بازار لاستیک در چندسال آینده


بازار لاستیک جهان در سال آینده تحت تاثیر سیاست های اقتصادی کشورهای بزرگ و تصمیمات خریداران متاثر از هزینه های زندگی و رشد قیمت مواد اولیه حرکت خواهد کرد و در همین راستا دوازده عامل موثر بر این بازار را بررسی خواهیم کرد.

تراینگل در لیست تامین کنندگان Prime Machinery چین قرار گرفت


فهرست 500 تامین کننده Prime Machinery چین رونمایی شد و تراینگل در لیست قرار گرفت.

موفقیت بریجستون BLIZZAK LM005 در تست لاستیک زمستان 2022


لاستیک بریجستون Blizzak LM005 برنده تست لاستیک زمستانی Auto Bild Sportscars در سال 2022 شد. این تایر زمستانی پرچمدار کمپانی بریجستون با ارائه «عملکرد متعادل، کیفیت خوب زمستانی و بدون لغزش»، مهر تأیید و جایزه Auto Bild Sportscars را دریافت کرد.

رونمایی گودیر از Cooper Discoverer Road+Trail AT


گودیر Cooper Discoverer Road+Trail AT را برای خودروهای شاسی بلند راه اندازی کرد.

رونمایی نوکیان از نماد Electric Fit برای تایرهای EV


با گسترش بازار خودروهای برقی، نوکیان نماد Electric Fit را برای تایرهای خود معرفی کرده است تا سازگاری محصولات خود را با این خودروها نشان دهد.

رونمایی از لاستیک های iON هانکوک در نمایشگاه لندن


هانکوک، سازنده لاستیک‌های ممتاز، جدیدترین طیف لاستیک‌های خود را به‌طور ویژه برای خودروهای الکتریکی در نمایشگاه خودروهای الکتریکی لندن ارائه می‌کند.

حذف مواد شیمیایی لاستیک در کالیفرنیا


کالیفرنیا از تولیدکنندگان تایر حذف مواد شمیایی و جایگزین کردن آن برای بهبود سلامت عمومی و محیط زیست را درخواست کرده است.

مزدا CX-90 به لاستیک های ADVAN V61 یوکوهاما مجهز خواهد شد.


شرکت یوکوهاما، تایرهای ADVAN V61 خود را به عنوان تایرهای OE برای مزدا CX-90 معرفی می کند. لاستیک های ADVAN یوکوهاما در اندازه 265/55R19 109V و در سال جاری در بازار عرضه خواهند شد.

لاستیک های P ZERO پیرلی در جشنواره گودوود


شرکت لاستیک سازی پیرلی اعلام کرد؛ سه عدد از لاستیک های P ZERO خود را در فستیوال سرعت گودوود ارائه می کند.

پیرلی لاستیک P ZERO TROFEO RS را عرضه می کند.


پیرلی از بهترین لاستیک اسپرت خود P ZERO TROFEO RS برای خودروهای جاده ای رونمایی کرد. این لاستیک سمی اسلیک (نیمه نرم و نیمه چسبان) برای خودروسازانی که می خواهند عملکرد خودروهای اسپرت خود را بهبود ببخشند، طراحی شده است. پاگانی از خودروسازان معروف، درخواست نسخه ای ویژه از تایر جدید پیرلی را برای خودروی یوتوپیا کرده است.

لاستیک های بدون هوا میشلن برای شرکت پستی ارائه می شود.


شرکت پستی فرانسوی لا پست قرار است تا پایان سال 2024، ون های شرکت خود را مجهز به لاستیک های بدون هوای میشلن به نام آپتیس کند. لاستیک آپتیس میشلن (Unique Puncture-proof Tire System) یک تایر بدون هوا است. این تایرها نمونه اولیه تولید شده از محلول ضد پنچری هستند که به هوای فشرده نیازی ندارند.

کنتیننتال تایر UltraContact NXT را عرضه می کند.


لاستیک UltraContact NXT را می توان پایدارترین تایر کنتیننتال تا به امروز نام برد. خط تولید لاستیک جدید کنتیننتال، بدون اینکه سطح ایمنی و عملکرد را به خطر بیندازد از 65 درصد از مواد تجدیدپذیر، بازیافتی تشکیل شده است و دارای گواهی تعادل می باشد.

بریجستون به رانندگان 4*4 قدرت می بخشد.


تایر جدید بریجستون، DUELER ALL-TERRAIN A/T002 به منظور رسیدگی به چالش های جاده، برای خودروهای 4×4 طراحی شده است. از ویژگی های لاستیک DUELER ALL-TERRAIN A/T002 می توان به طراحی تهاجمی آج، چسبندگی عالی، افزایش مسافت پیموده شده اشاره کرد.

ساخت لاستیک سخت تر توسط پیرلی برای مسابقات فرمول یک


پیرلی از تولید تایرهای سخت تر خود که توسط گرند پری بریتانیا (British Grand Prix) معرفی شد، خبر داده است. این کمپانی با ساخت لاستیک های سخت تر به مقابله با افزایش سریع عملکرد خودرو کمک می کند.

کنتیننتال از لاستیک تمام فصل Allseasoncontact 2 رونمایی کرد.


کنتیننتال از لاستیک تمام فصل Allseasoncontact 2 رونمایی کرد. لاستیک Allseasoncontact 2 هندلینگ بهتری را در جاده‌های خشک ارائه می‌کند و در جاده‌های خیس و مرطوب فاصله ترمز کمتری دارد.

بریجستون از لاستیک تمام فصل Turanza 6 رونمایی کرد


بریجستون برای پاسخ به نیازهای رانندگان، لاستیک تمام فصل Turanza 6 را عرضه کرد. این لاستیک برای ارائه عملکرد بالا برای تمام فصول طراحی شده است.

تراینگل با لاستیک جدید EffeXSport TH202 به برچسب A-Grade Wet Grip دست می یابد.


تراینگل از جدیدترین لاستیک خود با نام EffeXSport TH202 در The Tire Cologne 2022 رونمایی کرد. این تایر جدید یک نقطه عطف و یک جهش بزرگ برای شرکت تراینگل محسوب می شود که به برچسب درجه A دست یافته است.

بریجستون لاستیک های قمری را برای برنامه LTV ناسا تهیه می کند.


شرکت بریجستون، غول لاستیک سازی، با شرکت Teledyne Brown Engineering همکاری می کند تا تایرهایی را برای وسیله نقلیه قمری خدمه ناسا (LTV) تولید کند و از اکتشافات آینده در ماه پشتیبانی کند.

از محصولات جدید گروه صنعتی بارز در یک رویداد آنلاین رونمایی شد .


مراسم رونمایی از محصولات جدید بارز، با حضور مدیرعامل، مدیرکل فروش و نمایندگان ویژه فروش تایرهای SUV و CUV، در قالب یک رویداد آنلاین برگزار و از رسانه پرمخاطب آپارات و صفحه اینستاگرام بارز پخش شد.

هواپیمای ایرباس A380 امارات پس از پارگی لاستیک 14 ساعت پرواز کرد.


هواپیمای ایرباس A380 امارات پس از پارگی لاستیک و آسیب دیدن قسمت بیرون آن، به مدت 14 ساعت پرواز کرد.

کنتیننتال از وسیله آزمایشی ترمز لاستیک خود رونمایی کرد.


کنتیننتال از وسیله آزمایشی بدون راننده و کاملاً الکتریکی جدید خود با هدف کاهش بیشتر مسافت ترمز برای بهبود ایمنی و اندازه‌گیری عملکرد ترمز لاستیک‌ خودروهای سواری رونمایی کرد.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0