شرایط جدید ثبت‌نام لاستیک دولتی اعلام شد


شرایط جدید خرید و ثبت‌نام لاستیک‌های رینگ ۱۳ و ۱۴ اعلام شد.

افزایش ۴ برابری قیمت لاستیک صحت دارد؟


رسانه‌ها از افزایش چهار برابری قیمت لاستیک در بازه زمانی اردیبهشت سال گذشته تا شهریور امسال خبر داده‌اند. به‌رغم اینکه لاستیک مشمول قیمت‌گذاری دستوری می‌شود، بررسی‌ها نشان می‌دهد در شهریور امسال قیمت برخی از انواع پر مصرف از این محصول تا بیش از ۲۰۰ درصد نسبت به ابتدای سال جاری رشد قیمت داشته‌اند.

لاستیک جدید بریجستون تولید شده از 75 درصد مواد بازیافتی و تجدیدپذیر


کمپانی لاستیک سازی بریجستون از تایر جدیدی رونمایی کرده است که از 75 درصد مواد بازیافتی و تجدیدپذیر ساخته شده است.

تشخیص کیفیت لاستیک طبیعی توسط کنتیننتال


کمپانی لاستیک سازی کنتیننتال با کمک شرکت Security Matters (SMX) روشی را برای علامت‌گذاری نامرئی کائوچو طبیعی با اطلاعات مربوط به منشأ جغرافیایی درختان معرفی کرده است.

قیمت‌گذاری دستوری مهمترین چالش صنعت تایر است


رییس هیات مدیره انجمن صنعت تایر، با اشاره به مهم بودن قیمت‌گذاری دستوری این صنعت، گفت: این مساله سبب خروج سرمایه از این بخش و زیان‌ده شدن واحدهای تولیدی شده است.

هایپرتایر برنده جایزه منتخب مردمی از اولین رویداد ملی جایزه تجارت الكترونیكی


نخستین رویداد جایزه ملی تجارت الکترونیک با حضور جمعی از مدیران ارشد وزارت صمت، اتاق بازرگانی ، بزرگان کسب و کارهای الکترونیکی و صنایع ، معادن و کشاورزی برگزار شد.

افزایش فروش و سود و رشد تولید لاستیک بارز در چهارماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰


گروه صنعتی بارز(سهامی عام)، از شرکت های تابعه شستا ، موفق شد در چهارماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ ، با جهش چشمگیر در فروش و سود و نیز رشد در تولید، رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

احتمال گران شدن قیمت لاستیک / عرضه لاستیک دولتی با نرخ آزاد


آبان سال گذشته قیمت گذاری روی تایرها به تولید کنندگان تایر واگذار شد و آنان هم وعده هایی در راستای رفع مشکلات موجود در عرضه تایر به مردم دادند. اما بعد از گذشت چند ماه نه تنها به وعده های خود عمل نکرده اند بلکه روز به روز مشکلات خرید تایر برای مردم بیشتر شد.

تایر گران خواهد شد!


مصطفی تنها سخنگوی انجمن صنعت تایر کشور با اشاره به فروش تایر در بورس کالا، گفت: به تازگی برای شفاف سازی قیمت تایر، طرح عرضه لاستیک در بورس کالا را مطرح کرده اند و در حال حاضر یکی از شرکت ها اقدام به عرضه لاستیک در بورس کرده است که اگر نتیجه دهد این روند را برای سایر شرکت ها ادامه خواهیم داد.

در مصاحبه هایپرتایر با عصر خودرو درباره گرانی تایر بخوانید


با اعطای مجوز افزایش قیمت ۵۰ درصدی انواع تایر به تولید کنندگان این کالای مصرفی از ابتدای آذرماه۹۹، وظیفه قیمت گذاری و نظارت بر روند جدید قیمت ها از سوی وزارت صمت و سازمان حمایت به انجمن تولیدکنندگان تایر واگذار شد.

مشکلات تامین تایر


دشوار شدن واردات و بسته‌شدن تدریجی در‌های ورود کالا به روی واردکنندگان تایرهای خارجی اتفاقی بود که به نفع تولیدکنندگان داخلی تایر تمام شد .

دلایل نابسامانی بازار لاستیک خودرو


19 میلیون لاستیک در کشور تولید و ارز آن به صورت نیمایی تامین می شود. در مورد لاستیک سبک سه و نیم میلیون حلقه در کشور مصرف داریم و ۲.۸ از طریق واردات تامین می‌شود، در حوزه لاستیک سنگین نیز از طریق سامانه اقدام به توزیع می‌کنیم.

فروش غیراصولی تایر دولتی توسط تولیدکنندگان


صف‌های طولانی خرید تایر دولتی در ماه‌های اخیر برای مردم آزار دهنده شده است و بسیاری از متقاضیان از دریافت تایر با نرخ مصوب ناامید شده و برای تأمین نیاز خود به بازار سیاه تایر رجوع کرده اند.

ورود مجلس به موضوع افزایش قیمت لاستیک خودورهای سواری


عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه راهکارهای دولت برای کاهش قیمت‌ها مُسکن است نه درمان، گفت: افزایش قیمت لاستیک خودورهای سواری در کارگروه صنعت کمیسیون صنایع و معادن بررسی می‌شود. سیده حمیده زرآبادی در گفت‌وگو با خانه ملت درباره افزایش قیمت لا

تناقض رفتاری وزارت صمت و بانک مرکزی در تأمین لاستیک/کمبود یک میلیون حلقه لاستیک تا پایان سال ۹۷


رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: به نظر می رسد که در اقدامات و گفتارهای مسئولان دو نهاد وزارت صنعت و بانک مرکزی در روند تأمین لاستیک تناقض هایی وجود دارد. محمدرضا رضایی کوچی با اشاره به تداوم مشکل کامیون داران در تأمین لاستیک، گفت: در شرایط کنونی با کمبود حد

شفاف سازی درباره قیمت‌گذاری لاستیک


حمل‌و‌نقل جاده‌ای به عنوان یکی از ارکان رشد اقتصادی در توسعه هر منطقه تاثیری انکارناپذیر دارد. فارس یکی از مهم‌ترین استان‌های کشور در زمینه ترانزیت و گردشگری است و نقش قابل توجهی در واردات و صادرات کشور دارد.  اما این عرصه نیز در شرایط فعلی اقتصاد کشور با

بسته های مقرراتی انقباضی و کاهش واردات تایر سنگین


دولت از سال ۱۳۹۳به بعد و در راستای حمایت از تولید داخلی سیاست های جدیدی در زمینه واردات تدوین نمود که در مجموع کار واردات تایر را سخت کرده و در نتیجه وارد کنندگان نتوانسته اند برای تأمین تایر سنگین مورد نیاز کشور از تمام ظرفیت خود استفاده کنند. تولید تایر

افزایش بی‌منطق قیمت تایر در بازار سیاه!


التهابات اخیر بازار تایر کشور موجب شد تا برخی از کامیون‌داران کشور به شرایط موجود اعتراض کنند.قیمت تایر در بازار و کمبود میزان تایر را می‌توان اصلی ترین مشکل کامیون‌داران کشور دانست این در حالی است که رئیس انجمن صنفی صنعت تایر در اظهار نظری جالب، درباره ت

افزایش نرخ تایر


به گزارش خبر خودرو، سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر ایران از تعامل با دولت  به منظور دستیابی راهکاری جهت اعمال هزینه تولید در قیمت لاستیک خبر داد و گفت : اینکه زنجیره تولید تایر در جریان افزایش هزینه ها قیمت ها را بالا ببرد قطعا روند معقولی نخواهد بود . مصطف

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0