قدم بعدی میشلن در تولید کائوچو مصنوعی زیست پایه


میشلن قدم بعدی را در تولید کائوچو مصنوعی زیست پایه برداشته است.

بازار لاستیک در چندسال آینده


بازار لاستیک جهان در سال آینده تحت تاثیر سیاست های اقتصادی کشورهای بزرگ و تصمیمات خریداران متاثر از هزینه های زندگی و رشد قیمت مواد اولیه حرکت خواهد کرد و در همین راستا دوازده عامل موثر بر این بازار را بررسی خواهیم کرد.

توضیحات کلی میشلن درباره برند واریور


در سال 2011، میشلن با Huayi Group هنگ کنگ و Double Coin Group همکاری کرد و شرکت Double Coin (Anhui) Warrior Tire Ltd را در ووهو، استان آنهویی تأسیس کرد.

تایر مفهومی گودیر برای اوپل Experimental


کمپانی گودیر با برند خودروسازی آلمانی اوپل همکاری می کند تا یک تایر سفارشی نوآورانه که به طور ویژه برای خودروی مفهومی تجربی اوپل Experimental طراحی کند.

بریجستون شریک رسمی رالی EV 2023 شد.


بریجستون از رالی وسایل نقلیه الکتریکی با تایرهای EV Ready، Webfleet پشتیبانی می کند.

افتتاح خط روکش تایر هواپیما


عملیات احداث کارخانه ریکلیم و خط روکش تایر هواپیما برای اولین‌ بار در کشور با حضور استاندار کرمان، مدیرعامل گروه صنعتی بارز، مدیرعامل شستا، مدیرعامل تاپیکو، فرماندار سیرجان، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در شهرک صنعتی شماره ۱ سیرجان آغاز شد.

هانکوک بعنوان تامین کننده لاستیک نیسان X-Trail انتخاب می شود.


کمپانی هانکوک، تایر SUV Ventus S1 evo3 را برای خودرو نیسان X-Trail ارائه می کند.

تراینگل پروژه 580 میلیون دلاری کارخانه ایالات متحده را لغو کرد.


تایرساز چینی که از برنامه های خود برای ساخت کارخانه در کارولینای شمالی ( یکی از ایالت های آمریکا) در سال 2017 خبر داده بود،به دلیل "تغییر محیط سرمایه گذاری" پروژه ساخت کارخانه را لغو کرد.

سرمایه گذاری بریجستون بر روی سیستم های هوشمند سایش تایر


شرکت سازنده لاستیک بریجستون سرمایه گذاری خود را در شرکت مدیریت داده و حسگر تایر در شرکت تایراتا اعلام کرده است. سیستم IntelliTread Tyrata یک راه حل خودکار ارائه می دهد که قادر به نظارت، ردیابی و پیش بینی سایش آج تایر است.

دلیل چند نرخی بودن لاستیک در بازار چیست؟


به گزارش هایپرتایر به نقل از رویداد 24 ؛ در پی ادامه دار شدن روند چند نرخی بودن تایرها در بازار، سخنگوی انجمن تولیدکنندگان تایرضمن تشریح دلایل شکل‌گیری نرخ‌های متفاوت برای تایرها در بازار یکی از دلایل اصلی را ارزش گذاری کالا توسط توزیع کنندگان دانست و گفت: تولید کننده علی رغم گرانی مواد اولیه موظف شده لاستیک را با نرخ مصوب به توزیع کننده تحویل دهد، اما در نهایت فعالان بازار تعیین کننده نرخ تایر می‌باشند نه دولت!

تولیدکنندگان داخلی به تولید ۲۵ میلیون حلقه تایر دست یافتند


تولیدکنندگان داخلی با رشد حدود ۲۰ درصدی تولید نسبت به سال ۹۸ برای نخستین بار، به تولید ۲۵ میلیون حلقه تایر دست یافتند. تولید ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۱۸ میلیون حلقه تایر است و تا پایان سال رکورد سال گذشته تکرار خواهد شد.

قیمت‌گذاری دستوری مهمترین چالش صنعت تایر است


رییس هیات مدیره انجمن صنعت تایر، با اشاره به مهم بودن قیمت‌گذاری دستوری این صنعت، گفت: این مساله سبب خروج سرمایه از این بخش و زیان‌ده شدن واحدهای تولیدی شده است.

