هایپرتایر به جمع ۲۵ فروشگاه آنلاین ۵ستاره کشور پیوست


هایپرتایر به جمع ۲۵ فروشگاه آنلاین ۵ستاره کشور پیوست. نماد اعتماد الکترونیک هایپرتایر از چهارستاره به پنج ستاره ارتقاء پیدا کرده که نشان دهنده رشد چشمگیر عملکرد این استارتاپ طی کمتر از 7 سال فعالیت است.

بازار لاستیک در چندسال آینده


بازار لاستیک جهان در سال آینده تحت تاثیر سیاست های اقتصادی کشورهای بزرگ و تصمیمات خریداران متاثر از هزینه های زندگی و رشد قیمت مواد اولیه حرکت خواهد کرد و در همین راستا دوازده عامل موثر بر این بازار را بررسی خواهیم کرد.

پیرلی تامین کننده رسمی لاستیک مسابقات جام جهانی FIA GT


پس از فرآیند مناقصه، FIA پیرلی را به عنوان شریک رسمی و تامین کننده لاستیک مسابقات جام جهانی FIA GT برای یک دوره سه ساله منصوب کرده است.

میشلن تایرهای جدید مجموعه LTX را عرضه می کند.


میشلن لاستیک های جدید Defender LTX M/S2 و Defender LTX Platinum را عرضه می کند.

معرفی گودیر از تایر جدید Wrangler DuraTrac RT


گودیر با راه اندازی Wrangler DuraTrac RT رانندگان آماده ماجراجویی را به کاوش های در خارج از جاده و ارتفاعات جدید می برد.

رونمایی گودیر از لاستیک اسپرت COOPER® COBRA INSTINCT


کمپانی گودیر از لاستیک اسپرت کوپر کبرا COOPER COBRA INSTINCT رونمایی کرد. این لاستیک تمام فصل با الگوی آج نامتقارن و شیارهای آج گسترده برای کشش قوی، چسبندگی بهتر و بهبود مسافت ترمز در جاده های مرطوب و برفی طراحی شده است.

تایرهای اتوبوس Conti Urban مجهز به فناوری حسگر کنتیننتال


مجموعه تایرهای اتوبوس Conti Urban قرار است با آخرین نسل سنسورهای کنتیننتال که متشکل از Conti Urban HA3 ،Conti UrbanScandinavia HA3+ و Conti UrbanScandinavia HD3 می باشد، مجهز شوند. این مجموعه در آگوست 2023 وارد بازار شده. با این امر، کنتیننتال اولین سازنده ای می شود که خانواده ای کامل از لاستیک های سنسوردار را ارائه داده است.

لاستیک های بدون هوا میشلن برای شرکت پستی ارائه می شود.


شرکت پستی فرانسوی لا پست قرار است تا پایان سال 2024، ون های شرکت خود را مجهز به لاستیک های بدون هوای میشلن به نام آپتیس کند. لاستیک آپتیس میشلن (Unique Puncture-proof Tire System) یک تایر بدون هوا است. این تایرها نمونه اولیه تولید شده از محلول ضد پنچری هستند که به هوای فشرده نیازی ندارند.

بریجستون شریک رسمی رالی EV 2023 شد.


بریجستون از رالی وسایل نقلیه الکتریکی با تایرهای EV Ready، Webfleet پشتیبانی می کند.

لیست برترین برندهای لاستیک چین در سال 2023 منتشر شد.


نتایج ارزیابی شاخص قدرت برند تایرهای مورد مصرف در چین طی سال 2023 منتشر شد.

رونمایی بریجستون از تایر مسابقه ای پوتنزا


بریجستون لاستیک های مکسابقه ای پوتنزا را به تازگی راه اندازی کرد. این لاستیک با توجه به انتظارات رانندگان پیست مسابقه، با عملکرد فوق‌العاده بالا طراحی شده است.

گودیر از جدیدترین تایرهای مجموعه Kelly رونمایی کرد.


شرکت لاستیک گودیر آخرین محصولات اضافه شده به مجموعه تایرهای Kelly را با جدید Kelly Edge Touring A/S و Kelly Edge Sport را اعلام کرد.

لکسوس RZ به لاستیک یوکوهاما ADVAN V61 مجهز می شود.


یوکوهاما لاستیک های ADVAN V61 خود را به عنوان تایرهای فابریک (OE) برای خودروهای برقی لکسوس (BEV) یا همان RZ معرفی کرده است.

تراینگل دو تایر جدید TH202 و TE307 را عرضه می کند.


لاستیک‌های EffeX Sport TH202 با عملکرد فوق‌العاده بالا و ReliaX Touring TE307 با نوآوری‌های جدید، دو تایر عرضه شده تراینگل هستند که نویدبخش پیشرفت‌های بزرگ در عملکرد ترمزگیری و هندلینگ در شرایط خیس و بارانی می باشند.

هایپرتایر رتبه سوم کیفیت کالا/خدمات را دریافت کرد.


فروشگاه اینترنتی هایپرتایر از نظر شاخص کیفیت کالا و خدمات توانست جایگاه سوم کسب و کارهای تجارت الکترونیکی را از آن خود کند.

از محصولات جدید گروه صنعتی بارز در یک رویداد آنلاین رونمایی شد .


مراسم رونمایی از محصولات جدید بارز، با حضور مدیرعامل، مدیرکل فروش و نمایندگان ویژه فروش تایرهای SUV و CUV، در قالب یک رویداد آنلاین برگزار و از رسانه پرمخاطب آپارات و صفحه اینستاگرام بارز پخش شد.

حضور هایپرتایر در چهاردهمین جشنواره وب و موبایل ایران


مجموعه هایپرتایر با تیم خلاق و متخصص خود، بار دیگر تصمیم گرفته است در جشنواره وب و موبایل ایران شرکت کند.

هایپرتایر برنده جایزه منتخب مردمی از اولین رویداد ملی جایزه تجارت الكترونیكی


نخستین رویداد جایزه ملی تجارت الکترونیک با حضور جمعی از مدیران ارشد وزارت صمت، اتاق بازرگانی ، بزرگان کسب و کارهای الکترونیکی و صنایع ، معادن و کشاورزی برگزار شد.

افزایش فروش و سود و رشد تولید لاستیک بارز در چهارماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰


گروه صنعتی بارز(سهامی عام)، از شرکت های تابعه شستا ، موفق شد در چهارماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ ، با جهش چشمگیر در فروش و سود و نیز رشد در تولید، رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

در مصاحبه هایپرتایر با عصر خودرو درباره گرانی تایر بخوانید


با اعطای مجوز افزایش قیمت ۵۰ درصدی انواع تایر به تولید کنندگان این کالای مصرفی از ابتدای آذرماه۹۹، وظیفه قیمت گذاری و نظارت بر روند جدید قیمت ها از سوی وزارت صمت و سازمان حمایت به انجمن تولیدکنندگان تایر واگذار شد.

بسته های مقرراتی انقباضی و کاهش واردات تایر سنگین


دولت از سال ۱۳۹۳به بعد و در راستای حمایت از تولید داخلی سیاست های جدیدی در زمینه واردات تدوین نمود که در مجموع کار واردات تایر را سخت کرده و در نتیجه وارد کنندگان نتوانسته اند برای تأمین تایر سنگین مورد نیاز کشور از تمام ظرفیت خود استفاده کنند. تولید تایر

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0