رونمایی از ۲۴ محصول جدید گروه صنعتی بارز


همزمان با جشن سی‌و‌هشتمین سالروز افتتاح کارخانه بارز، از ۲۴ محصول جدید گروه‌ صنعتی بارز برای خودروهای شاسی بلند با بهره‌ گیری از آخرین دستاوردهای فنی و تکنولوژیکی، رونمایی شد.

بازار لاستیک در چندسال آینده


بازار لاستیک جهان در سال آینده تحت تاثیر سیاست های اقتصادی کشورهای بزرگ و تصمیمات خریداران متاثر از هزینه های زندگی و رشد قیمت مواد اولیه حرکت خواهد کرد و در همین راستا دوازده عامل موثر بر این بازار را بررسی خواهیم کرد.

نیسان آماده بکارگیری تایر بدون هوا می شود


نیسان حق اختراع یک تایر جدید بدون هوا را به ثبت رسانده است.

پیرلی شریک رسمی گودوود می شود.


گودوود همکاری چند ساله خود را با سازنده جهانی پیرلی به عنوان شریک انحصاری تایر برای رویداد شاخص سالانه، جشنواره سرعت Goodwood اعلام کرد.

نکسن برنده جایزه طراحی IDEA


نکسن برنده جایزه معتبر طراحی IDEA 2023 برای تایر مفهومی Mearth با موضوع مریخ شد.

پیرلی لاستیک P ZERO TROFEO RS را عرضه می کند.


پیرلی از بهترین لاستیک اسپرت خود P ZERO TROFEO RS برای خودروهای جاده ای رونمایی کرد. این لاستیک سمی اسلیک (نیمه نرم و نیمه چسبان) برای خودروسازانی که می خواهند عملکرد خودروهای اسپرت خود را بهبود ببخشند، طراحی شده است. پاگانی از خودروسازان معروف، درخواست نسخه ای ویژه از تایر جدید پیرلی را برای خودروی یوتوپیا کرده است.

لاستیک های بدون هوا میشلن برای شرکت پستی ارائه می شود.


شرکت پستی فرانسوی لا پست قرار است تا پایان سال 2024، ون های شرکت خود را مجهز به لاستیک های بدون هوای میشلن به نام آپتیس کند. لاستیک آپتیس میشلن (Unique Puncture-proof Tire System) یک تایر بدون هوا است. این تایرها نمونه اولیه تولید شده از محلول ضد پنچری هستند که به هوای فشرده نیازی ندارند.

کنتیننتال تایر UltraContact NXT را عرضه می کند.


لاستیک UltraContact NXT را می توان پایدارترین تایر کنتیننتال تا به امروز نام برد. خط تولید لاستیک جدید کنتیننتال، بدون اینکه سطح ایمنی و عملکرد را به خطر بیندازد از 65 درصد از مواد تجدیدپذیر، بازیافتی تشکیل شده است و دارای گواهی تعادل می باشد.

انتخاب پیرلی به عنوان شریک انحصاری تایر در جشنواره گودوود


گودوود از همکاری چندساله خود با شرکت پیرلی، برای جشنواره سرعت خبر داده است. پیرلی که به استفاده از فناوری های پیشرفته در تولید تایرهای خود مشهور است، از سال 2011 شریک انحصاری لاستیک F1 و همچنین تامین کننده منحصر به فرد مسابقات جهانی رالی بوده است.

گودیر تایر مفهومی Eagle GO را در سیتروئن oli به نمایش می گذارد.


شرکت لاستیک سازی گودیر با استفاده از طیف وسیعی از مواد پایدار در ترکیب آج، تایر مفهومی Eagle GO را توسعه داده است و این تایر را برای خودروی جدید سیتروئن oli عرضه خواهد کرد.

کنتیننتال از وسیله آزمایشی ترمز لاستیک خود رونمایی کرد.


کنتیننتال از وسیله آزمایشی بدون راننده و کاملاً الکتریکی جدید خود با هدف کاهش بیشتر مسافت ترمز برای بهبود ایمنی و اندازه‌گیری عملکرد ترمز لاستیک‌ خودروهای سواری رونمایی کرد.

