کسب جایزه ملی تعالی نگهداری و مدیریت دارایی توسط بارز


به گزارش روابط عمومی و برندینگ گروه صنعتی بارز، شرکت بارز کردستان در ششمین دوره جایزه ملی تعالی نگهداری و مدیریت دارایی ایران موفق به کسب تندیس بلورین سطح یک از میان ۳۰ شرکت و صنایع حاضر در این همایش شد.

هایپرتایر رتبه سوم کیفیت کالا/خدمات را دریافت کرد.


فروشگاه اینترنتی هایپرتایر از نظر شاخص کیفیت کالا و خدمات توانست جایگاه سوم کسب و کارهای تجارت الکترونیکی را از آن خود کند.

کمیسیون صنایع آماده ارائه بسته‌ رفع مشکلات صنعت تایر


به گزارش هایپرتایر؛ نائب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس به منظور رفع مشکلات صنعت تایر از تهیه بسته پیشنهادی این کمسیون خبر داد. حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد حسینی‌کیا» در بازدید پانزدهمین همایش و پنجمین نمایشگاه بین المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک با اشاره به نقدینگی بیش از 4000 هزار میلیارد تومان سرگردان در جامعه، افزود : صنعت لاستیک هنوز نتوانسته جذابیت لازم برای جذب این نقدینگی به سمت تولید و اشتغال داشته باشد.

پانزدهمین همایش ملی و پنجمین نمایشگاه بین المللی زنجیره ی ارزش صنایع لاستیک ایران برگزار شد.


به گزارش هایپرتایر؛ پنجمین نمایشگاه زنجیره ی ارزش لاستیک ایران در سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از تاریخ 21 دی ماه با حضور مسئولان معادن و فرآورده های وزرات صمت و مدیران عامل شرکت های تایرسازی و صنایع مرتبط افتتاح شد.

هایپرتایر برنده جایزه منتخب مردمی از اولین رویداد ملی جایزه تجارت الكترونیكی


نخستین رویداد جایزه ملی تجارت الکترونیک با حضور جمعی از مدیران ارشد وزارت صمت، اتاق بازرگانی ، بزرگان کسب و کارهای الکترونیکی و صنایع ، معادن و کشاورزی برگزار شد.

توزیع حواله تایر خودرو با نرخ دولتی در نمایشگاه صنعت لاستیک


همزمان با برگزاری سومین نمایشگاه صنایع لاستیک، قرار است حواله تایر خودرو با نرخ دولتی به بازدیدکنندگان از این نمایشگاه ارائه شود.

توزیع ۲۰هزار لاستیک تاکسی تا پایان آذر آغاز می‌شود


مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: مرحله دوم توزیع لاستیک تاکسی ها با ۲۰ هزار حلقه تا پایان آذر و با نرخ مصوب آغاز می شود. مرتضی ضامنی روز دوشنبه افزود: پیش از این توزیع مرحله نخست لاستیک تاکسی ها با 30 هزار حلقه از ماه گذشته در 10 شهر کشور آغا

«عنوان برتر کیفیت به یزد تایر رسید»


 یازدهمین همایش تجلیل از تلاشگران کیفیت کشور عصر دیروز با حضور مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد و یزدتایر به‌عنوان تنها واحد تولیدی در زمینه تایر توانست برای پنجمین سال متوالی عنوان باکیفیت‌ترین واحد تولیدکننده تایر در کشور را به‌خود اختصاص دهد.

گروه صنعتی بارز اول در گروه لاستیک و پلاستیک


عصر خودرو- در نوزدهمین همایش ۱۰۰ شرکت برتر ایران گروه صنعتی بارز به عنوان برترین شرکت گروه لاستیک و پلاستیک معرفی شد.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0