بدون اخذ حواله، رانندگان خودروهای سنگین می توانند تایر رزرو کنند




ابوالقاسم محمد زاده، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان بوشهر اعلام کرد که تمامی رانندگان خودرو‌های سنگین بدون نیاز به اخذ حواله از ارگان یا سازمان و یا حتی بدون نیاز به محاسبه پیمایش انجام شده و سهمیه بندی، با مراجعه به درگاه تخصیص تایر به آدرس kala.ntsw.ir می توانند نسبت به ثبت اطلاعات خودرو و مشاهده موجودی در سراسر کشور اقدام کرده و در صورت امکان، تایر مورد نیاز خود را رزرو کنند.

دستورالعمل توزیع لاستیک

ابوالقاسم محمد زاده با اشاره به دستورالعمل توزیع لاستیک سنگین با ارز نیمایی جهت بهره مندی از کلیه فعالین صنعت تایر و رانندگان خودرو‌های سنگین، در ادامه اعلام کرد که کلیه موجودی و قیمت لاستیک ‌های تامین شده با ارز نیمایی که ملزم به ثبت تمامی اسناد فروش در سامانه جامع تجارت برای عاملین هستند، در سامانه تخصیص تایر به آدرس kala.ntsw.ir نمایش داده خواهد شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر همچنین در ادامه اعلام کرد: عاملین توزیع موظف هستند تا موجودی‌ رزرو شده توسط رانندگان را به آنان تحویل داده و برای تمامی مشتریان خود از طریق رزرو تایر در سامانه ذکر شده اقدام کرده و سند فروش مربوطه را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند.

لازم به ذکر است که فروش بدون ثبت در سامانه جامع تجارت برای عاملین تخلف به شمار می آید و همه عاملین موظف به ثبت فروش خود در سامانه جامع تجارت هستند. مابقی لاستیک ‌های تامین شده با ارز دولتی (۴۲۰۰ تومانی) طبق روال سابق و شرایط قبلی از طریق صدور حواله سازمان راهداری و سامانه‌ های حمل و نقل درون شهری بین متقاضیان توزیع خواهد شد.

منبع خبر : خودرو بانک


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0