توزیع 17هزار حلقه لاستیک دولتی توسط اداره راهداری تهران




 

به نقل از روابط‌عمومی اداره‌ کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران، حیدر نوروزی گفت: در راستای ارتقا ایمنی مسافران و بهبود کیفت حمل‌ونقل جاده‌ای این اداره‌کل از تاریخ چهاردهم تیرماه سال جاری با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت اقدام به توزیع لاستیک ویژه صنف کامیون داران و اتوبوس داران کرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران، افزود: توزیع لاستیک‌های باکیفیت و بادوام، تنوع در سایز و همچنین اختلاف قیمت فاحش آن با بازار آزاد موجبات افزایش تقاضا و رضایتمندی کاربران از توزیع لاستیک توسط اداره‌کل را فراهم آورده است.

این مقام مسئول مرکز صدور حواله لاستیک سهمیه‌ای مخصوص اتوبوس را پایانه جنوب اعلام و افزود: کامیون داران عزیز نیز می‌توانند با مراجعه به پایانه اکبرآباد وادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان‌های فیروزکوه و شهریار حواله خود را جهت دریافت لاستیک دولتی دریافت نمایند.

نوروزی در پایان با نوید افزایش تعداد حلقه‌های لاستیک اظهار کرد: از زمان اجرای این طرح تاکنون به هر خودرو دوحلقه لاستیک تعلق‌گرفته که با پیگیری‌های متعدد امید است بتوان تعداد آن را تا چهار حلقه افزایش داد.

منبع: روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0