لاستیک تراینگل در نمایشگاه Intermat 2024


کمپانی تراینگل در نمایشگاه Intermat 2024 شرکت خواهد کرد. لاستیک تراینگل، چهارمین تولیدکننده در سراسر جهان در بخش تایر رادیال OTR ، به دلیل خط تولید عالی و شبکه خدمات کارآمد در سراسر اروپا، توجه و شناخت زیادی را در بازار به خود جلب کرده است.

تراینگل در لیست تامین کنندگان Prime Machinery چین قرار گرفت


فهرست 500 تامین کننده Prime Machinery چین رونمایی شد و تراینگل در لیست قرار گرفت.

بریجستون Enliten را برای ورزش چالش خورشیدی عرضه می کند.


بریجستون تایرهای ساخته شده از 63 درصد مواد بازیافتی و تجدید پذیر را به شرکت کنندگان BWSC عرضه می کند.

لحظات نمادین گودیر در هالیوود


گودیر در جشن صد و بیست و پنجمین سالگرد تاسیس خود، لحظات نمادین حضورش را در هالیوود معرفی کرد.

ساخت لاستیک سخت تر توسط پیرلی برای مسابقات فرمول یک


پیرلی از تولید تایرهای سخت تر خود که توسط گرند پری بریتانیا (British Grand Prix) معرفی شد، خبر داده است. این کمپانی با ساخت لاستیک های سخت تر به مقابله با افزایش سریع عملکرد خودرو کمک می کند.

کسب اولین جایزه لاستیک ERC توسط میشلن


میشلین اولین تایر برنده مسابقات رالی قهرمانی اروپا FIA است، برلیانس بوناتو، راننده ی برنده این رالی بود و توانست جایزه لاستیک ERC را برای میشلن به دست بیاورد.

تراینگل دو تایر جدید TH202 و TE307 را عرضه می کند.


لاستیک‌های EffeX Sport TH202 با عملکرد فوق‌العاده بالا و ReliaX Touring TE307 با نوآوری‌های جدید، دو تایر عرضه شده تراینگل هستند که نویدبخش پیشرفت‌های بزرگ در عملکرد ترمزگیری و هندلینگ در شرایط خیس و بارانی می باشند.

تایر TractorMaster VF بزرگترین تولید کنتیننتال


کنتیننتال، بزرگترین تایر کشاورزی خود را به نام VF TractorMaster روانه بازار کرد.

لاستیک Pilot Sport EV میشلن برنده جایزه AUTO AWARD سال 2022


تایر Pilot Sport EV میشلن برنده جایزه علم محبوب در سال 2022 در بخش دسته بندی خودرو شد.

خودرو KMC j7 کرمان موتور رونمایی شد.


شرکت خودروسازی کرمان موتور در مراسمی از محصول جدید خود رونمایی کرد.

بازدید مدیر عامل هایپرتایر از مجتمع صنایع لاستیک بارز کرمان


مدیر عامل مجموعه هایپرتایر همراه با تعدادی از مدیران و کارشناسان فنی خود برای بازدید از مجتمع صنایع لاستیک بارز کرمان اقدام کردند.

لاستیکهای خراب خودروهای نظامی روسیه ، ماشین جنگی تزاری را به گل نشاند !


رئیس جمهور روسیه ولادمیر پوتین با توجه به اینکه ماه ها جنگ با همسایه خود، اوکراین را انکار می کرد، در 24 فوریه 2022 توافق صلح را پاره کرد و حمله فیزیکی خود را به اوکراین آغاز کرد و نیروهای خود را به سمت شمال، شرق و جنوب اوکراین سرازیر کرد.

دلیل چند نرخی بودن لاستیک در بازار چیست؟


به گزارش هایپرتایر به نقل از رویداد 24 ؛ در پی ادامه دار شدن روند چند نرخی بودن تایرها در بازار، سخنگوی انجمن تولیدکنندگان تایرضمن تشریح دلایل شکل‌گیری نرخ‌های متفاوت برای تایرها در بازار یکی از دلایل اصلی را ارزش گذاری کالا توسط توزیع کنندگان دانست و گفت: تولید کننده علی رغم گرانی مواد اولیه موظف شده لاستیک را با نرخ مصوب به توزیع کننده تحویل دهد، اما در نهایت فعالان بازار تعیین کننده نرخ تایر می‌باشند نه دولت!

