لاستیک تراینگل در نمایشگاه Intermat 2024


کمپانی تراینگل در نمایشگاه Intermat 2024 شرکت خواهد کرد. لاستیک تراینگل، چهارمین تولیدکننده در سراسر جهان در بخش تایر رادیال OTR ، به دلیل خط تولید عالی و شبکه خدمات کارآمد در سراسر اروپا، توجه و شناخت زیادی را در بازار به خود جلب کرده است.

تایر تراینگل در لیست تولید سبز 2023


لاستیک تراینگل به عنوان «شرکت مدیریت زنجیره تأمین سبز» در میان فهرست تولیدات سبز امسال قرار گرفت، این لیست توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات منتشر شد. مفهوم "زنجیره تامین سبز" مظهر یک مدل مدیریت مدرن است که به طور سیستماتیک ملاحظات اثرات زیست محیطی و کارایی منابع را در کل زنجیره تامین یکپارچه می کند.

میشلن تامین کننده لاستیک آلپاین A290


میشلن تامین کننده لاستیک خودروی آلپاین A290 اولین سری از مدل های برقی Alpine Dream Garage است که اولین همکاری میشلن و آلپاین به خودوری آلپاین A110 بر می گردد.

بازار لاستیک در چندسال آینده


بازار لاستیک جهان در سال آینده تحت تاثیر سیاست های اقتصادی کشورهای بزرگ و تصمیمات خریداران متاثر از هزینه های زندگی و رشد قیمت مواد اولیه حرکت خواهد کرد و در همین راستا دوازده عامل موثر بر این بازار را بررسی خواهیم کرد.

کنتیننتال تست لاستیک مجازی را آغاز کرد


کنتیننتال انجام آزمايش با شبیه‌ ساز رانندگی جدید را برای آزمایش لاستیک‌ها آغاز كرد.

نیسان آماده بکارگیری تایر بدون هوا می شود


نیسان حق اختراع یک تایر جدید بدون هوا را به ثبت رسانده است.

افزایش ۴ برابری قیمت لاستیک صحت دارد؟


رسانه‌ها از افزایش چهار برابری قیمت لاستیک در بازه زمانی اردیبهشت سال گذشته تا شهریور امسال خبر داده‌اند. به‌رغم اینکه لاستیک مشمول قیمت‌گذاری دستوری می‌شود، بررسی‌ها نشان می‌دهد در شهریور امسال قیمت برخی از انواع پر مصرف از این محصول تا بیش از ۲۰۰ درصد نسبت به ابتدای سال جاری رشد قیمت داشته‌اند.

نکسن برنده جایزه طراحی IDEA


نکسن برنده جایزه معتبر طراحی IDEA 2023 برای تایر مفهومی Mearth با موضوع مریخ شد.

حذف مواد شیمیایی لاستیک در کالیفرنیا


کالیفرنیا از تولیدکنندگان تایر حذف مواد شمیایی و جایگزین کردن آن برای بهبود سلامت عمومی و محیط زیست را درخواست کرده است.

ایجاد آب و هوای ویژه در مراکز آزمون AIBA کنتیننتال


آزمایش لاستیک‌های جدید معمولاً در چندین مرکز آزمایش انجام می‌شود و مکان‌هایی مانند فنلاند یا نیوزلند برای آزمایش تمام فصل و زمستان مورد استفاده قرار میگیرند. اما آب و هوای ناپایدار و عوامل انسانی برای کاهش دقت و تکرارپذیری آزمایش‌های بیرونی اهمیت دارند و ممکن است مشکل ایجاد کنند. از همین رو بهتر است به طور خودکار فرآیند آزمایش در آب و هوای در داخل مراکز انجام شود و این دقیقاً همان کاری است که کمپانی کنتیننتال انجام داده است.

میشلن برنده جایزه AutomotiveINNOVATIONS 2023


لاستیک های میشلن حاوی 45 درصد مواد پایدار، جایزه AutomotiveINNOVATIONS در سه رده شانسی، بدنه و بیرونی (لاستیک، سپر، درها، چراغ ها) دریافت کردند.

