خط تولید تایر سبز در کارخانه لاستیک کردستان به بهره برداری رسید




با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد ایران

خط تولید تایر سبز در کارخانه لاستیک کردستان به بهره برداری رسید

 

سنندج - برای اولین بار در غرب کشور خط تولید تایر سبز در کارخانه تولید لاستیک کردستان با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد ایران به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز تکنولوژی خط تولید تایر سبز با هدف حل مشکلات زیست محیطی کشور در کارخانه تولید لاستیک کردستان با حضور  رئیس سازمان ملی استاندارد ایران به بهره برداری رسید.

این تکنولوژی برای مصرف کمتر انرژی و مواد اولیه صنایع مرتبط از جمله تایر وارد صنعت تایر سازی کشور شده است و تولید تایر سبز از سه ویژگی بسیار مهم، ایمنی بالاتر، عمر بالاتر و کاهش مصرف سوخت در خودرو برخوردار است و عملکرد بهتری نسبت به تایرهای فعلی دارد.

گفتنی است این سه ویژگی در تکنولوژی جدید تایر سبز که در کارخانه لاستیک کردستان به کار گرفته می شود با قوانین تازه رایج اتحادیه اروپا، آمریکا، ژاپن، کره جنوبی و برزیل وضع شده است.

براساس این گزارش تولید تایرهای سبز با عملکرد بهتر نسبت به تایرهای فعلی از لحاظ ترمزگیری در جاده های خیس، مقاوت غلتشی و نوفه خارجی تایر که صدای کمتری دارد، در صنایع تایر بسیار حائز اهمیت است.

 

منبع: خبرگزاری مهر


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0