ترکیب رنگی جدید لاستیک میشلن برای مسابقات FIA


کمپانی میشلن در این سری از مسابقات جهانی استقامت FIA علائم رنگی برجسته‌ای را به مجموعه لاستیک‌های خود اضافه کرده است که به شناسایی بهتر مهارت تیم‌ها کمک می‌کند.

رونمایی از ۲۴ محصول جدید گروه صنعتی بارز


همزمان با جشن سی‌و‌هشتمین سالروز افتتاح کارخانه بارز، از ۲۴ محصول جدید گروه‌ صنعتی بارز برای خودروهای شاسی بلند با بهره‌ گیری از آخرین دستاوردهای فنی و تکنولوژیکی، رونمایی شد.

تایر تراینگل در لیست تولید سبز 2023


لاستیک تراینگل به عنوان «شرکت مدیریت زنجیره تأمین سبز» در میان فهرست تولیدات سبز امسال قرار گرفت، این لیست توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات منتشر شد. مفهوم "زنجیره تامین سبز" مظهر یک مدل مدیریت مدرن است که به طور سیستماتیک ملاحظات اثرات زیست محیطی و کارایی منابع را در کل زنجیره تامین یکپارچه می کند.

میشلن تامین کننده لاستیک آلپاین A290


میشلن تامین کننده لاستیک خودروی آلپاین A290 اولین سری از مدل های برقی Alpine Dream Garage است که اولین همکاری میشلن و آلپاین به خودوری آلپاین A110 بر می گردد.

میشلن جایزه بهترین تامین کننده کاترپیلار 2023 را دریافت کرد


میشلن اعلام کرد که برنده جایزه بهترین تامین کننده کاترپیلار در سال 2023 از طرف شرکت کاترپیلار شده است.

بریجستون Potenza Sport AS را معرفی کرد.


بریجستون مجموعه پوتنزا را با افزودن Potenza Sport AS، آخرین تایر تمام فصل با عملکرد فوق العاده بالا، گسترش داده است.

بارز پیشتاز رشد تولید در سال " مهار تورم، رشد تولید"


صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از مجتع بارز کرمان از عملی شدن شعار سال « مهار تورم،رشد تولید » از کارگران و مدیران بارز تقدیر کرد.

کنتیننتال برای سومین سال برنده جایزه «فروشنده سال» شد


میتسوبیشی Logisnext Americas (MLA) برای سومین سال متوالی کنتیننتال را به عنوان برنده جایزه معتبر «فروشنده سال» معرفی کرد.

مزدا CX-90 به لاستیک های ADVAN V61 یوکوهاما مجهز خواهد شد.


شرکت یوکوهاما، تایرهای ADVAN V61 خود را به عنوان تایرهای OE برای مزدا CX-90 معرفی می کند. لاستیک های ADVAN یوکوهاما در اندازه 265/55R19 109V و در سال جاری در بازار عرضه خواهند شد.

ایجاد آب و هوای ویژه در مراکز آزمون AIBA کنتیننتال


آزمایش لاستیک‌های جدید معمولاً در چندین مرکز آزمایش انجام می‌شود و مکان‌هایی مانند فنلاند یا نیوزلند برای آزمایش تمام فصل و زمستان مورد استفاده قرار میگیرند. اما آب و هوای ناپایدار و عوامل انسانی برای کاهش دقت و تکرارپذیری آزمایش‌های بیرونی اهمیت دارند و ممکن است مشکل ایجاد کنند. از همین رو بهتر است به طور خودکار فرآیند آزمایش در آب و هوای در داخل مراکز انجام شود و این دقیقاً همان کاری است که کمپانی کنتیننتال انجام داده است.

میشلن برنده جایزه AutomotiveINNOVATIONS 2023


لاستیک های میشلن حاوی 45 درصد مواد پایدار، جایزه AutomotiveINNOVATIONS در سه رده شانسی، بدنه و بیرونی (لاستیک، سپر، درها، چراغ ها) دریافت کردند.

