صادرات تایر چین در سال 2023 با نرخ دو رقمی رشد کرد


صنعت تایر چین در سال 2023 یک سال پررونق را تجربه کرد و بسیاری شاهد ادامه این روند در سال 2024 هستند.

رونمایی نوکیان از نماد Electric Fit برای تایرهای EV


با گسترش بازار خودروهای برقی، نوکیان نماد Electric Fit را برای تایرهای خود معرفی کرده است تا سازگاری محصولات خود را با این خودروها نشان دهد.

فرمول E رکورد سرعت لاستیک هانکوک را در گینس ثبت کرد.


فرمول E رکورد سرعت لاستیک هانکوک را شکست و جای خود را در کتاب رکوردهای گینس باز کرد.

رونمایی بریجستون از تایر مسابقه ای پوتنزا


بریجستون لاستیک های مکسابقه ای پوتنزا را به تازگی راه اندازی کرد. این لاستیک با توجه به انتظارات رانندگان پیست مسابقه، با عملکرد فوق‌العاده بالا طراحی شده است.

همکاری کنتیننتال با بزرگترین چرخ و فلک دنیا


شرکت لاستیک سازی کنتیننتال با بزرگ ترین و بلند ترین چرخ و فلک دنیا، عین دبی یا "چشم دبی" که یکی از جاذبه های گردشگری مهم جهان شناخته می شود همکاری میکند.

تولیدکنندگان داخلی به تولید ۲۵ میلیون حلقه تایر دست یافتند


تولیدکنندگان داخلی با رشد حدود ۲۰ درصدی تولید نسبت به سال ۹۸ برای نخستین بار، به تولید ۲۵ میلیون حلقه تایر دست یافتند. تولید ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۱۸ میلیون حلقه تایر است و تا پایان سال رکورد سال گذشته تکرار خواهد شد.

افزایش فروش و سود و رشد تولید لاستیک بارز در چهارماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰


گروه صنعتی بارز(سهامی عام)، از شرکت های تابعه شستا ، موفق شد در چهارماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ ، با جهش چشمگیر در فروش و سود و نیز رشد در تولید، رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

لاستیک بارز با رشد ۲۷۵/۸ رکورددار جهش تولید در سال جاری است


علی اکبر مشرفی گفت: در حال حاضر با رشد تولید 275/8 رکورد دار تولید در تاریخ این واحد صنعتی بوده ایم گرچه کرونا مشکلاتی ایجاد کرده است اما تدابیر پیشگیرانه ما توانسته است در بهترین حالت تولیدی قرار بگیرد لذا برای جهش تولید و افزایش رشد آن در آبان ماه یکسری

بارز کردستان رکورد تولید تایر رادیال سواری در کشور را شکست


رکورد تولید تایر رادیال سواری با تولید 16 هزار حلقه در روز در کارخانه لاستیک بارز کردستان در کشور شکسته شد.

پیشنهاد به کامیون‌داران برای تامین لاستیک


وزیر راه و شهرسازی گفت: اگر تعاونی‌های کامیون‌داران خود رأسا اقدام به واردات لاستیک کنند دولت ارز لازم را در اختیارشان قرار می‌دهد. عباس آخوندی در حاشیه بازدید از پروژه حرم تا حرم و محور گرمسار - فیروزکوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر هماهنگی بس

کویر تایر بیست ساله شد


در این سالهای پر فراز و نشیب، خلاقیت جوانان خوش فکر ایرانی به همراه بهترین تکنولوژی روز جهان، محصولات تولیدی کویرتایر را در سطح بهترین محصولات جهانی قرار داد و کویرتایر را به دلیل پیشرو بودن در تکنولوژی صنعت تایرسازی ایران ، شاخص ساخت. دستاوردهایی همچون :

رکورد جدید تولید تایر رادیال سواری کویرتایر شکسته شد


مدیرعامل شرکت کویرتایر از شکستن رکورد جدید تولید تایر در این مجموعه خبرداد و گفت: به حول و قوه الهی این کارخانه در بالاترین ظرفیت منصوبه ماشین آلات در حال تولید است و بخشی از نیاز مردم به تایرسواری رادیال را مرتفع کرده است. سیدمحمدحسین زینلی در دیدار رئیس

رکوردی غرورآفرین در کارنامه افتخارات ماندگار شرکت کویرتایر


 به نقل از کویرتایر : براساس آخرین مقایسه شاخص‌های مالی در مرکز پردازش اطلاعات مالی ایران و بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط شرکت‌های بورسی (بر اساس گزارش عملکرد ۹ ماهه و سالیانه)، کویرتایر در مقایسه با تمام شرکت‌های گروه لاستیک و پلاستیک بازار بورس ایر

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0