اجلاس MovinOn 2020 به دلیل بحران ویروس کرونا لغو شد




تیم Movin'On Movin'On اجلاسی است که از مدیران شرکت های دولتی و خصوصی ، استارت آپ ها ، دانشگاه ها و ... ، برای همکاری جهت پیدا کردن راهکاری ایده آل برای حمل و نقل و جا به جایی پایدار در آینده دعوت می کند.) تصمیم گرفته است اجلاس جهانی حمل و نقل پایدار را در ژوئن سال 2020 به دلیل بحران COVID-19  لغو کند.
فلورنت منگوگس ، رئیس گروه میشلین  و رئیس افتخاری Movin'On ، اعلام کرد : در مواجهه با این بحران بی سابقه جهانی ، اولویت اصلی تیم Movin'On محافظت از سلامت کارمندان این شرکت ، همراهان اکوسیستم و شرکت کنندگان است .

 به همین دلیل ما تصمیم بر لغو این اجلاس جهانی که قرار بود در تاریخ 3 ژوئن تا 5 ژوئن 2020 ،  در مونترال برگزار شود ، گرفتیم. هر ساله در این اجلاس حدود 5000 نفر شرکت می کنند.
میشلین در حال حاضر با همه سهامداران اکوسیستم Movin’On برای یافتن راه حلی جایگزین جهت برپا نگه داشتن  این اجلاس در شرایط بحرانی در همکاری و مشورت است . تأکید این اکوسیستم بر توسعه کار گروهی است ، تا در کنار هم متعهد به ساخت راه حل هایی برای جا به جایی و حمل و نقل پایدار باشند .

 

 


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0