لاستیک بارز با رشد ۲۷۵/۸ رکورددار جهش تولید در سال جاری است




مدیر عامل گروه صنعتی بارز:

لاستیک بارز با رشد ۲۷۵/۸ رکورددار جهش تولید در سال جاری است

 علی اکبر مشرفی گفت: در حال حاضر با رشد تولید 275/8 رکورد دار تولید در تاریخ این واحد صنعتی بوده ایم گرچه کرونا مشکلاتی ایجاد کرده است اما تدابیر پیشگیرانه ما توانسته است در بهترین حالت تولیدی قرار بگیرد لذا برای جهش تولید و افزایش رشد آن در آبان ماه یکسری دستگاه های جدید را سفارش داده ایم که به زودی در چرخه ی کمک به تولید قرار خواهند گرفت.

علی اکبر مشرفی مدیر عامل گروه صنعتی بارز کرمان در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی کارگران کرمان گفت: در حال حاضر با رشد تولید ۲۷۵/۸ رکورد دار تولید در تاریخ این واحد صنعتی بوده ایم گرچه کرونا مشکلاتی ایجاد کرده است اما تدابیر پیشگیرانه ما توانسته است در بهترین حالت تولیدی قرار بگیرد لذا برای جهش تولید و افزایش رشد آن در آبان ماه یکسری دستگاه های جدید را سفارش داده ایم که به زودی در چرخه ی کمک به تولید قرار خواهند گرفت.

خودرو سازان به مصرف لاستیک سبز روی بیاورند
مشرفی در خصوص تولید لاستیک سبز گفت: این لاستیک تعاریف بسیار دارد، می‌توان آن را به لاستیکی اطلاق کرد که در آن مواد آروماتیک مصرف نشده یا به لاستیکی مطرح شود که میزان مصرف سوخت و انرژی را کاهش می‌دهد.

وی افزود: شرکت بارز ضمن عدم استفاده ازمواد آروماتیک در تایر، جهت کاهش حدودا یک درصدی مصرف سوخت در ماشین، گام برداشته البته این امر به درخواست شرکت رنو زمانی که در ایران مشغول فعالیت بود انجام شده است.

مشرفی وضعیت تولید لاستیک سبز را خوب ارزیابی و عنوان کرد: امید می‌رود خودروسازانی، چون ایران خودرو، سایپا و دیگر فعالین این حوزه به سمت مصرف چنین لاستیک‌هایی سوق پیدا کنند، با توجه به اینکه لاستیک‌های سبز نسبت به بقیه قیمتی بالاتر خواهند داشت.

تدابیر بارز در عرصه کرونا زبانزد است

وی در خصوص تدابیر سختگیرانه کرونا در گروه صنعتی بارز گفت: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا طبخ و سرویس غذا صورت نمی گیرد و مبلغ غذای کارگران به فیش های حقوقی آنها اضافه مشده است، بعد از اتمام هر شیف کل سطوح کارخانه و دستگاه های تولید ضد عفونی می گردند .

مشرفی تاکید کرد: اکثریت شیرهای آب از حالت دستی به پایی و چشمی تعویض شده اند در اکثر ورودی های کارخانه تونل ضد عفونی کننده وجود دارد و دستگاه های تب سنجی در ورودی ها تعبیه شده است که هم دمای بدن سنجیده و هم بدن شخص ضد عفونی می گردد و به خط تولید وارد می شوند .

مدیر عامل لاستیک بارز عنوان کرد: د رراستای کرونا نزیک به ۱۰۰۰ مورد در جهت پیشگیری اتخاذ شده است که همه آنها در مصاحبه نمی گنجد اما مهمترین آن تونل های ضد عفونی کننده، دستگاه های ضد عفونی کننده، و فاصله گذاری افراد در سرویس های ایاب و ذهاب و ضد عفونی آنها بعد از پیاده شدن پرسنل و تعویض شیر های آب در کل کارخانه اعم از اشپزخانه،سرویس های بهداشتی در حالی که حتی شیرهای  آب مخصوص فضای سبز نیز در تماس مستقیم با دست نیستند  .

مشرفی در پایان خاطر نشان کرد: گرچه کرونا به کشور وارد شده است و شیوع یافته است اما پرسنل بارز تمام تدابیر لازم را برای سلامتی کارگران خود در پیش گرفته اند و حتی در این امر یک روز هم واحد تولیدی ما تعطیل نشده است که این نشان از تدابیر واحد ایمنی و توجه کارگران به این امر است .

 

منبع خبر : کارگران کرمان


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0