در خانه بمانیم




با توجه به شیوع بیماری کرونا (کوید 19) و سرعت انتقال و همه گیری آن که باعث شده اکثر کشورهای دنیا از جمله : ایران دچار این بحرانی جهانی شود ، توصیه های زیادی این روزها برای مقابله با این بیماری می شود ، اما به خاطر داشته باشید بهترین راه حل و انجام دادن وظیفه شهروندی در مقابله با این بیماری برای حفظ سلامتی و کمک به کاهش مبتلایان در خانه ماندن است . پس برای محافظت از خود، خانواده و اطرافیان و حفظ فاصله اجتماعی، برای جلوگیری و کنترل این بیماری در خانه بمانیم.

ویروس کرونا به صورت خیلی غیر منتظره وارد زندگی مردم در سراسر دنیا شد و مشکلات زیادی از جمله : مبتلا شدن به این بیماری، افزایش مرگ و میر، تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، تعطیلی کسب و کارها، بیکاری و غیره ... را به همراه داشت.

در این شرایط بحرانی به وجود آمده تعدادی از کسب و کار ها و فروشگاه های اینترنتی اگر چه با محدودیت اما توانسته اند نقش کوچکی در پویش در خانه بمانیم ایفا کنند، تا مردم برای تامین و خرید مایحتاج و نیازهای خود به صورت غیر حضوری و تحویل آن درب منزل ، کمکی در راستای جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری کرده باشند تا مردم از خانه های خود خارج نشوند.

باید به یاد داشته باشیم هر فرد و هر سیستم می تواند نقش تاثیر گذاری در جامعه جهانی جهت جلوگیری از شیوع این بیماری داشته باشد.

تیم هایپرتایر نیز مانند تعدادی از فروشگاه های اینترنتی جهت خدمات رسانی بهتر در این شرایط بحرانی تصمیم بر این گرفت تا با محدودیت های اعمال شده در کنار شما همراهان همیشگی هایپرتایر باشد . با مراجعه به سایت هایپرتایر شما می توانید با خرید اینترنتی و به صورت غیرحضوری اقدام به خرید انواع  لاستیک خارجی و لاستیک ایرانی از نوع سواری و شاسی بلند کنید . توجه داشته باشید در هایپرتایر قیمت های لاستیک های ایرانی با نرخ مصوب دولتی ارائه می شود و همچنن ما جهت صرفه جویی در وقت و هزینه شما خدمات نصب و بالانس را در محل شما به صورت سیار انجام می دهیم ، که این خود گزینه مناسبی برای جلوگیری ازدحام جمعیت و رعایت فاصله اجتماعی در شرایط فعلی می باشد.

در این راستا هایپرتایر جهت تشویق مردم و رعایت پروتکل بهداشتی برای خرید اینترنتی و غیرحضوری به پویش از خانه بخریم در اتحادیه کسب و کارهای مجازی پیوست .


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0