قدم بعدی میشلن در تولید کائوچو مصنوعی زیست پایه


میشلن قدم بعدی را در تولید کائوچو مصنوعی زیست پایه برداشته است.

نامزد جوایز TTI 2024 معرفی شد


نامزدهای نهایی جوایز بین‌المللی فناوری تایر برای نوآوری و تعالی (TTI) 2024 معرفی شدند.

انتشار اطلاعیه همکاری میشلن و بریجستون برای استفاده از کربن سیاه بازیافتی rCB


شرکت بریجستون و گروه میشلن گزارش فنی مشترکی را منتشر کرده اند. با اشتراک گذاشتن این گزارش فنی با سهامداران rCB، یک استاندارد جهانی پیشنهادی را به منظور افزایش استفاده از کربن سیاه بازیافتی در لاستیک ها ارائه می دهند.

بریجستون Enliten را برای ورزش چالش خورشیدی عرضه می کند.


بریجستون تایرهای ساخته شده از 63 درصد مواد بازیافتی و تجدید پذیر را به شرکت کنندگان BWSC عرضه می کند.

میشلن برنده جایزه AutomotiveINNOVATIONS 2023


لاستیک های میشلن حاوی 45 درصد مواد پایدار، جایزه AutomotiveINNOVATIONS در سه رده شانسی، بدنه و بیرونی (لاستیک، سپر، درها، چراغ ها) دریافت کردند.

لاستیک های P ZERO پیرلی در جشنواره گودوود


شرکت لاستیک سازی پیرلی اعلام کرد؛ سه عدد از لاستیک های P ZERO خود را در فستیوال سرعت گودوود ارائه می کند.

کنتیننتال تایر UltraContact NXT را عرضه می کند.


لاستیک UltraContact NXT را می توان پایدارترین تایر کنتیننتال تا به امروز نام برد. خط تولید لاستیک جدید کنتیننتال، بدون اینکه سطح ایمنی و عملکرد را به خطر بیندازد از 65 درصد از مواد تجدیدپذیر، بازیافتی تشکیل شده است و دارای گواهی تعادل می باشد.

نکسن تایرهای پایدار 52درصدی ارائه می دهد.


نکسن از یک لاستیک مفهومی پایدار با 52 درصد مواد خام تجدیدپذیر و بازیافتی رونمایی کرده است.

تراینگل در لیست کارخانه های سبز قرار گرفت.


وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) فهرست تولید سبز سال 2022 خود را اعلام کرد و کمپانی تراینگل در لیست کارخانه های سبز این فهرست قرار گرفته است.

لاستیک جدید بریجستون تولید شده از 75 درصد مواد بازیافتی و تجدیدپذیر


کمپانی لاستیک سازی بریجستون از تایر جدیدی رونمایی کرده است که از 75 درصد مواد بازیافتی و تجدیدپذیر ساخته شده است.

بریجستون تایر با فناوری Air Free Concept عرضه می کند.


بریجستون، قرار است فناوری لاستیک های نسل بعدی خود را بر روی خودروهای الکتریکی فوق فشرده ژاپنی شرکت ایدمیتسو کوسان اجرا کند. Air Free Concept یک تایر بدون هوا است که از پره های رزینی با طراحی ویژه برای تحمل وزن وسیله نقلیه و جذب ضربه از سطح جاده استفاده می کند.

گودیر تایر مفهومی Eagle GO را در سیتروئن oli به نمایش می گذارد.


شرکت لاستیک سازی گودیر با استفاده از طیف وسیعی از مواد پایدار در ترکیب آج، تایر مفهومی Eagle GO را توسعه داده است و این تایر را برای خودروی جدید سیتروئن oli عرضه خواهد کرد.

مرسدس بنز دستگیره درب خودروها را از لاستیک های فرسوده تولید می کند.


مرسدس بنز توانسته با همکاری چندین شرکت دیگر با معرفی یک رویکرد جدید توسط تایرهایی که عمرشان پایان یافته است به تولید قطعاتی برای مدل های OEM دست پیدا کند.

پانزدهمین همایش ملی و پنجمین نمایشگاه بین المللی زنجیره ی ارزش صنایع لاستیک ایران برگزار شد.


به گزارش هایپرتایر؛ پنجمین نمایشگاه زنجیره ی ارزش لاستیک ایران در سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از تاریخ 21 دی ماه با حضور مسئولان معادن و فرآورده های وزرات صمت و مدیران عامل شرکت های تایرسازی و صنایع مرتبط افتتاح شد.

حضور بریجستون و میشلن در کنفرانسی جهت کاهش انتشار CO2


بریجستون و میشلن دیدگاه مشترک خود را در مورد کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ناشی افزایش استفاده از مواد کربن سیاه برای ساخت تایرها ارائه دادند. این ارائه در کنفرانس کربن سیاه بازیافت شده اسمیترز در 22 نوامبر 2021 در آمستردام، هلند بود که دیروز برگزار شد.

تنها ۶ درصد لاستیک‌های فرسوده در ایران بازیافت می‌شود


تبریز- مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی گفت: در کشور ما تنها ۶ درصد لاستیک‌ها را بازیافت کنیم در حالی که در دنیا بالای ۶۰ درصد تا ۶۵ درصد بازیافت انجام می‌شود.

توزیع حواله تایر خودرو با نرخ دولتی در نمایشگاه صنعت لاستیک


همزمان با برگزاری سومین نمایشگاه صنایع لاستیک، قرار است حواله تایر خودرو با نرخ دولتی به بازدیدکنندگان از این نمایشگاه ارائه شود.

اقدام جالب شهرداری انزلی/ طرح «دیوار سبز» اجرای شد


به گزارش خبرنگار مهر، مدیر اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری انزلی بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: اجرای طرح دیوار سبز با هدف آموزش و فرهنگ‌سازی و استفاده بهینه از مواد بازیافتی بوده و توسط هنرمندان انزلی برگزار شده است.

واردات لاستیک از چین باید فورا متوقف شود


نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: لاستیک‌های بازیافتی عمر مفید کوتاه‌تری نسبت به لاستیک‌های استاندارد دارد و خطر ترکیدگی آن‌ها چندین برابر دیگر لاستیک‌ها است. سیداحسن علوی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با هشدار نسبت به نبود نظارت بر واردات لاستیک، گفت:

ایران دانش فنی تولید تایر از فرانسه می آورد


این تفاهم نامه همکاری آموزشی و فنی روز سه شنبه در حاشیه دومین روز از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست بین اتحادیه لاستیک و پلاستیک فرانسه و یک گروه صنعتی ایرانی فعال در عرصه تایر به امضا رسید؛ دنیس وایان (Dennis Vayan) رئیس اتحادیه لاستیک و پلاست

راه اندازی کارخانه بازیافت لاستیک‌(تایر)های مستعمل خودرو


سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: بخشی از لاستيک‌(تایر)های مستعمل كه به مراكز پردازش و دفع آرادكوه حمل شده، پس از جداسازی به شركت های بازيافت لاستيک(تایر) تحويل می‌شود.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0