نامزد جوایز TTI 2024 معرفی شد


نامزدهای نهایی جوایز بین‌المللی فناوری تایر برای نوآوری و تعالی (TTI) 2024 معرفی شدند.

نیسان آماده بکارگیری تایر بدون هوا می شود


نیسان حق اختراع یک تایر جدید بدون هوا را به ثبت رسانده است.

معرفی گودیر از تایر جدید Wrangler DuraTrac RT


گودیر با راه اندازی Wrangler DuraTrac RT رانندگان آماده ماجراجویی را به کاوش های در خارج از جاده و ارتفاعات جدید می برد.

پنج برند لاستیک OE برای آلفارومئو توناله


کراس اوور آلفارومئو توناله به عنوان یک مدل هیبریدی ملایم یا پلاگین هیبریدی وارد بازار شده است. کنتیننتال یکی از تامین کنندگان تایر این خودرو برای نسخه های مجهز به رینگ های 17 و 18 در سایز 215/60R17 , 235/50R18 لاستیک ارائه می کند.

رونمایی گودیر از Cooper Discoverer Road+Trail AT


گودیر Cooper Discoverer Road+Trail AT را برای خودروهای شاسی بلند راه اندازی کرد.

لحظات نمادین گودیر در هالیوود


گودیر در جشن صد و بیست و پنجمین سالگرد تاسیس خود، لحظات نمادین حضورش را در هالیوود معرفی کرد.

رونمایی گودیر از لاستیک اسپرت COOPER® COBRA INSTINCT


کمپانی گودیر از لاستیک اسپرت کوپر کبرا COOPER COBRA INSTINCT رونمایی کرد. این لاستیک تمام فصل با الگوی آج نامتقارن و شیارهای آج گسترده برای کشش قوی، چسبندگی بهتر و بهبود مسافت ترمز در جاده های مرطوب و برفی طراحی شده است.

تایر مفهومی گودیر برای اوپل Experimental


کمپانی گودیر با برند خودروسازی آلمانی اوپل همکاری می کند تا یک تایر سفارشی نوآورانه که به طور ویژه برای خودروی مفهومی تجربی اوپل Experimental طراحی کند.

گودیر تامین کننده لاستیک های جیپ اونجر


طیف وسیعی از لاستیک گودیر به عنوان تایر OE یا همان تجهیزات اصلی برای جیپ اونجر جدید انتخاب شده است که شامل لاستیک های تابستانی و تمام فصل گودیر می باشد.

گودیر تایر سفارشی UUHP را برای مازراتی گرن توریسمو 2023 تولید می کند.


کمپانی گودیر تایر سفارشی Eagle F1 Supersport با کارایی فوق العاده برای نسخه‌های مختلف Maserati GranTurismo توسعه داده است.

لاستیک جدید گودیر برای ایرباس A321XLR عرضه می شود.


ایرباس لاستیک گودیر را برای نصب در A321XLR جدید تایید کرده است. با توجه به نتیجه صدور گواهینامه بخش سیستم، گودیر فلایت رادیال یکی از لاستیک‌هایی خواهد بود که در سال 2024 وارد خدمات هواپیما می شود.

گودیر تامین کننده لاستیک های فولکس واگن id buzz


فولکس واگن تایرهای تابستانی، زمستانی و تمام فصل گودیر را به عنوان لاستیک های OE برای ID. Buzz و ID. Buzz cargo انتخاب کرده است. خودروهای برقی ID فولکس واگن، به لاستیکی نیاز دارند که علاوه بر تحمل وزن و ویژگی های خودروهای برقی، رانندگی راحت و بی صدایی را در جاده فراهم آورد.

گودیر از لاستیک چهار فصل Cooper ProControl رونمایی کرد.


شرکت گودیر از جدیدترین تایر خود Cooper ProControl رونمایی کرد، لاستیک چهار فصل که برای ارائه هندلینگ بهتر در آب و هوای مرطوب و طول عمر بیشتر، مهندسی شده است.

تایر Ultragrip Performance 3 نسل بعدی لاستیک های زمستانی گودیر


گودیر قرار است نسل بعدی تایرهای زمستانی Ultragrip را با نام Ultragrip Performance 3 به بازار عرضه کند.

گودیر از جدیدترین تایرهای مجموعه Kelly رونمایی کرد.


شرکت لاستیک گودیر آخرین محصولات اضافه شده به مجموعه تایرهای Kelly را با جدید Kelly Edge Touring A/S و Kelly Edge Sport را اعلام کرد.

گودیر تامین کننده لاستیک خودروی لانچیا


لاستیک گودیر تامین کننده جدیدترین خودروی مفهومی لانچیا PU+RA HPE شده است. این خودرو تمام الکتریکی، نشان دهنده دیدگاه سازنده خودرو در مورد طراحی ، پایداری ، برق و فناوری است.

اعلام برترین برندهای تایر در سال 2023 توسط Brand Finance


سال 2023 در رتبه بندی با ارزش ترین برندهای لاستیک تغییری رخ نداد و برند میشلن همچنان در صدر این رتبه بندی باقی ماند.

گودیر تایر مفهومی Eagle GO را در سیتروئن oli به نمایش می گذارد.


شرکت لاستیک سازی گودیر با استفاده از طیف وسیعی از مواد پایدار در ترکیب آج، تایر مفهومی Eagle GO را توسعه داده است و این تایر را برای خودروی جدید سیتروئن oli عرضه خواهد کرد.

گودیر از اولین لاستیک مناسب خودروهای برقی خود رونمایی کرد


کمپانی بزرگ لاستیک گودیر از عرضه تایر جدید خود که مناسب خودروهای برقی با نام GT است، خبر داد. لاستیک گودیر با علامت گذاری GT اولین لاستیک این شرکت در آمریکا است که برای خودروهای برقی ساخته شده است.

آزمایش لاستیک بدون هوای گودیر با تسلا مدل3


گودیر در حال توسعه لاستیک های بدون هوا برای وسایل نقلیه الکتریکی با هدف عرضه تجاری اولین تایر کاملاً پایدار و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری تا سال 2030 است. این شرکت به تازگی ویدئویی فوق العاده جالب از آزمایش های یک تسلا مدل 3 مجهز به نمونه اولیه لاستیک های غیر پنوماتیک و بدون هوا منتشر کرده است.

در مصاحبه هایپرتایر با عصر خودرو درباره گرانی تایر بخوانید


با اعطای مجوز افزایش قیمت ۵۰ درصدی انواع تایر به تولید کنندگان این کالای مصرفی از ابتدای آذرماه۹۹، وظیفه قیمت گذاری و نظارت بر روند جدید قیمت ها از سوی وزارت صمت و سازمان حمایت به انجمن تولیدکنندگان تایر واگذار شد.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0