۸ هزار حلقه لاستیک خودروی سنگین وارد لرستان شد




 

سین دالوند عصر دوشنبه در نشست با خبرنگاران در سخنانی با اشاره به موضوع تامین لاستیک مورد نیاز در استان، اظهار داشت: لاستیک تا پیش از این جزء کالاهای اساسی ما نبود اما با تحریم های پیش آمده به کالای اساسی تبدیل شد.

وی با بیان اینکه سهمیه ۲.۶ برای لرستان در این زمینه لحاظ شده بود که ما توانستیم بیشتر از این سهمیه را جذب کردیم، گفت: حدود هشت هزار حلقه لاستیک خودرو سنگین وارد استان کردیم.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه برخی شهرستان های استان نمایندگی لاستیک ندارند، گفت: در این راستا با هماهنگی فرمانداران توانستیم لاستیک مورد نیاز شهرستان هایی که نمایندگی ندارند را از سایر شهرستان ها دیگر تامین کنیم.

دالوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صادرات کالا از استان لرستان، گفت: در این زمینه ۳۱ مورد صدور کارت بازرگانی را در استان داشته ایم و ۳۱ مورد تمدید کارت بازرگانی داشته ایم.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی صادرات غیر نفتی لرستان طی شش ماه نخست امسال حدود ۱۵۹ میلیون دلار بوده است، افزود: سهم گمرک استان ۱۴۹ میلیون دلار بوده است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، بیان داشت: در سال گذشته ۲۳ محصول لرستان به ۲۷ کشور جهان صادر شده و در نیمه نخست امسال ۳۱ محصول لرستان به ۳۵ کشور جهان صادر شده است.

منبع: خبرگزاری مهر


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0