طراحی و ساخت تایر سایز 235/55R19 توسط گروه صنعتی بارز




 


 طراحی و ساخت لاستیک سایز 235/55R19  توسط بارز
 برای اولین بار در کشور، گروه صنعتی بارز موفق گردید تا با ارتقای تکنولوژی خود موفق به طراحی و ساخت تایرهای نسل جدید خود مناسب برای خودروهای دو دیفرانسیل گردد. کار طراحی این تایر با سایز 235/55R19 از سال قبل آغاز و از شهریور ماه ۹۹ این تایر که مخصوص خودروی سانتافه جدید می باشد تولید و مراحل آزمون خود را مطابق با آخرین استاندارد های روز دنیا با موفقیت به پایان رساند .
 به گزارش روابط عمومی و ارتباطات گروه صنعتی بارز ، این گروه پس از حضور موفق در تولید سری تایرهای رادیال سواری رینگ ۱۶ تا ۱۸ اینچ در بازار، با توجه به نیاز بازارهای داخلی و صادراتی کار خود را بر روی این تایر آغاز نمود .
سرپرست گروه صنعتی بارز در این مورد گفت: به دنبال ساخت تایرهای رینگ 16 تا  18 اینچ خودروهای SUV (شاسی بلند) و CUV (کرس اوور) این بار تایر سایز 235/55R19  برای خوروهای سنگین تر و در عین حال سرعتی توسط گروه صنعتی بارز طراحی و تولید شده است. علی اکبر مشرفی بیان کرد: طراحی این تایر از آبانماه سال 1398 آغاز و در اول شهریور امسال تمام مراحل تست آن با موفقیت به پایان رسید و امیدواریم در بهمن ماه به تولید انبوه برسد.
 وی با بیان اینکه تایر سایز 235/55R19  نیازمندیهای کیفی و ایمنی استاندارد ملی کشور و استاندارد Emark 2020 را تامین می کند، افزود: این تایر تست های تحمل بار، سرعت ، بررسی مقاومت غلطشی، مقاومت طوقه، ضریب فنریت و ... را پشت سر گذاشته و در شرایط عملی در میدان آزمون تایر بارز از نظر ترمز گیری، ایمنی، نرمی و تحمل تنش ها در شرایط واقعی رانندگی با سرعت بالا مورد آزمایش قرار گرفته است.
در طراحی این تایر با توجه به توان بالای موتور این خودروها ، وزن بالا و سرعت زیاد به صورت ویژه ای به شاخص تحمل سرعت، شاخص تحمل بار، قابلیت چنگ زنی ، ترمزگیری و نرمی توجه شده است است .  مشرفی طراحی و تولید تایرسایز 235/55R19  را برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان گروه صنعتی بارز عنوان و تاکید کرد: با توجه به تجربه موفق صادراتی در تایرهای رینگ ۱۶ الی ۱۸ در سالهای اخیر ، محققان بارز در طراحی این تایر علاوه بر نیازمندی های داخلی به نیازمندهای بین المللی نیز توجه ویژه ای داشته اند تا این محصول بتواند با شرکت های بزرگ دنیا رقابت نماید.

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0