توزیع بیش از 3000 لاستیک با قیمت مصوب بین‌ تاکسی داران




 

مرتضی عزتی با بیان اینکه با توجه به افزایش شدید قیمت‌ها، سازمان تاکسیرانی اقدام به توزیع حواله فروش لاستیک با قیمت مصوب بین تاکسی‌داران کرده است، اظهار کرد: در همین راستا تاکسی‌داران با مراجعه به سازمان تاکسیرانی و ارائه مدارک لازم حواله دریافت لاستیک دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این طرح توزیع لاستیک برای تمام خودروها پیش‌بینی شده است، افزود: تاکنون بیش از 3 هزار حلقه لاستیک با قیمت مصوب بین تاکسی‌داران توزیع شده است.

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت تاکسیرانی شهرداری قم بیان کرد: تمام تاکسی‌های پراید، پژو و سمند از این خدمات استفاده کرده‌اند و امکان عرضه لاستیک برای تاکسی‌های ون نیز ایجاد شده و حواله لاستیک به این تاکسی‌ها نیز ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از 5 هزار و 700 دستگاه تاکسی در شهر قم فعال است، گفت: 760 دستگاه تاکسی در بخش بی‌سیم، بیش از 2 هزار دستگاه تاکسی در بخش خطی و مابقی تاکسی‌ها به صورت گردشی در شهر قم فعالیت می‌کنند و 223 دستگاه تاکسی ون‌ نیز در خط‌های مختلف شهر فعال هستند.

منبع: برنا


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0