کمیسیون صنایع آماده ارائه بسته‌ رفع مشکلات صنعت تایر


به گزارش هایپرتایر؛ نائب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس به منظور رفع مشکلات صنعت تایر از تهیه بسته پیشنهادی این کمسیون خبر داد. حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد حسینی‌کیا» در بازدید پانزدهمین همایش و پنجمین نمایشگاه بین المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک با اشاره به نقدینگی بیش از 4000 هزار میلیارد تومان سرگردان در جامعه، افزود : صنعت لاستیک هنوز نتوانسته جذابیت لازم برای جذب این نقدینگی به سمت تولید و اشتغال داشته باشد.

پانزدهمین همایش ملی و پنجمین نمایشگاه بین المللی زنجیره ی ارزش صنایع لاستیک ایران برگزار شد.


به گزارش هایپرتایر؛ پنجمین نمایشگاه زنجیره ی ارزش لاستیک ایران در سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از تاریخ 21 دی ماه با حضور مسئولان معادن و فرآورده های وزرات صمت و مدیران عامل شرکت های تایرسازی و صنایع مرتبط افتتاح شد.

در مصاحبه هایپرتایر با عصر خودرو درباره گرانی تایر بخوانید


با اعطای مجوز افزایش قیمت ۵۰ درصدی انواع تایر به تولید کنندگان این کالای مصرفی از ابتدای آذرماه۹۹، وظیفه قیمت گذاری و نظارت بر روند جدید قیمت ها از سوی وزارت صمت و سازمان حمایت به انجمن تولیدکنندگان تایر واگذار شد.

زمزمه‌ افزایش ۵۰ درصدی قیمت تایر سواری


زمزمه‌ ها برای واقعی سازی قیمت تایرهای سواری قوت گرفته است.

طراحی و ساخت تایر سایز 235/55R19 توسط گروه صنعتی بارز


برای اولین بار در کشور، گروه صنعتی بارز موفق گردید تا با ارتقای تکنولوژی خود موفق به طراحی و ساخت تایرهای نسل جدید خودروهای دو دیفرانسیل گردد. کار طراحی تایر 235/55R19 از سال قبل آغاز و از شهریور ماه ۹۹ این تایر که مخصوص خودروی سانتافه جدید میباشد

افزایش تولید 3000 حلقه تایر خودرو در مجتمع لاستیک یزد تا 3 سال آینده/ پیزد؛ 8 سال پیاپی صادرکننده نمونه کشور


هفتادودومین نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» فرابورس به شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد اختصاص یافت و اسکندر ستوده، مدیرعامل این شرکت در آستانه عرضه اولیه سهام مجتمع صنایع لاستیک یزد، از افزایش 3000 حلقه تایر خودرو تا سال آینده خبر داد و گفت: ظرفیت تولید این مجت

میشلن در نمایشگاه صنعت تایر در سال 2020 به عنوان برترین تولید کننده تایر جایزه دریافت کرد


میشلن برای دومین سال پیاپی در نمایشگاه فناوری تایر 2020 در هانوفر آلمان ، جایزه بهترین تولید کننده تایر را دریافت کرد . این جایزه نشانه پیشرفت میشلن از لحاظ عملکرد و طول عمر محصولاتش است . گروه میشلن در مصاحبه ای مطبوعاتی اعلام کرد : گروه میشلن این عقیده

لاستیک تاریخ مصرف گذشته نداریم


 گرانی انواع لاستیک خودروهای سواری، باری و تجاری موجب گلایه مالکان این خودروها شده است. با د‌اود سعادتی‌نژاد- رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن، فیلتر، پنچرگیران و فیلترسازان تهران- گفت‌وگو کرده‌ایم.

ایران برای اولین بار تولیدکننده الیاف تایر شد


علی پژوهان سرپرست مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی صنایع پتروشیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به تحقیقات گسترده‌ای که این مرکز بر روی محصول پلی اتیلن ترفتالات با نام تجاری پت انجام شده است که پتروشیمی تندگویان مجتمع صنعتی این محصول

خط تولید تایر سبز در کارخانه لاستیک کردستان به بهره برداری رسید


برای اولین بار در غرب کشور خط تولید تایر سبز در کارخانه تولید لاستیک کردستان با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد ایران به بهره برداری رسید. به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز تکنولوژی خط تولید تایر سبز با هدف حل مشکلات زیست محیطی کشور در کارخانه تولید

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0