یوکوهاما از علامت اختصاصی E+ رونمایی کرد.


یوکوهاما از این پس علامت E+ را بر روی لاستیک هایی که از کیفیت مناسب برای استفاده در خودروهای برقی برخوردار هستند، استفاده می کند. استفاده از این علامت واکنش یوکوهاما به نیاز روزافزون خودروهای الکتریکی به لاستیک های برقی که بتوانند نیاز آن ها را برطرف کنند را نشان می دهد.

لاستیک Pilot Sport EV میشلن برنده جایزه AUTO AWARD سال 2022


تایر Pilot Sport EV میشلن برنده جایزه علم محبوب در سال 2022 در بخش دسته بندی خودرو شد.

بارز یکی از 20 برند برتر جهان


گزارش سی و هفتمین رویداد سالیانه رتبه بندی تایر 29 آگوست 2022 بر پایه میزان فروش در سال 2021 برگزار شد.

خودرو KMC j7 کرمان موتور رونمایی شد.


شرکت خودروسازی کرمان موتور در مراسمی از محصول جدید خود رونمایی کرد.

خروج تولیدکنندگان تایر از روسیه


شرکت فرانسوی تایر میشلن اعلام کرد که تصمیم گرفته است فعالیت خود را در روسیه متوقف و فعالیت‌های خود را به مدیریت داخلی منتقل کند.

رونمایی از محصولات جدید تراینگل در نمایشگاه کلن 2022


شرکت تراینگل (TRIANGLE) با طراحی یک غرفه جدید از 24 الی 26 می 2022 در نمایشگاه بعدی کلن آلمان که مهمترین نمایشگاه تایر اروپایی می باشد شرکت خواهد کرد و محصولات خود را در سالن شماره 7 و در میان دیگر تولیدکنندگان مهم تایر سازی به نمایش خواهد گذاشت.

خرید لاستیک دست‌دوم را توصیه نمی‌کنیم!


به گزارش هایپرتایر به نقل از دنیای خودرو، این روزها گرانی بازار خودرو موجب گران شدن بازار جانبی ان و از همه مهمتر بازار لاستیک شده است. لاستیک خودرو از جمله مواردی است که افزایش قیمت بسیار بالایی را تجربه کرده است. در نتیجه گرانی تایرهای جدید باعث شده اکثر مردم به جای خرید تایرهای نو به خرید لاستیک های دست دوم رو بیاوردند.

دلیل چند نرخی بودن لاستیک در بازار چیست؟


به گزارش هایپرتایر به نقل از رویداد 24 ؛ در پی ادامه دار شدن روند چند نرخی بودن تایرها در بازار، سخنگوی انجمن تولیدکنندگان تایرضمن تشریح دلایل شکل‌گیری نرخ‌های متفاوت برای تایرها در بازار یکی از دلایل اصلی را ارزش گذاری کالا توسط توزیع کنندگان دانست و گفت: تولید کننده علی رغم گرانی مواد اولیه موظف شده لاستیک را با نرخ مصوب به توزیع کننده تحویل دهد، اما در نهایت فعالان بازار تعیین کننده نرخ تایر می‌باشند نه دولت!

تولیدکنندگان داخلی به تولید ۲۵ میلیون حلقه تایر دست یافتند


تولیدکنندگان داخلی با رشد حدود ۲۰ درصدی تولید نسبت به سال ۹۸ برای نخستین بار، به تولید ۲۵ میلیون حلقه تایر دست یافتند. تولید ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۱۸ میلیون حلقه تایر است و تا پایان سال رکورد سال گذشته تکرار خواهد شد.

قیمت‌گذاری دستوری مهمترین چالش صنعت تایر است


رییس هیات مدیره انجمن صنعت تایر، با اشاره به مهم بودن قیمت‌گذاری دستوری این صنعت، گفت: این مساله سبب خروج سرمایه از این بخش و زیان‌ده شدن واحدهای تولیدی شده است.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0