کمیسیون صنایع آماده ارائه بسته‌ رفع مشکلات صنعت تایر


به گزارش هایپرتایر؛ نائب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس به منظور رفع مشکلات صنعت تایر از تهیه بسته پیشنهادی این کمسیون خبر داد. حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد حسینی‌کیا» در بازدید پانزدهمین همایش و پنجمین نمایشگاه بین المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک با اشاره به نقدینگی بیش از 4000 هزار میلیارد تومان سرگردان در جامعه، افزود : صنعت لاستیک هنوز نتوانسته جذابیت لازم برای جذب این نقدینگی به سمت تولید و اشتغال داشته باشد.

پانزدهمین همایش ملی و پنجمین نمایشگاه بین المللی زنجیره ی ارزش صنایع لاستیک ایران برگزار شد.


به گزارش هایپرتایر؛ پنجمین نمایشگاه زنجیره ی ارزش لاستیک ایران در سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از تاریخ 21 دی ماه با حضور مسئولان معادن و فرآورده های وزرات صمت و مدیران عامل شرکت های تایرسازی و صنایع مرتبط افتتاح شد.

آزمایش لاستیک بدون هوای گودیر با تسلا مدل3


گودیر در حال توسعه لاستیک های بدون هوا برای وسایل نقلیه الکتریکی با هدف عرضه تجاری اولین تایر کاملاً پایدار و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری تا سال 2030 است. این شرکت به تازگی ویدئویی فوق العاده جالب از آزمایش های یک تسلا مدل 3 مجهز به نمونه اولیه لاستیک های غیر پنوماتیک و بدون هوا منتشر کرده است.

شکایت تایرسازان از قطعی برق/ احتمال افزایش قیمت تایر


به گزارش هایپرتایر، مصطفی تنها، سخنگوی انجمن صنعت تایر با بیان اینکه: در صنعت تایر، تولیدکنندگان با دستگاه های مختلفی کار می کنند و با قطعی برق زیان فراوانی به این صنعت وارد می شود، افزود: احتمالا در شهریور ماه افزایش قیمت در تایر اجرایی شود.

تایر گران خواهد شد!


مصطفی تنها سخنگوی انجمن صنعت تایر کشور با اشاره به فروش تایر در بورس کالا، گفت: به تازگی برای شفاف سازی قیمت تایر، طرح عرضه لاستیک در بورس کالا را مطرح کرده اند و در حال حاضر یکی از شرکت ها اقدام به عرضه لاستیک در بورس کرده است که اگر نتیجه دهد این روند را برای سایر شرکت ها ادامه خواهیم داد.

قرار است لاستیک ارزان شود؟


قیمت تایرها تنها به قیمت ارز مورد استفاده محدود نبوده و عملا قیمت مواداولیه داخلی از قبیل دوده و نخ استخوانبندی، استیل کورد و محصولات پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌های داخلی را هم تحت تاثیر قرار داده

در مصاحبه هایپرتایر با عصر خودرو درباره گرانی تایر بخوانید


با اعطای مجوز افزایش قیمت ۵۰ درصدی انواع تایر به تولید کنندگان این کالای مصرفی از ابتدای آذرماه۹۹، وظیفه قیمت گذاری و نظارت بر روند جدید قیمت ها از سوی وزارت صمت و سازمان حمایت به انجمن تولیدکنندگان تایر واگذار شد.

لاستیک بارز با رشد ۲۷۵/۸ رکورددار جهش تولید در سال جاری است


علی اکبر مشرفی گفت: در حال حاضر با رشد تولید 275/8 رکورد دار تولید در تاریخ این واحد صنعتی بوده ایم گرچه کرونا مشکلاتی ایجاد کرده است اما تدابیر پیشگیرانه ما توانسته است در بهترین حالت تولیدی قرار بگیرد لذا برای جهش تولید و افزایش رشد آن در آبان ماه یکسری

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0