جشنواره نوروزی هایپرتایر




آغاز تخفیفات فروشگاه اینترنتی هایپرتایر به مناسبت فرا رسیدن سال نو

مجموعه هایپرتایر، به منظور شروع سال جدید و جشن نوروز و همینطور آغاز سفرهای نوروزی جهت رفاه حال شما، تخفیفات متنوعی را بر روی انواع لاستیک و همچنین خدمات نصب و بالانس لاستیک به صورت سیار و در مراکز خدمات این شرکت در شرق و غرب تهران برای مشتریان عزیز در نظر گرفته است.

این تخفیفات نوروزی شامل: 50 درصد تخفیف نصب و بالانس لاستیک دولتی ایران تایر هم در مراکز خدمات و هم به صورت سیار و در محل خریدار است که هموطنان عزیز می توانند با خرید لاستیک ایران تایر دولتی از آن بهره مند شوند.

تخفیف دیگر این مجموعه، تخفیف 25 درصدی نصب و بالانس انواع لاستیک خارجی و همچنین لاستیک دولتی بارز است که شما همراهان عزیز هایپرتایر می توانید با خرید لاستیک خارجی و لاستیک بارز در سایزها و طرح گل های گوناگون در این برندها از آن استفاده نمایند.

و اما تخفیف دیگر در جشنواره نوروزی هایپرتایر، اعمال تخفیف 5 درصدی بر روی تعدادی از لاستیک های خارجی در برندهای مطرح و پرفروش است که مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به وب سایت فروشگاه و خرید یکی از این لاستیک از آن تخفیف استفاده نمایند.

 لازم به ذکر است تا یادآور شویم که حتما پیش از شروع سفرهای نوروزی خودرو و لاستیک های خودروی خود را بررسی نمایید تا از سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنید که در صورت وجود مشکل و پیش از ورود به جاده، نسبت به تعمیر خودرو و همینطور تعویض لاستیک های خودروی خود اقدام نمایید. تخفیفات نوروزی هایپرتایر می تواند فرصتی مناسب برای شما باشد که در صورت خرابی لاستیک می توانید از آن با قیمت های استثنایی استفاده کنید تا سفری بی خطر و لذتبخش را تجربه کنید.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

پویا سپهر صادقیان

در تاریخ 1400/12/28

تقدیر و تشکر کارتون فوق العاده خوب و رضایت بخش بود. اولین بار بود لاستیک اینترنتی خریدم و حتما سایت شمارو به دیگران توصیه میکنم. کمااینکه از صبح تا حالا به ۳ نفر از دوستانم پیشنهاد دادم از شما خرید کنن. قیمت مناسب، خدمات عالی در محل، قیمت مناسب و منصفانه خدمات، مسئول نصب باشخصیت و حرفه ای، دستگاههای تعویض و بالانس چرخ بروز و مدرن، و خوش قولی..... همه چیز عالی و خوب بود و امیدوارم همینجور بمونه. میخواستم کامنت بزارم براتون ولی بخش کامنت مشتریان ندارین. حتما اضافه کنین که مشتری بتونه نظرش را برای بقیه مشتریها بنویسه. با تشکر و سپاس فراوان

پاسخ هایپرتایر:

با سلام ، رضایت شما باعث افتخار ماست.

مقایسه 0