بازار لاستیک در چندسال آینده


بازار لاستیک جهان در سال آینده تحت تاثیر سیاست های اقتصادی کشورهای بزرگ و تصمیمات خریداران متاثر از هزینه های زندگی و رشد قیمت مواد اولیه حرکت خواهد کرد و در همین راستا دوازده عامل موثر بر این بازار را بررسی خواهیم کرد.

پیرلی تامین کننده رسمی لاستیک مسابقات جام جهانی FIA GT


پس از فرآیند مناقصه، FIA پیرلی را به عنوان شریک رسمی و تامین کننده لاستیک مسابقات جام جهانی FIA GT برای یک دوره سه ساله منصوب کرده است.

توضیحات کلی میشلن درباره برند واریور


در سال 2011، میشلن با Huayi Group هنگ کنگ و Double Coin Group همکاری کرد و شرکت Double Coin (Anhui) Warrior Tire Ltd را در ووهو، استان آنهویی تأسیس کرد.

تراینگل در لیست تامین کنندگان Prime Machinery چین قرار گرفت


فهرست 500 تامین کننده Prime Machinery چین رونمایی شد و تراینگل در لیست قرار گرفت.

میشلن تایرهای جدید مجموعه LTX را عرضه می کند.


میشلن لاستیک های جدید Defender LTX M/S2 و Defender LTX Platinum را عرضه می کند.

پیرلی شریک رسمی گودوود می شود.


گودوود همکاری چند ساله خود را با سازنده جهانی پیرلی به عنوان شریک انحصاری تایر برای رویداد شاخص سالانه، جشنواره سرعت Goodwood اعلام کرد.

بریجستون Potenza Sport AS را معرفی کرد.


بریجستون مجموعه پوتنزا را با افزودن Potenza Sport AS، آخرین تایر تمام فصل با عملکرد فوق العاده بالا، گسترش داده است.

افزایش ۴ برابری قیمت لاستیک صحت دارد؟


رسانه‌ها از افزایش چهار برابری قیمت لاستیک در بازه زمانی اردیبهشت سال گذشته تا شهریور امسال خبر داده‌اند. به‌رغم اینکه لاستیک مشمول قیمت‌گذاری دستوری می‌شود، بررسی‌ها نشان می‌دهد در شهریور امسال قیمت برخی از انواع پر مصرف از این محصول تا بیش از ۲۰۰ درصد نسبت به ابتدای سال جاری رشد قیمت داشته‌اند.

معرفی گودیر از تایر جدید Wrangler DuraTrac RT


گودیر با راه اندازی Wrangler DuraTrac RT رانندگان آماده ماجراجویی را به کاوش های در خارج از جاده و ارتفاعات جدید می برد.

گرند هایلندر به تایرهای Geolander X-CV یوکوهاما مجهز می شود.


یوکوهاما تایرهای GEOLANDAR X-CV خود را به عنوان تجهیزات اصل (OE) برای اولین شاسی بلند بزرگ گرند هایلندر تویوتا موتور که در ژوئن 2023 در آمریکای شمالی عرضه شد، عرضه می کند. لاستیک Grand Highlander در سایز 18R65/255 و 20R55/255 عرضه می شود.

افزایش فروش خودروهای الکتریکی به کمک یوکوهاما با Advan Sport EV


یوکوهاما Advan Sport EV جدید را طراحی کرده است. این لاستیک به طور خاص و با چندین ویژگی برای خودروهای الکتریکی با چندین ویژگی تولید شده است تا به رانندگان خودروهای برقی بتوانند از حداکثر ویژگی خودرو خود بهره شوند.

نکسن برنده جایزه طراحی IDEA


نکسن برنده جایزه معتبر طراحی IDEA 2023 برای تایر مفهومی Mearth با موضوع مریخ شد.

بریجستون Enliten را برای ورزش چالش خورشیدی عرضه می کند.


بریجستون تایرهای ساخته شده از 63 درصد مواد بازیافتی و تجدید پذیر را به شرکت کنندگان BWSC عرضه می کند.

جی تی رادیال از SportActive 2 رونمایی کرد


جی تی رادیال با معرفی SportActive 2 در بریتانیا، پیشرفت چشمگیری در بازار تایرهای با کارایی فوق العاده بالا (UHP) داشته است. این حرکت استراتژیک نه تنها موقعیت جی تی رادیال را در بازار مستحکم می کند، بلکه تعهد آن را به نوآوری و برتری را نشان می دهد.

رونمایی نوکیان از نماد Electric Fit برای تایرهای EV


با گسترش بازار خودروهای برقی، نوکیان نماد Electric Fit را برای تایرهای خود معرفی کرده است تا سازگاری محصولات خود را با این خودروها نشان دهد.

رونمایی گودیر از لاستیک اسپرت COOPER® COBRA INSTINCT


کمپانی گودیر از لاستیک اسپرت کوپر کبرا COOPER COBRA INSTINCT رونمایی کرد. این لاستیک تمام فصل با الگوی آج نامتقارن و شیارهای آج گسترده برای کشش قوی، چسبندگی بهتر و بهبود مسافت ترمز در جاده های مرطوب و برفی طراحی شده است.

لاستیک یوکوهاما ADVAN Sport V107 برای پورشه کاین


شرکت یوکوهاما عرضه لاستیک های ADVAN Sport V107 را به عنوان تجهیزات اصلی برای فیس لیفت جدید پورشه کاین، اعلام کرد. این لاستیک ها در سایز 285/40R22 110Y برای جلو و سایز 315/35R22 111Y برای لاستیک های عقب طراحی شده اند.

گودیر تامین کننده لاستیک های جیپ اونجر


طیف وسیعی از لاستیک گودیر به عنوان تایر OE یا همان تجهیزات اصلی برای جیپ اونجر جدید انتخاب شده است که شامل لاستیک های تابستانی و تمام فصل گودیر می باشد.

مزدا CX-90 به لاستیک های ADVAN V61 یوکوهاما مجهز خواهد شد.


شرکت یوکوهاما، تایرهای ADVAN V61 خود را به عنوان تایرهای OE برای مزدا CX-90 معرفی می کند. لاستیک های ADVAN یوکوهاما در اندازه 265/55R19 109V و در سال جاری در بازار عرضه خواهند شد.

لاستیک های P ZERO پیرلی در جشنواره گودوود


شرکت لاستیک سازی پیرلی اعلام کرد؛ سه عدد از لاستیک های P ZERO خود را در فستیوال سرعت گودوود ارائه می کند.

یوکوهاما از علامت اختصاصی E+ رونمایی کرد.


یوکوهاما از این پس علامت E+ را بر روی لاستیک هایی که از کیفیت مناسب برای استفاده در خودروهای برقی برخوردار هستند، استفاده می کند. استفاده از این علامت واکنش یوکوهاما به نیاز روزافزون خودروهای الکتریکی به لاستیک های برقی که بتوانند نیاز آن ها را برطرف کنند را نشان می دهد.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0