قیمت‌گذاری دستوری مهمترین چالش صنعت تایر است


رییس هیات مدیره انجمن صنعت تایر، با اشاره به مهم بودن قیمت‌گذاری دستوری این صنعت، گفت: این مساله سبب خروج سرمایه از این بخش و زیان‌ده شدن واحدهای تولیدی شده است.

کمیسیون صنایع آماده ارائه بسته‌ رفع مشکلات صنعت تایر


به گزارش هایپرتایر؛ نائب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس به منظور رفع مشکلات صنعت تایر از تهیه بسته پیشنهادی این کمسیون خبر داد. حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد حسینی‌کیا» در بازدید پانزدهمین همایش و پنجمین نمایشگاه بین المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک با اشاره به نقدینگی بیش از 4000 هزار میلیارد تومان سرگردان در جامعه، افزود : صنعت لاستیک هنوز نتوانسته جذابیت لازم برای جذب این نقدینگی به سمت تولید و اشتغال داشته باشد.

درخواست تایرسازان برای تغییر نحوه قیمت‌گذاری تایرهای بایاس


سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر ایران گفت: با توجه به اختلاف قیمت بازار و کارخانه‌ تایرهای بایاس که سود آن فقط نصیب دلالان و واسطه‌ها می‌شود، کارخانجات تایرسازی خواستار خروج لاستیک‌های بایاس از شمول قیمت‌گذاری و تعیین قیمت‌ها توسط خودشان هستند.

قرار است لاستیک ارزان شود؟


قیمت تایرها تنها به قیمت ارز مورد استفاده محدود نبوده و عملا قیمت مواداولیه داخلی از قبیل دوده و نخ استخوانبندی، استیل کورد و محصولات پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌های داخلی را هم تحت تاثیر قرار داده

تولید حدود ۱۶ هزار تن تایر و تیوب در فروردین ماه


بررسی آمارهای تایرسازان کشور حاکی از تولید ۱۵ هزار و ۹۴۳ تن انواع تایر و تیوب در فروردین ماه امسال است.

تولید کارخانه بارز کردستان روزانه به ۲۰ هزار حلقه لاستیک می رسد


سنندج - ایرنا - مدیرعامل گروه صنعتی بارز گفت: تولید کارخانه لاستیک بارز در کردستان تا پایان سال جاری به ۲۰ هزار حلقه انواع تایر وسایل نقلیه در روز افزایش پیدا می کند.

کمبود تایر پراید و وانت نیسان در بازار


«داود سعادتی نژاد» امروز (سه شنبه) در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود:‌ توزیع نامناسب این تایرها از سوی تولیدکنندگان سبب کمبود یاد شده در بازار شده است و درخصوص تایر پراید، برخی خبرها مبنی بر خارج شدن این محصول از خط تولید سایپا بر این کمبود دامن ز

تخصیص نیافتن ارز، تولید تایر را با دشواری مواجه کرده


تهران- ایرنا- نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان تایر گفت: از دو ماه پیش تاکنون حتی یک دلار ارز به تایرسازان تعلق نگرفته و ادامه این روند صنعت تایرسازی را زمین خواهد زد. «پرویز اخوان» ‌ در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود:‌ اکنون کارخانجات تولیدکننده تای

تخلف از تعهدات ارزی در صنعت تایر قابل پیگیری است


تهران- ایرنا- سخنگوی انجمن صنعت تایر ایران گفت: تخلف از تعهدات ارزی و بکارگیری ارز ۴۲۰۰ تومانی داده شده به این صنعت در سایر بخش ها به سختی امکانپذیر است، زیرا حساب و کتاب ها در صنعت تایر روشن و مشخص است، اما با این حال تخلفات در این زمینه قابل پیگیری است.

ظرفیت تولید تایر امسال ۲۰ درصد کاهش یافت


تهران- ایرنا- سخنگوی انجمن صنعت تایر ایران گفت: در 2 ماهه ابتدایی امسال ظرفیت تولید تایر کشور 20 درصد کاهش یافته که بخشی از آن ناشی از تعطیلات عید است، اما عمده آن ناشی از تحریم ها به ویژه مشکلات بانکی در سطح بین الملل است.

