نامزد جوایز TTI 2024 معرفی شد


نامزدهای نهایی جوایز بین‌المللی فناوری تایر برای نوآوری و تعالی (TTI) 2024 معرفی شدند.

رونمایی از لاستیک های iON هانکوک در نمایشگاه لندن


هانکوک، سازنده لاستیک‌های ممتاز، جدیدترین طیف لاستیک‌های خود را به‌طور ویژه برای خودروهای الکتریکی در نمایشگاه خودروهای الکتریکی لندن ارائه می‌کند.

فرمول E رکورد سرعت لاستیک هانکوک را در گینس ثبت کرد.


فرمول E رکورد سرعت لاستیک هانکوک را شکست و جای خود را در کتاب رکوردهای گینس باز کرد.

هانکوک از لاستیک تریلر Laufenn LF95 رونمایی کرد.


هانکوک لاستیک تریلر Laufenn LF95 را برای حمل و نقل های منطقه ای و گسترش برند خط دوم خود یعنی Laufenn طراحی و توسعه داده است. LF95 به عنوان یک لاستیک تمام فصل طراحی شده و دارای علامت های M+S و 3PMSF است، این علامت ها به معنای کاربردی بودن این تایرها در هوای سرد و زمستانی نیز می باشد.

کسب اولین جایزه لاستیک ERC توسط میشلن


میشلین اولین تایر برنده مسابقات رالی قهرمانی اروپا FIA است، برلیانس بوناتو، راننده ی برنده این رالی بود و توانست جایزه لاستیک ERC را برای میشلن به دست بیاورد.

هانکوک تایر جدیدی با عملکرد فوق العاده بالا برای خودروهای شاسـی بلنـد عرضه کرد.


تایر تمام فصل Ventus S1 evo Z AS X که با فناوری موتوراسپرت مهندسی شده است، برای شاسی بلندهای لوکس طراحی شده است.

هانکوک حامی مسابقه ربات های رانندگی خودکار کره ای میشود.


مسابقه ربات های رانندگی خودکار ۲۰۲۳، تنها مسابقه ربات‌های رانندگی خودکار در کره است که توسط لاستیک هانکوک حمایت مالی خواهد شد.

هانکوک بعنوان تامین کننده لاستیک نیسان X-Trail انتخاب می شود.


کمپانی هانکوک، تایر SUV Ventus S1 evo3 را برای خودرو نیسان X-Trail ارائه می کند.

تمدید جشنواره نوروزی هایپرتایر


مجموعه هایپرتایر به جهت استقبال بی نظیر مشتریان و همراهان هیشگی، تخفیفات نوروزی را که به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و همچنین آغاز سفرهای نوروزی هموطنان عزیز به اقصی نقاط کشور، جهت داشتن سفری ایمن و آسایش آنها در نظر گرفته بود، تا 15 فروردین ماه 1401 تمدید کرد.

هانکوک برنده جایزه بهترین طراحی 2021 برای تایرهای SUV/LT شد


کمپانی هانکوک اعلام کرد که برنده جایزه بهترین طراحی 2021 شده است، جایی که تایر SUV/LT Dynapro AT2 Xtreme و Dynapro XT به عنوان "برنده" شناخته شده اند.

رونمایی از لاستیک بدون هوای هانکوک


کمپانی بزرگ تولیدکننده لاستیک کره ای هانکوک از لاستیک بدون هوای خود به نام i-Flex در نمایشگاه 2022 Consumer Electronics (CES) در لاس وگاس، نوادا، رونمایی کرد.

هانکوک برنده جایزه Tyresafe’s 2020 شد


Tyresafe از هانکوک برای افزایش آگاهی از ایمنی لاستیک در دوازده ماه گذشته قدردانی کرد . هانکوک این جایزه را در سال 2019 نیز دریافت کرده بود .

برگ سبز خودرو ببرید، لاستیک بگیرید


به دنبال اتفاقاتی که در بازار ارز در کشور رخ داد، بازار بسیاری از کالاها از جمله لاستیک خودرو نیز دچار نوسان شد و قیمت آن به یکباره اوج گرفت تا جاییکه این موضوع باعث مشکلاتی برای خودروهای سنگین شد. مساله‌ای که برای حل آن توزیع لاستیک این خودروهای سنگین با

با برندهای وارداتی تایر به ایران آشنا شوید!


به گزارش پدال نیوز به نقل از عصر خودرو، طبق این قانون، واردات باید انحصارا توسط شرکت هایی انجام می گرفت که از کشور مادر و بطور رسمی، نمایندگی برند مورد نظر را  داشته باشند. بنابر این  بسیاری از شرکت ها که تا به آن زمان واردات خود را از امارات و دیگر کشور

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0