رونمایی از ۲۴ محصول جدید گروه صنعتی بارز


همزمان با جشن سی‌و‌هشتمین سالروز افتتاح کارخانه بارز، از ۲۴ محصول جدید گروه‌ صنعتی بارز برای خودروهای شاسی بلند با بهره‌ گیری از آخرین دستاوردهای فنی و تکنولوژیکی، رونمایی شد.

بارز موفق به کسب عنوان واحد تولیدی نمونه کشوری شد


افتخاری دیگر برای گروه صنعتی بارز در روز ۲۲ مهر ماه مصادف با روز جهانی استاندارد

کسب جایزه ملی تعالی نگهداری و مدیریت دارایی توسط بارز


به گزارش روابط عمومی و برندینگ گروه صنعتی بارز، شرکت بارز کردستان در ششمین دوره جایزه ملی تعالی نگهداری و مدیریت دارایی ایران موفق به کسب تندیس بلورین سطح یک از میان ۳۰ شرکت و صنایع حاضر در این همایش شد.

افزایش ۴ برابری قیمت لاستیک صحت دارد؟


رسانه‌ها از افزایش چهار برابری قیمت لاستیک در بازه زمانی اردیبهشت سال گذشته تا شهریور امسال خبر داده‌اند. به‌رغم اینکه لاستیک مشمول قیمت‌گذاری دستوری می‌شود، بررسی‌ها نشان می‌دهد در شهریور امسال قیمت برخی از انواع پر مصرف از این محصول تا بیش از ۲۰۰ درصد نسبت به ابتدای سال جاری رشد قیمت داشته‌اند.

مدیرعامل بارز ‌سکاندار انجمن تایر شد


مدیرعامل گروه صنعتی بارز با اکثریت آرای اعضای هیات‌مدیره انجمن صنعت تایر ایران، هدایت این انجمن را برعهده گرفت.

هفتمین سالگرد هایپرتایر


با گذشت هفت سال از آغاز حرکتی تازه و خلاق در حوزه تایر، امسال هایپرتایر در حالی هفتمین سالگرد تأسیس خود را جشن میگیرد که در مقایسه با سال های نخست فعالیت خود پیشرفت و توسعه قابل توجهی داشته است.

لیست برترین برندهای لاستیک چین در سال 2023 منتشر شد.


نتایج ارزیابی شاخص قدرت برند تایرهای مورد مصرف در چین طی سال 2023 منتشر شد.

افتتاح خط روکش تایر هواپیما


عملیات احداث کارخانه ریکلیم و خط روکش تایر هواپیما برای اولین‌ بار در کشور با حضور استاندار کرمان، مدیرعامل گروه صنعتی بارز، مدیرعامل شستا، مدیرعامل تاپیکو، فرماندار سیرجان، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در شهرک صنعتی شماره ۱ سیرجان آغاز شد.

نشان ملی کم استهلاک ترین و مقاوم ترین تایر کشور به بارز رسید


گروه صنعتی بارز در بزرگ‌ترین اجلاس استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران با عنوان طرح انتخاب ملی، موفق به دریافت نشان ملی برترین انتخاب ملی در صنعت لاستیک و تایر ایران گردید.

لاستیک SUV بارز برنده لوح زرین نوآوری برتر شد.


لوح زرین و گواهینامه نوآوری برتر در هفتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی توسط مرکز توسعه فناوری و نوآوری های دانشگاه صنعتی شریف برای طراحی و تولید تایر خودرو های شاسی بلند SUV به گروه صنعتی بارز اهدا شد.

فروش مستقیم بارز به مناسبت دهه مبارک فجر


به مناسبت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین ۱۸ بهمن ماه سالروز تاسیس گروه صنعتی بارز، عرضه مستقیم محصولات گروه صنعتی بارز در راستای کنترل بازار در نمایندگی های منتخب آغاز شد.

بارز یکی از 20 برند برتر جهان


گزارش سی و هفتمین رویداد سالیانه رتبه بندی تایر 29 آگوست 2022 بر پایه میزان فروش در سال 2021 برگزار شد.

خودرو KMC j7 کرمان موتور رونمایی شد.


شرکت خودروسازی کرمان موتور در مراسمی از محصول جدید خود رونمایی کرد.

بازدید مدیر عامل هایپرتایر از مجتمع صنایع لاستیک بارز کرمان


مدیر عامل مجموعه هایپرتایر همراه با تعدادی از مدیران و کارشناسان فنی خود برای بازدید از مجتمع صنایع لاستیک بارز کرمان اقدام کردند.

لاستیک یوکوهاما فناوری جدیدی را برای نظارت بر فرسودگی تایرها عرضه می کند.


کمپانی یوکوهاما با استفاده از فناوری جدید خود، سایش لاستیک ها را با استفاده از سنجش امواج ارسال شده از حسگر داخل تایر کنترل می کند.

هایپرتایر، برنده مردمی چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران


امسال نیز جشنواره وب و موبایل ایران با حضور ده ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف برگزار شد و در نهایت در تاریخ 21 اسفندماه با معرفی برگزیدگان وب و موبایل ایران به پایان رسید .

تمدید جشنواره نوروزی هایپرتایر


مجموعه هایپرتایر به جهت استقبال بی نظیر مشتریان و همراهان هیشگی، تخفیفات نوروزی را که به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و همچنین آغاز سفرهای نوروزی هموطنان عزیز به اقصی نقاط کشور، جهت داشتن سفری ایمن و آسایش آنها در نظر گرفته بود، تا 15 فروردین ماه 1401 تمدید کرد.

هایپرتایر نامزد برتر در بخش خودرو جشنواره وب و موبایل ایران گردید.


جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان بزرگترین عرصه رقابت و مرکزی پیشرو برای بیشتر شناخته شدن پلتفرم ها، وب سایت ها و نرم افزار های موبایل ایرانی و همچنین بالا بردن سطح کیفی و رضایت مشتری در حوزه آنلاین این رویداد مهم را به ارمغان آورده است.

جشنواره نوروزی هایپرتایر


مجموعه هایپرتایر، به منظور شروع سال جدید و جشن نوروز و همینطور آغاز سفرهای نوروزی جهت رفاه حال شما، تخفیفات متنوعی را بر روی انواع لاستیک و همچنین خدمات نصب و بالانس لاستیک به صورت سیار و در مراکز خدمات این شرکت در شرق و غرب تهران برای مشتریان عزیز در نظر گرفته است.

تولیدکنندگان داخلی به تولید ۲۵ میلیون حلقه تایر دست یافتند


تولیدکنندگان داخلی با رشد حدود ۲۰ درصدی تولید نسبت به سال ۹۸ برای نخستین بار، به تولید ۲۵ میلیون حلقه تایر دست یافتند. تولید ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۱۸ میلیون حلقه تایر است و تا پایان سال رکورد سال گذشته تکرار خواهد شد.

کمیسیون صنایع آماده ارائه بسته‌ رفع مشکلات صنعت تایر


به گزارش هایپرتایر؛ نائب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس به منظور رفع مشکلات صنعت تایر از تهیه بسته پیشنهادی این کمسیون خبر داد. حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد حسینی‌کیا» در بازدید پانزدهمین همایش و پنجمین نمایشگاه بین المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک با اشاره به نقدینگی بیش از 4000 هزار میلیارد تومان سرگردان در جامعه، افزود : صنعت لاستیک هنوز نتوانسته جذابیت لازم برای جذب این نقدینگی به سمت تولید و اشتغال داشته باشد.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0