرانان اضافه کنیم.

وی افزود: اگر مجموعه‌های مختلف علاقمند باشند می‌توانند شهرداری تهران را در انجام این مهم یاری کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0