کمیسیون صنایع آماده ارائه بسته‌ رفع مشکلات صنعت تایر


به گزارش هایپرتایر؛ نائب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس به منظور رفع مشکلات صنعت تایر از تهیه بسته پیشنهادی این کمسیون خبر داد. حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد حسینی‌کیا» در بازدید پانزدهمین همایش و پنجمین نمایشگاه بین المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک با اشاره به نقدینگی بیش از 4000 هزار میلیارد تومان سرگردان در جامعه، افزود : صنعت لاستیک هنوز نتوانسته جذابیت لازم برای جذب این نقدینگی به سمت تولید و اشتغال داشته باشد.

درخواست تایرسازان برای تغییر نحوه قیمت‌گذاری تایرهای بایاس


سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر ایران گفت: با توجه به اختلاف قیمت بازار و کارخانه‌ تایرهای بایاس که سود آن فقط نصیب دلالان و واسطه‌ها می‌شود، کارخانجات تایرسازی خواستار خروج لاستیک‌های بایاس از شمول قیمت‌گذاری و تعیین قیمت‌ها توسط خودشان هستند.

قرار است لاستیک ارزان شود؟


قیمت تایرها تنها به قیمت ارز مورد استفاده محدود نبوده و عملا قیمت مواداولیه داخلی از قبیل دوده و نخ استخوانبندی، استیل کورد و محصولات پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌های داخلی را هم تحت تاثیر قرار داده

وابستگی ۳۰ تا ۴۰ درصدی صنعت تایر به واردات مواد اولیه


عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید وابستگی ۳۰ تا ۴۰ درصدی صنعت تایر به واردات مواد اولیه و وجود مشکلات متعدد مانند انتقال پول به خارج از کشور، نوسانات ارزی و کمبود نقدینگی موجب شده تولیدکنندگان داخلی نتوانند نیاز بازار را تامین کنند.

نمایندگی ها لاستیک خودرو نمی فروشند چون سودش کم است


آل سارا، عضو هیأت مدیره اتحادیه صنف لاستیک فروشان و تعویض روغن تهران گفت: فروش تایر به صورت عمده توسط نمایندگی‌ها به دلیل سود پایین ۳ درصدی که ۴۰ سال است برای این صنف نعیین شده به صرفه نیست.

رانت بازی ناتمام در بازار «لاستیک»


نمایندگی‌های برخی از شرکت‌های توزیع کننده لاستیک دولتی، در ازای مدارکی همچون برگ سبز خودرو، کارت ملی صاحب خودرو و شخص مالک، توزیع لاستیک را در دستور کار قرار دادند و در مواردی، برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی، حتی پشت برگ سبز خودرو را هم مهر می‌زنن

«یزد ‌تایر» با نیمی ازحجم تولیدات «بارز» یک و ‌نیم برابر بیشتر سود کرد


فصل اقتصاد - گروه صنعتی بارز به عنوان رهبر بازار تایر ایران با در اختیار داشتن 45درصد از سهم بازار تایر در کشور،‌سال 98 را با تنها با 10.1درصد سود خالص به پایان رساند.

گلایه توزیع‌کنندگان تایرهای سنگین از ‌عدم صدور حواله فروش


توزیع‌کنندگان تایرهای سنگین تولید داخل و وارداتی نسبت ‌به عدم صدور حواله فروش این کالاها توسط سازمان راهداری و زیان سنگین تحمیل‌شده به خود گلایه کردند.

افزایش تولید 3000 حلقه تایر خودرو در مجتمع لاستیک یزد تا 3 سال آینده/ پیزد؛ 8 سال پیاپی صادرکننده نمونه کشور


هفتادودومین نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» فرابورس به شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد اختصاص یافت و اسکندر ستوده، مدیرعامل این شرکت در آستانه عرضه اولیه سهام مجتمع صنایع لاستیک یزد، از افزایش 3000 حلقه تایر خودرو تا سال آینده خبر داد و گفت: ظرفیت تولید این مجت

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0