لاستیک تراینگل در نمایشگاه Intermat 2024


کمپانی تراینگل در نمایشگاه Intermat 2024 شرکت خواهد کرد. لاستیک تراینگل، چهارمین تولیدکننده در سراسر جهان در بخش تایر رادیال OTR ، به دلیل خط تولید عالی و شبکه خدمات کارآمد در سراسر اروپا، توجه و شناخت زیادی را در بازار به خود جلب کرده است.

بازار لاستیک در چندسال آینده


بازار لاستیک جهان در سال آینده تحت تاثیر سیاست های اقتصادی کشورهای بزرگ و تصمیمات خریداران متاثر از هزینه های زندگی و رشد قیمت مواد اولیه حرکت خواهد کرد و در همین راستا دوازده عامل موثر بر این بازار را بررسی خواهیم کرد.

کنتیننتال تست لاستیک مجازی را آغاز کرد


کنتیننتال انجام آزمايش با شبیه‌ ساز رانندگی جدید را برای آزمایش لاستیک‌ها آغاز كرد.

توضیحات کلی میشلن درباره برند واریور


در سال 2011، میشلن با Huayi Group هنگ کنگ و Double Coin Group همکاری کرد و شرکت Double Coin (Anhui) Warrior Tire Ltd را در ووهو، استان آنهویی تأسیس کرد.

تراینگل در لیست تامین کنندگان Prime Machinery چین قرار گرفت


فهرست 500 تامین کننده Prime Machinery چین رونمایی شد و تراینگل در لیست قرار گرفت.

میشلن تایرهای جدید مجموعه LTX را عرضه می کند.


میشلن لاستیک های جدید Defender LTX M/S2 و Defender LTX Platinum را عرضه می کند.

معرفی گودیر از تایر جدید Wrangler DuraTrac RT


گودیر با راه اندازی Wrangler DuraTrac RT رانندگان آماده ماجراجویی را به کاوش های در خارج از جاده و ارتفاعات جدید می برد.

نکسن برنده جایزه طراحی IDEA


نکسن برنده جایزه معتبر طراحی IDEA 2023 برای تایر مفهومی Mearth با موضوع مریخ شد.

لحظات نمادین گودیر در هالیوود


گودیر در جشن صد و بیست و پنجمین سالگرد تاسیس خود، لحظات نمادین حضورش را در هالیوود معرفی کرد.

تراینگل برنده جایزه "تامین کننده عالی" CNHTC 2022 شد.


کمپانی تراینگل به‌عنوان تامین‌کننده مهم شرکت گروه کامیون‌های سنگین ملی چین (CNHTC)، برنده جایزه «تامین‌کننده عالی» در سال 2022 شد.

تراینگل در لیست کارخانه های سبز قرار گرفت.


وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) فهرست تولید سبز سال 2022 خود را اعلام کرد و کمپانی تراینگل در لیست کارخانه های سبز این فهرست قرار گرفته است.

لاستیک جدید بریجستون تولید شده از 75 درصد مواد بازیافتی و تجدیدپذیر


کمپانی لاستیک سازی بریجستون از تایر جدیدی رونمایی کرده است که از 75 درصد مواد بازیافتی و تجدیدپذیر ساخته شده است.

بازدید مدیر عامل هایپرتایر از مجتمع صنایع لاستیک بارز کرمان


مدیر عامل مجموعه هایپرتایر همراه با تعدادی از مدیران و کارشناسان فنی خود برای بازدید از مجتمع صنایع لاستیک بارز کرمان اقدام کردند.

تراینگل پروژه 580 میلیون دلاری کارخانه ایالات متحده را لغو کرد.


تایرساز چینی که از برنامه های خود برای ساخت کارخانه در کارولینای شمالی ( یکی از ایالت های آمریکا) در سال 2017 خبر داده بود،به دلیل "تغییر محیط سرمایه گذاری" پروژه ساخت کارخانه را لغو کرد.

احتمال افزایش 40 درصدی قیمت لاستیک


مصطفی تنها سخنگوی اتحادیه فروشندگان لاستیک گفت: با توجه به اینکه ۴۰ درصد هزینه تولید لاستیک در کشور بالا رفته است، پیش بینی می شود که قیمت لاستیک در همین محدوده مجوز افزایش قیمت بگیرد.

رونمایی از محصولات جدید تراینگل در نمایشگاه کلن 2022


شرکت تراینگل (TRIANGLE) با طراحی یک غرفه جدید از 24 الی 26 می 2022 در نمایشگاه بعدی کلن آلمان که مهمترین نمایشگاه تایر اروپایی می باشد شرکت خواهد کرد و محصولات خود را در سالن شماره 7 و در میان دیگر تولیدکنندگان مهم تایر سازی به نمایش خواهد گذاشت.

تولیدکنندگان داخلی به تولید ۲۵ میلیون حلقه تایر دست یافتند


تولیدکنندگان داخلی با رشد حدود ۲۰ درصدی تولید نسبت به سال ۹۸ برای نخستین بار، به تولید ۲۵ میلیون حلقه تایر دست یافتند. تولید ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۱۸ میلیون حلقه تایر است و تا پایان سال رکورد سال گذشته تکرار خواهد شد.

تایرسازی تراینگل اپلیکیشن موبایل محصولات خود را راه اندازی کرد


تراینگل یکی از تولیدکنندگان بزرگ و پیشرو تایر در چین، اپلیکیشن موبایل کاملاً جدید خود را به نام Triangle tire راه اندازی کرده است. این کمپانی با ارائه اطلاعات در مورد نمونه های مختلف طرح آج، سایز و ویژگی منحصر بفرد هر یک از محصولات متعلق به خود در این اپ توانسته، خرید، بررسی و تحقیق درمورد تایرهای تراینگل را برای کاربران و مصرف کنندگان آسانتر کند و آنها را به آگاهی بیشتر در مورد تایرها سوق دهد.

بازی دلالان با قیمت لاستیک


دبیر کانون انجمن‌های صنفی کامیونداران گفت: قیمت لاستیک برای کامیون‌داران همچنان افزایش یافته و می‌یابد و در این میان دستگاه‌های متولی نظارتی بر این روند نمی‌کنند تا دو برابر نرخ منطقی به دست رانندگان نرسد.

لاستیک کامیون داخلی ۲۵ درصد گران شد


شرکت های تولیدکننده لاستیک از افزایش ۲۵ درصدی لاستیک سنگین بایاس و ۱۵ درصدی رادیال خبر داده اند.

قوانین جدید برچسب گذاری انرژی تایرها از 1 می 2021 اعمال شد


اتحادیه اروپا در تاریخ 1 می 2021 قانونی وضع کرده است در خصوص برچسب انرژی تایرها که میزان مصرف سوخت ، صدا و ایمنی تایر را مشخص می کند. این قانون از 1 می ماه 2021 اعمال گردیده است.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0