صادرات تایر چین در سال 2023 با نرخ دو رقمی رشد کرد


صنعت تایر چین در سال 2023 یک سال پررونق را تجربه کرد و بسیاری شاهد ادامه این روند در سال 2024 هستند.

کنتیننتال تست لاستیک مجازی را آغاز کرد


کنتیننتال انجام آزمايش با شبیه‌ ساز رانندگی جدید را برای آزمایش لاستیک‌ها آغاز كرد.

انتشار اطلاعیه همکاری میشلن و بریجستون برای استفاده از کربن سیاه بازیافتی rCB


شرکت بریجستون و گروه میشلن گزارش فنی مشترکی را منتشر کرده اند. با اشتراک گذاشتن این گزارش فنی با سهامداران rCB، یک استاندارد جهانی پیشنهادی را به منظور افزایش استفاده از کربن سیاه بازیافتی در لاستیک ها ارائه می دهند.

نیسان آماده بکارگیری تایر بدون هوا می شود


نیسان حق اختراع یک تایر جدید بدون هوا را به ثبت رسانده است.

معرفی گودیر از تایر جدید Wrangler DuraTrac RT


گودیر با راه اندازی Wrangler DuraTrac RT رانندگان آماده ماجراجویی را به کاوش های در خارج از جاده و ارتفاعات جدید می برد.

رونمایی گودیر از لاستیک اسپرت COOPER® COBRA INSTINCT


کمپانی گودیر از لاستیک اسپرت کوپر کبرا COOPER COBRA INSTINCT رونمایی کرد. این لاستیک تمام فصل با الگوی آج نامتقارن و شیارهای آج گسترده برای کشش قوی، چسبندگی بهتر و بهبود مسافت ترمز در جاده های مرطوب و برفی طراحی شده است.

حذف مواد شیمیایی لاستیک در کالیفرنیا


کالیفرنیا از تولیدکنندگان تایر حذف مواد شمیایی و جایگزین کردن آن برای بهبود سلامت عمومی و محیط زیست را درخواست کرده است.

میشلن خط تولید Pilot را توسعه می دهد.


دو سایز لاستیک جدید برای هواپیماهای هوانوردی به خط تایرهای Pilot میشلن اضافه شده است. این لاستیک های بایاس با عملکرد فوق العاده بالا از آخرین فناوری میشلن برای استحکام و دوام بهتر استفاده می کند.

میشلن برنده جایزه AutomotiveINNOVATIONS 2023


لاستیک های میشلن حاوی 45 درصد مواد پایدار، جایزه AutomotiveINNOVATIONS در سه رده شانسی، بدنه و بیرونی (لاستیک، سپر، درها، چراغ ها) دریافت کردند.

لاستیک های P ZERO پیرلی در جشنواره گودوود


شرکت لاستیک سازی پیرلی اعلام کرد؛ سه عدد از لاستیک های P ZERO خود را در فستیوال سرعت گودوود ارائه می کند.

پیرلی لاستیک برگزیده لوتوس الترا


پیرلی خبر تولید 10 عدد لاستیک مختلف را برای خودروی لوتوس الترا، اولین ابر شاسی بلند الکتریکی سازنده بریتانیایی، تایید کرده است. این لاستیک های برای عقب و جلو طراحی شده اند و از فناوری Seal Inside بهره می برند.

بریجستون تامین کننده لاستیک لامبورگینی Revuelto


تایرهای Potenza Sport بریجستون برای لامبورگینی روُئلتو V12 HPEV Revuelto انتخاب شده اند.

بریجستون تایر با فناوری Air Free Concept عرضه می کند.


بریجستون، قرار است فناوری لاستیک های نسل بعدی خود را بر روی خودروهای الکتریکی فوق فشرده ژاپنی شرکت ایدمیتسو کوسان اجرا کند. Air Free Concept یک تایر بدون هوا است که از پره های رزینی با طراحی ویژه برای تحمل وزن وسیله نقلیه و جذب ضربه از سطح جاده استفاده می کند.

تشخیص کیفیت لاستیک طبیعی توسط کنتیننتال


کمپانی لاستیک سازی کنتیننتال با کمک شرکت Security Matters (SMX) روشی را برای علامت‌گذاری نامرئی کائوچو طبیعی با اطلاعات مربوط به منشأ جغرافیایی درختان معرفی کرده است.

بریجستون لاستیک های قمری را برای برنامه LTV ناسا تهیه می کند.


شرکت بریجستون، غول لاستیک سازی، با شرکت Teledyne Brown Engineering همکاری می کند تا تایرهایی را برای وسیله نقلیه قمری خدمه ناسا (LTV) تولید کند و از اکتشافات آینده در ماه پشتیبانی کند.

لاستیک یوکوهاما فناوری جدیدی را برای نظارت بر فرسودگی تایرها عرضه می کند.


کمپانی یوکوهاما با استفاده از فناوری جدید خود، سایش لاستیک ها را با استفاده از سنجش امواج ارسال شده از حسگر داخل تایر کنترل می کند.

همکاری کنتیننتال با بزرگترین چرخ و فلک دنیا


شرکت لاستیک سازی کنتیننتال با بزرگ ترین و بلند ترین چرخ و فلک دنیا، عین دبی یا "چشم دبی" که یکی از جاذبه های گردشگری مهم جهان شناخته می شود همکاری میکند.

دلیل چند نرخی بودن لاستیک در بازار چیست؟


به گزارش هایپرتایر به نقل از رویداد 24 ؛ در پی ادامه دار شدن روند چند نرخی بودن تایرها در بازار، سخنگوی انجمن تولیدکنندگان تایرضمن تشریح دلایل شکل‌گیری نرخ‌های متفاوت برای تایرها در بازار یکی از دلایل اصلی را ارزش گذاری کالا توسط توزیع کنندگان دانست و گفت: تولید کننده علی رغم گرانی مواد اولیه موظف شده لاستیک را با نرخ مصوب به توزیع کننده تحویل دهد، اما در نهایت فعالان بازار تعیین کننده نرخ تایر می‌باشند نه دولت!

جهشی دیگر برای میشلن


نمونه اولیه تایر بدون هوای میشلن، در دفتر مرکزی Northrop Grumman کلیچ فالز، ویرجینیا، ایالات متحده آمریکا به نمایش گذاشته شد. این شرکت در همکاری با این تیم در چارچوب مناقصه ای که توسط ناسا در نوامبر گذشته تشکیل شده بود، روی این پروژه کار می کند.

قیمت‌گذاری دستوری مهمترین چالش صنعت تایر است


رییس هیات مدیره انجمن صنعت تایر، با اشاره به مهم بودن قیمت‌گذاری دستوری این صنعت، گفت: این مساله سبب خروج سرمایه از این بخش و زیان‌ده شدن واحدهای تولیدی شده است.

پانزدهمین همایش ملی و پنجمین نمایشگاه بین المللی زنجیره ی ارزش صنایع لاستیک ایران برگزار شد.


به گزارش هایپرتایر؛ پنجمین نمایشگاه زنجیره ی ارزش لاستیک ایران در سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از تاریخ 21 دی ماه با حضور مسئولان معادن و فرآورده های وزرات صمت و مدیران عامل شرکت های تایرسازی و صنایع مرتبط افتتاح شد.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0