لاستیک تراینگل در نمایشگاه Intermat 2024


کمپانی تراینگل در نمایشگاه Intermat 2024 شرکت خواهد کرد. لاستیک تراینگل، چهارمین تولیدکننده در سراسر جهان در بخش تایر رادیال OTR ، به دلیل خط تولید عالی و شبکه خدمات کارآمد در سراسر اروپا، توجه و شناخت زیادی را در بازار به خود جلب کرده است.

میشلن گزارش فعالیت سال ۲۰۲۳ را منتشر کرد


میشلن اعلام کرد فروش کلی به ۲۸.۳میلیارد یورو (حدود ۳۰.۶ میلیارد دلار) رسیده است که نسبت ‌به سال گذشته، ۰.۹ درصد کاهش داشته است.

شرایط جدید ثبت‌نام لاستیک دولتی اعلام شد


شرایط جدید خرید و ثبت‌نام لاستیک‌های رینگ ۱۳ و ۱۴ اعلام شد.

صادرات تایر چین در سال 2023 با نرخ دو رقمی رشد کرد


صنعت تایر چین در سال 2023 یک سال پررونق را تجربه کرد و بسیاری شاهد ادامه این روند در سال 2024 هستند.

لاستیک کومهو از لوگوی جدید رونمایی کرد


کومهو به تازگی درحال ارائه لوگوی جدیدی است که نشان دهنده تعهد آن به نوآوری و ابتکار است.

بازار لاستیک در چندسال آینده


بازار لاستیک جهان در سال آینده تحت تاثیر سیاست های اقتصادی کشورهای بزرگ و تصمیمات خریداران متاثر از هزینه های زندگی و رشد قیمت مواد اولیه حرکت خواهد کرد و در همین راستا دوازده عامل موثر بر این بازار را بررسی خواهیم کرد.

پیرلی تامین کننده رسمی لاستیک مسابقات جام جهانی FIA GT


پس از فرآیند مناقصه، FIA پیرلی را به عنوان شریک رسمی و تامین کننده لاستیک مسابقات جام جهانی FIA GT برای یک دوره سه ساله منصوب کرده است.

توضیحات کلی میشلن درباره برند واریور


در سال 2011، میشلن با Huayi Group هنگ کنگ و Double Coin Group همکاری کرد و شرکت Double Coin (Anhui) Warrior Tire Ltd را در ووهو، استان آنهویی تأسیس کرد.

تراینگل در لیست تامین کنندگان Prime Machinery چین قرار گرفت


فهرست 500 تامین کننده Prime Machinery چین رونمایی شد و تراینگل در لیست قرار گرفت.

میشلن تایرهای جدید مجموعه LTX را عرضه می کند.


میشلن لاستیک های جدید Defender LTX M/S2 و Defender LTX Platinum را عرضه می کند.

پیرلی شریک رسمی گودوود می شود.


گودوود همکاری چند ساله خود را با سازنده جهانی پیرلی به عنوان شریک انحصاری تایر برای رویداد شاخص سالانه، جشنواره سرعت Goodwood اعلام کرد.

افزایش ۴ برابری قیمت لاستیک صحت دارد؟


رسانه‌ها از افزایش چهار برابری قیمت لاستیک در بازه زمانی اردیبهشت سال گذشته تا شهریور امسال خبر داده‌اند. به‌رغم اینکه لاستیک مشمول قیمت‌گذاری دستوری می‌شود، بررسی‌ها نشان می‌دهد در شهریور امسال قیمت برخی از انواع پر مصرف از این محصول تا بیش از ۲۰۰ درصد نسبت به ابتدای سال جاری رشد قیمت داشته‌اند.

معرفی گودیر از تایر جدید Wrangler DuraTrac RT


گودیر با راه اندازی Wrangler DuraTrac RT رانندگان آماده ماجراجویی را به کاوش های در خارج از جاده و ارتفاعات جدید می برد.

پنج برند لاستیک OE برای آلفارومئو توناله


کراس اوور آلفارومئو توناله به عنوان یک مدل هیبریدی ملایم یا پلاگین هیبریدی وارد بازار شده است. کنتیننتال یکی از تامین کنندگان تایر این خودرو برای نسخه های مجهز به رینگ های 17 و 18 در سایز 215/60R17 , 235/50R18 لاستیک ارائه می کند.

جی تی رادیال از SportActive 2 رونمایی کرد


جی تی رادیال با معرفی SportActive 2 در بریتانیا، پیشرفت چشمگیری در بازار تایرهای با کارایی فوق العاده بالا (UHP) داشته است. این حرکت استراتژیک نه تنها موقعیت جی تی رادیال را در بازار مستحکم می کند، بلکه تعهد آن را به نوآوری و برتری را نشان می دهد.

رونمایی نوکیان از نماد Electric Fit برای تایرهای EV


با گسترش بازار خودروهای برقی، نوکیان نماد Electric Fit را برای تایرهای خود معرفی کرده است تا سازگاری محصولات خود را با این خودروها نشان دهد.

رونمایی گودیر از لاستیک اسپرت COOPER® COBRA INSTINCT


کمپانی گودیر از لاستیک اسپرت کوپر کبرا COOPER COBRA INSTINCT رونمایی کرد. این لاستیک تمام فصل با الگوی آج نامتقارن و شیارهای آج گسترده برای کشش قوی، چسبندگی بهتر و بهبود مسافت ترمز در جاده های مرطوب و برفی طراحی شده است.

رونمایی از لاستیک های iON هانکوک در نمایشگاه لندن


هانکوک، سازنده لاستیک‌های ممتاز، جدیدترین طیف لاستیک‌های خود را به‌طور ویژه برای خودروهای الکتریکی در نمایشگاه خودروهای الکتریکی لندن ارائه می‌کند.

کنتیننتال برای سومین سال برنده جایزه «فروشنده سال» شد


میتسوبیشی Logisnext Americas (MLA) برای سومین سال متوالی کنتیننتال را به عنوان برنده جایزه معتبر «فروشنده سال» معرفی کرد.

گودیر تامین کننده لاستیک های جیپ اونجر


طیف وسیعی از لاستیک گودیر به عنوان تایر OE یا همان تجهیزات اصلی برای جیپ اونجر جدید انتخاب شده است که شامل لاستیک های تابستانی و تمام فصل گودیر می باشد.

مزدا CX-90 به لاستیک های ADVAN V61 یوکوهاما مجهز خواهد شد.


شرکت یوکوهاما، تایرهای ADVAN V61 خود را به عنوان تایرهای OE برای مزدا CX-90 معرفی می کند. لاستیک های ADVAN یوکوهاما در اندازه 265/55R19 109V و در سال جاری در بازار عرضه خواهند شد.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0