یوکوهاما از علامت اختصاصی E+ رونمایی کرد.


یوکوهاما از این پس علامت E+ را بر روی لاستیک هایی که از کیفیت مناسب برای استفاده در خودروهای برقی برخوردار هستند، استفاده می کند. استفاده از این علامت واکنش یوکوهاما به نیاز روزافزون خودروهای الکتریکی به لاستیک های برقی که بتوانند نیاز آن ها را برطرف کنند را نشان می دهد.

تایرهای اتوبوس Conti Urban مجهز به فناوری حسگر کنتیننتال


مجموعه تایرهای اتوبوس Conti Urban قرار است با آخرین نسل سنسورهای کنتیننتال که متشکل از Conti Urban HA3 ،Conti UrbanScandinavia HA3+ و Conti UrbanScandinavia HD3 می باشد، مجهز شوند. این مجموعه در آگوست 2023 وارد بازار شده. با این امر، کنتیننتال اولین سازنده ای می شود که خانواده ای کامل از لاستیک های سنسوردار را ارائه داده است.

کنتیننتال تایر UltraContact NXT را عرضه می کند.


لاستیک UltraContact NXT را می توان پایدارترین تایر کنتیننتال تا به امروز نام برد. خط تولید لاستیک جدید کنتیننتال، بدون اینکه سطح ایمنی و عملکرد را به خطر بیندازد از 65 درصد از مواد تجدیدپذیر، بازیافتی تشکیل شده است و دارای گواهی تعادل می باشد.

افتتاح خط روکش تایر هواپیما


عملیات احداث کارخانه ریکلیم و خط روکش تایر هواپیما برای اولین‌ بار در کشور با حضور استاندار کرمان، مدیرعامل گروه صنعتی بارز، مدیرعامل شستا، مدیرعامل تاپیکو، فرماندار سیرجان، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در شهرک صنعتی شماره ۱ سیرجان آغاز شد.

گودیر تامین کننده لاستیک خودروی لانچیا


لاستیک گودیر تامین کننده جدیدترین خودروی مفهومی لانچیا PU+RA HPE شده است. این خودرو تمام الکتریکی، نشان دهنده دیدگاه سازنده خودرو در مورد طراحی ، پایداری ، برق و فناوری است.

لکسوس RZ به لاستیک یوکوهاما ADVAN V61 مجهز می شود.


یوکوهاما لاستیک های ADVAN V61 خود را به عنوان تایرهای فابریک (OE) برای خودروهای برقی لکسوس (BEV) یا همان RZ معرفی کرده است.

تشخیص کیفیت لاستیک طبیعی توسط کنتیننتال


کمپانی لاستیک سازی کنتیننتال با کمک شرکت Security Matters (SMX) روشی را برای علامت‌گذاری نامرئی کائوچو طبیعی با اطلاعات مربوط به منشأ جغرافیایی درختان معرفی کرده است.

بریجستون لاستیک های قمری را برای برنامه LTV ناسا تهیه می کند.


شرکت بریجستون، غول لاستیک سازی، با شرکت Teledyne Brown Engineering همکاری می کند تا تایرهایی را برای وسیله نقلیه قمری خدمه ناسا (LTV) تولید کند و از اکتشافات آینده در ماه پشتیبانی کند.

هواپیمای ایرباس A380 امارات پس از پارگی لاستیک 14 ساعت پرواز کرد.


هواپیمای ایرباس A380 امارات پس از پارگی لاستیک و آسیب دیدن قسمت بیرون آن، به مدت 14 ساعت پرواز کرد.

خروج تولیدکنندگان تایر از روسیه


شرکت فرانسوی تایر میشلن اعلام کرد که تصمیم گرفته است فعالیت خود را در روسیه متوقف و فعالیت‌های خود را به مدیریت داخلی منتقل کند.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0