6 میلیارد ریال لاستیک قاچاق در یزد کشف شد


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد گفت: در 24 ساعت گذشته با تلاش ماموران تعدادی لاستیک قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه تریلی عبوری در این استان کشف شد.

کشف 146 حلقه لاستیک احتکار شده در اراک


در تحقیقات ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، دو انبار احتکار لاستیک‌های خودرو سبک در اراک کشف و 146 حلقه لاستیک کشف شد.

20 هزار و 69 حلقه لاستیک در استان مرکزی توزیع شد


معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: براساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان مرکزی 20 درصد از این لاستیک ها برای مصرف عمومی از طریق 10 انجمن متمرکز زیرمجموعه اتاق اصناف استان در شهرستان های 12 گانه استان مرکزی توزیع شد. 

بیش از 18 هزار حلقه لاستیک در قزوین توزیع شد


معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین گفت: تاکنون 18 هزار و 801 حلقه لاستیک در بین رانندگان استان توزیع شده که 15 هزار و 258 حلقه آن مربوط به ناوگان باری بوده است.

13 هزار حلقه لاستیک به نرخ دولتی در آذربایجان غربی توزیع شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با بیان اینکه این استان سالانه حدود 100 هزار حلقه لاستیک نیاز دارد، گفت: از 25 تیر سال جاری /آغاز طرح توزیع لاستیک/ تاکنون حدود 13 هزار حلقه لاستیک به نرخ دولتی در بین ناوگان حمل و نقل استان توزیع شده است.

10 میلیارد ریال لاستیک قاچاق در پیرانشهر کشف شد


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ماموران انتظامی پیرانشهر موفق شدند محموله لاستیک قاچاق خودرو به ارزش 10 میلیارد ریال را کشف و ضبط کنند. سردار سرتیپ دوم مسعود خرم نیا افزود: در پی اطلاع ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پیرانشهر از انباشت لاستیک قاچاق

بیش از 2500 حلقه لاستیک بین رانندگان در ماکو توزیع شد


رییس اداره صنعت، ‌معدن و تجارت ماکو گفت: از ابتدای اجرای طرح توزیع لاستیک تاکنون، 2 هزار و 544 حلقه لاستیک در چند نوبت با نرخ دولتی بین کامیونداران و خودروهای مسافربری و سواری شخصی این شهرستان توزیع شده است.

هزار و 100حلقه لاستیک بین کامیون داران خوزستان توزیع می شود


امید بن عباس پنجشنبه در شورای تنظیم بازار استان در سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان بیان کرد: تا کنون سه هزار و 200 حلقه لاستیک بین کامیون داران خوزستان توزیع شده است، هر چند با توجه به تعداد زیاد خودروهای حمل و نقل در استان لازم است که سهمیه لاستیک خوزس

بسته های مقرراتی انقباضی و کاهش واردات تایر سنگین


دولت از سال ۱۳۹۳به بعد و در راستای حمایت از تولید داخلی سیاست های جدیدی در زمینه واردات تدوین نمود که در مجموع کار واردات تایر را سخت کرده و در نتیجه وارد کنندگان نتوانسته اند برای تأمین تایر سنگین مورد نیاز کشور از تمام ظرفیت خود استفاده کنند. تولید تایر

رفع مشکل تایر کامیون داران همدان


مجید زرین دلاور  اظهار داشت: از یک ماه گذشته تاکنون پنج هزار و 500 حلقه لاستیک بین کامیون داران استان توزیع شده است و این روند ادامه دارد. وی افزود: در پی اقدامات خوب و به موقع دولت درباره کاهش تعرفه واردات و عوارض گمرکی لاستیک و اختصاص ارز دولتی، قیمت ت

ایران دانش فنی تولید تایر از فرانسه می آورد


این تفاهم نامه همکاری آموزشی و فنی روز سه شنبه در حاشیه دومین روز از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست بین اتحادیه لاستیک و پلاستیک فرانسه و یک گروه صنعتی ایرانی فعال در عرصه تایر به امضا رسید؛ دنیس وایان (Dennis Vayan) رئیس اتحادیه لاستیک و پلاست

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0