انتخاب لاستیک میشلن توسط تیم SHADE Racing برای مسابقات GT300


تیم SHADE Racing برای سری جدید مسابقات 2024 Autobacs SUPER GT از لاستیک های میشلن استفاده خواهند کرد.

پیرلی تامین کننده رسمی لاستیک مسابقات جام جهانی FIA GT


پس از فرآیند مناقصه، FIA پیرلی را به عنوان شریک رسمی و تامین کننده لاستیک مسابقات جام جهانی FIA GT برای یک دوره سه ساله منصوب کرده است.

پیرلی شریک رسمی گودوود می شود.


گودوود همکاری چند ساله خود را با سازنده جهانی پیرلی به عنوان شریک انحصاری تایر برای رویداد شاخص سالانه، جشنواره سرعت Goodwood اعلام کرد.

بریجستون Enliten را برای ورزش چالش خورشیدی عرضه می کند.


بریجستون تایرهای ساخته شده از 63 درصد مواد بازیافتی و تجدید پذیر را به شرکت کنندگان BWSC عرضه می کند.

پیرلی لاستیک P ZERO TROFEO RS را عرضه می کند.


پیرلی از بهترین لاستیک اسپرت خود P ZERO TROFEO RS برای خودروهای جاده ای رونمایی کرد. این لاستیک سمی اسلیک (نیمه نرم و نیمه چسبان) برای خودروسازانی که می خواهند عملکرد خودروهای اسپرت خود را بهبود ببخشند، طراحی شده است. پاگانی از خودروسازان معروف، درخواست نسخه ای ویژه از تایر جدید پیرلی را برای خودروی یوتوپیا کرده است.

ساخت لاستیک سخت تر توسط پیرلی برای مسابقات فرمول یک


پیرلی از تولید تایرهای سخت تر خود که توسط گرند پری بریتانیا (British Grand Prix) معرفی شد، خبر داده است. این کمپانی با ساخت لاستیک های سخت تر به مقابله با افزایش سریع عملکرد خودرو کمک می کند.

انتخاب پیرلی به عنوان شریک انحصاری تایر در جشنواره گودوود


گودوود از همکاری چندساله خود با شرکت پیرلی، برای جشنواره سرعت خبر داده است. پیرلی که به استفاده از فناوری های پیشرفته در تولید تایرهای خود مشهور است، از سال 2011 شریک انحصاری لاستیک F1 و همچنین تامین کننده منحصر به فرد مسابقات جهانی رالی بوده است.

کسب اولین جایزه لاستیک ERC توسط میشلن


میشلین اولین تایر برنده مسابقات رالی قهرمانی اروپا FIA است، برلیانس بوناتو، راننده ی برنده این رالی بود و توانست جایزه لاستیک ERC را برای میشلن به دست بیاورد.

لاستیک Pilot Sport EV میشلن برنده جایزه AUTO AWARD سال 2022


تایر Pilot Sport EV میشلن برنده جایزه علم محبوب در سال 2022 در بخش دسته بندی خودرو شد.

تصمیم نهایی در مورد تاریخ برگزاری نمایشگاه اتومبیل در دیترویت


به گزارش The Detroit Free Press و The Detroit News در دوشنبه روز گذشته، اتحادیه ی نمایندگان خودروهای دیترویت که برگزاریِ نمایشگاه اتومبیل بین المللی آمریکای شمالی در دیترویت را سازماندهی می کند، در نظر دارد تا نمایشگاه سالیانه در ماه ژوئن برگزار شود.

استاندارد آلایندگی خودروها و اسکات پرویت


مخالفت گروههای زیست محیطی و کالیفرنیا با اقدامِ مدیر سابق سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا Scott Pruitt در جهت تجدید نظر در مورد استانداردهای آلایندگی خودرو ها که باعث عدم اطمینان در تولیدکنندگان اتومبیل و تامین کنندگانی که میلیاردها دلار برای تکنولوژی سا

شرکت تایر سازی نکسن و شرکت سرمایه گذاری موبادالا یادداشت تفاهم امضا کردند


«خبرماشین» - کمپانی نکسن، یکی از تولید کنندگان برتر جهانی در زمینه لاستیک و شرکت سرمایه گذاری موبادالا که در ابوظبی بخشی را جهت سرمایه گذاری در اختیار دارد، به انعقاد یادداشت تفاهم اقدام کردند تا بدین وسیله فرصت های استراتژیک مشترک را کشف و توسعه دهند. مو

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0