نامزد جوایز TTI 2024 معرفی شد


نامزدهای نهایی جوایز بین‌المللی فناوری تایر برای نوآوری و تعالی (TTI) 2024 معرفی شدند.

انتشار اطلاعیه همکاری میشلن و بریجستون برای استفاده از کربن سیاه بازیافتی rCB


شرکت بریجستون و گروه میشلن گزارش فنی مشترکی را منتشر کرده اند. با اشتراک گذاشتن این گزارش فنی با سهامداران rCB، یک استاندارد جهانی پیشنهادی را به منظور افزایش استفاده از کربن سیاه بازیافتی در لاستیک ها ارائه می دهند.

بریجستون Potenza Sport AS را معرفی کرد.


بریجستون مجموعه پوتنزا را با افزودن Potenza Sport AS، آخرین تایر تمام فصل با عملکرد فوق العاده بالا، گسترش داده است.

موفقیت بریجستون BLIZZAK LM005 در تست لاستیک زمستان 2022


لاستیک بریجستون Blizzak LM005 برنده تست لاستیک زمستانی Auto Bild Sportscars در سال 2022 شد. این تایر زمستانی پرچمدار کمپانی بریجستون با ارائه «عملکرد متعادل، کیفیت خوب زمستانی و بدون لغزش»، مهر تأیید و جایزه Auto Bild Sportscars را دریافت کرد.

پنج برند لاستیک OE برای آلفارومئو توناله


کراس اوور آلفارومئو توناله به عنوان یک مدل هیبریدی ملایم یا پلاگین هیبریدی وارد بازار شده است. کنتیننتال یکی از تامین کنندگان تایر این خودرو برای نسخه های مجهز به رینگ های 17 و 18 در سایز 215/60R17 , 235/50R18 لاستیک ارائه می کند.

بریجستون Enliten را برای ورزش چالش خورشیدی عرضه می کند.


بریجستون تایرهای ساخته شده از 63 درصد مواد بازیافتی و تجدید پذیر را به شرکت کنندگان BWSC عرضه می کند.

بریجستون شریک رسمی رالی EV 2023 شد.


بریجستون از رالی وسایل نقلیه الکتریکی با تایرهای EV Ready، Webfleet پشتیبانی می کند.

بریجستون به رانندگان 4*4 قدرت می بخشد.


تایر جدید بریجستون، DUELER ALL-TERRAIN A/T002 به منظور رسیدگی به چالش های جاده، برای خودروهای 4×4 طراحی شده است. از ویژگی های لاستیک DUELER ALL-TERRAIN A/T002 می توان به طراحی تهاجمی آج، چسبندگی عالی، افزایش مسافت پیموده شده اشاره کرد.

بریجستون از لاستیک تمام فصل Turanza 6 رونمایی کرد


بریجستون برای پاسخ به نیازهای رانندگان، لاستیک تمام فصل Turanza 6 را عرضه کرد. این لاستیک برای ارائه عملکرد بالا برای تمام فصول طراحی شده است.

رونمایی بریجستون از تایر مسابقه ای پوتنزا


بریجستون لاستیک های مکسابقه ای پوتنزا را به تازگی راه اندازی کرد. این لاستیک با توجه به انتظارات رانندگان پیست مسابقه، با عملکرد فوق‌العاده بالا طراحی شده است.

اعلام برترین برندهای تایر در سال 2023 توسط Brand Finance


سال 2023 در رتبه بندی با ارزش ترین برندهای لاستیک تغییری رخ نداد و برند میشلن همچنان در صدر این رتبه بندی باقی ماند.

لاستیک جدید بریجستون تولید شده از 75 درصد مواد بازیافتی و تجدیدپذیر


کمپانی لاستیک سازی بریجستون از تایر جدیدی رونمایی کرده است که از 75 درصد مواد بازیافتی و تجدیدپذیر ساخته شده است.

بریجستون تامین کننده لاستیک لامبورگینی Revuelto


تایرهای Potenza Sport بریجستون برای لامبورگینی روُئلتو V12 HPEV Revuelto انتخاب شده اند.

بریجستون تایر با فناوری Air Free Concept عرضه می کند.


بریجستون، قرار است فناوری لاستیک های نسل بعدی خود را بر روی خودروهای الکتریکی فوق فشرده ژاپنی شرکت ایدمیتسو کوسان اجرا کند. Air Free Concept یک تایر بدون هوا است که از پره های رزینی با طراحی ویژه برای تحمل وزن وسیله نقلیه و جذب ضربه از سطح جاده استفاده می کند.

بریجستون لاستیک های قمری را برای برنامه LTV ناسا تهیه می کند.


شرکت بریجستون، غول لاستیک سازی، با شرکت Teledyne Brown Engineering همکاری می کند تا تایرهایی را برای وسیله نقلیه قمری خدمه ناسا (LTV) تولید کند و از اکتشافات آینده در ماه پشتیبانی کند.

سرمایه گذاری بریجستون بر روی سیستم های هوشمند سایش تایر


شرکت سازنده لاستیک بریجستون سرمایه گذاری خود را در شرکت مدیریت داده و حسگر تایر در شرکت تایراتا اعلام کرده است. سیستم IntelliTread Tyrata یک راه حل خودکار ارائه می دهد که قادر به نظارت، ردیابی و پیش بینی سایش آج تایر است.

حضور بریجستون و میشلن در کنفرانسی جهت کاهش انتشار CO2


بریجستون و میشلن دیدگاه مشترک خود را در مورد کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ناشی افزایش استفاده از مواد کربن سیاه برای ساخت تایرها ارائه دادند. این ارائه در کنفرانس کربن سیاه بازیافت شده اسمیترز در 22 نوامبر 2021 در آمستردام، هلند بود که دیروز برگزار شد.

ارزیابی ارزش برندها در سال 2018 توسط موسسه


ارزش برندها در سال 2018 توسط موسسه "برند فاینانس" ارزیابی گردید. در ارزشیابی مربوط به تولیدکنندگان تایر برند میشلن با مجموع 7930 میلیون دلار در مقام نخست قرار گرفت.

آغاز به کار نماینده رسمی بریجستون از امروز در ایران


به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، بریجستون بعد از میتسوبیشی ، DS ، کامیونت های JAC و ماشین آلات راهسازی هیتاچی ، پنجمین برند گروه آرین سرمایه است که قرار است با برنامه های متنوع و جدید تحولی در بازار تایر ایران به وجود بیاورد

با برندهای وارداتی تایر به ایران آشنا شوید!


به گزارش پدال نیوز به نقل از عصر خودرو، طبق این قانون، واردات باید انحصارا توسط شرکت هایی انجام می گرفت که از کشور مادر و بطور رسمی، نمایندگی برند مورد نظر را  داشته باشند. بنابر این  بسیاری از شرکت ها که تا به آن زمان واردات خود را از امارات و دیگر کشور

شرکت میشلن تایر مفهومی جدیدی معرفی کرد


میشلن به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تایرسازی دنیا، در نشست اخیر خود از محصولی مجهز به سنسور، با فناوری ساخت پرینت ۳ بعدی رونمایی کرد. میشلن شرکت تایرسازی فرانسوی است که در سال ۱۸۸۹ توسط ادوارد و آندره میشلن تأسیس شد. این شرکت هم‌اکنون پس از بریجستون

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0