فروش مستقیم بارز به مناسبت دهه مبارک فجر


به مناسبت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین ۱۸ بهمن ماه سالروز تاسیس گروه صنعتی بارز، عرضه مستقیم محصولات گروه صنعتی بارز در راستای کنترل بازار در نمایندگی های منتخب آغاز شد.

خرید لاستیک دست‌دوم را توصیه نمی‌کنیم!


به گزارش هایپرتایر به نقل از دنیای خودرو، این روزها گرانی بازار خودرو موجب گران شدن بازار جانبی ان و از همه مهمتر بازار لاستیک شده است. لاستیک خودرو از جمله مواردی است که افزایش قیمت بسیار بالایی را تجربه کرده است. در نتیجه گرانی تایرهای جدید باعث شده اکثر مردم به جای خرید تایرهای نو به خرید لاستیک های دست دوم رو بیاوردند.

وابستگی ۳۰ تا ۴۰ درصدی صنعت تایر به واردات مواد اولیه


عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید وابستگی ۳۰ تا ۴۰ درصدی صنعت تایر به واردات مواد اولیه و وجود مشکلات متعدد مانند انتقال پول به خارج از کشور، نوسانات ارزی و کمبود نقدینگی موجب شده تولیدکنندگان داخلی نتوانند نیاز بازار را تامین کنند.

دلایل نابسامانی بازار لاستیک خودرو


19 میلیون لاستیک در کشور تولید و ارز آن به صورت نیمایی تامین می شود. در مورد لاستیک سبک سه و نیم میلیون حلقه در کشور مصرف داریم و ۲.۸ از طریق واردات تامین می‌شود، در حوزه لاستیک سنگین نیز از طریق سامانه اقدام به توزیع می‌کنیم.

فروش غیراصولی تایر دولتی توسط تولیدکنندگان


صف‌های طولانی خرید تایر دولتی در ماه‌های اخیر برای مردم آزار دهنده شده است و بسیاری از متقاضیان از دریافت تایر با نرخ مصوب ناامید شده و برای تأمین نیاز خود به بازار سیاه تایر رجوع کرده اند.

توزیع لاستیک بر مبنای پروانه فعالیت انجام می‌شود


دبیر ستاد مبارزه با احتکار و اختفاء کالای استان تهران با اشاره به امکان توزیع لاستیک بر مبنای پروانه فعالیت گفت: شهرداری‌ها و بخشداری‌ها جهت صدور پروانه فعالیت رانندگان درون‌شهری همکاری کنند.

کاهش تعرفه واردات لاستیک می‌تواند منجر به تعدیل قیمت‌ها شود؟


سیده حمیده زرآبادی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  درباره انتشار خبرهایی مبنی بر کاهش تعرفه واردات لاستیک از 40 درصد به 5درصد گفت: از آنجا که تولیدات داخل نیاز بازار را تامین نمی‌کند واردات امری ضروری م

اجازه واردات لاستیک از تمام مرزهای کشور و مناطق آزاد داده می‌شود/ با واردکننده جدید برای واردات لاستیک استاندارد تفاهم شد


وزیر راه و شهرسازی گفت: آزادراه «مراغه - هشترود» پروژه ترانزیتی به شمار می‌رود که آذربایجان غربی را به آزادراه «تهران - تبریز» متصل می‌کند.

کشف 146 حلقه لاستیک احتکار شده در اراک


در تحقیقات ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، دو انبار احتکار لاستیک‌های خودرو سبک در اراک کشف و 146 حلقه لاستیک کشف شد.

کشف یک هزار و 109 حلقه لاستیک احتکار شده در زنجان


مرتضی ممیزی اظهار کرد: یکی از مهمترین مواردی که طی هفته‌های گذشته در دستور کار تعزیرات حکومتی برای بررسی و رسیدگی است مباحث مربوط به احتکار است. مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه تاکنون 22 پرونده احتکار به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است، تصریح

کشف ۱۴۵ حلقه لاستیک احتکار شده در مازندران


یدالله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران گفت: با گزارش مردمی در مورد احتکار لاستیک در انبار یک واحد صنفی، گشت مشترکی در این خصوص با نمایندگان دستگاه‌های مربوط انجام و ۱۴۵ حلقه لاستیک انواع ماشین‌ها کشف شد.

کشف انبار بزرگ احتکار رینگ و لاستیک در یزد


ماموران پلیس آگاهی استان یزد موفق به کشف یک انبار غیرقانونی لاستیک خودروهای سبک و سنگین احتکار شده به ارزش ۶۵ میلیارد ریال شدند. سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد در این باره گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا؛ ماموران پلیس آگاهی استان یزد

حکم ۹۱ میلیون تومانی محتکر لاستیک خراسان‌شمالی قطعی شد


به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سید«جواد سیدالموسوی» اظهار کرد: مأمورین یگان عملیاتی و اداره مبارزه با مفاسد اقتصادی پلیس آگاهی استان در بازرسی از یک انبار در منزل مسکونی موفق به کشف ۳۵۹ حلقه لاستیک شدند.

کارخانجات چرا به شرکت تعاونی لاستیک سهمیه نمی‌دهند؟


رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک با بیان اینکه عرضه و تقاضای لاستیک با سهمیه بندی‌ها مختل و شرایط برای احتکارگران و گران فروشان فراهم شده است، گفت: متأسفانه در شرایط فعلی کارخانجات هیچ سهمیه لاستیکی در اختیار شرکت تعاونی قرار نمی‌دهند.

کشف 700 حلقه لاستیک خودرو احتکار شده در زنجان


ه گزار ش خبرگزاری صدا وسیما ، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف احتکار در سه فروشگاه عرضه لاستیک خودرو خبر دادوگفت: در گشت بازرسی و مشترک سیار شعب تعزیرات حکومتی از واحدهای عرضه لاستیک در سطح استان این تعداد حلقه لاستیک احتکار شده شناسایی و توقیف ش

افزایش بی‌منطق قیمت تایر در بازار سیاه!


التهابات اخیر بازار تایر کشور موجب شد تا برخی از کامیون‌داران کشور به شرایط موجود اعتراض کنند.قیمت تایر در بازار و کمبود میزان تایر را می‌توان اصلی ترین مشکل کامیون‌داران کشور دانست این در حالی است که رئیس انجمن صنفی صنعت تایر در اظهار نظری جالب، درباره ت

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0