رونمایی از ۲۴ محصول جدید گروه صنعتی بارز


همزمان با جشن سی‌و‌هشتمین سالروز افتتاح کارخانه بارز، از ۲۴ محصول جدید گروه‌ صنعتی بارز برای خودروهای شاسی بلند با بهره‌ گیری از آخرین دستاوردهای فنی و تکنولوژیکی، رونمایی شد.

تایرهای اتوبوس Conti Urban مجهز به فناوری حسگر کنتیننتال


مجموعه تایرهای اتوبوس Conti Urban قرار است با آخرین نسل سنسورهای کنتیننتال که متشکل از Conti Urban HA3 ،Conti UrbanScandinavia HA3+ و Conti UrbanScandinavia HD3 می باشد، مجهز شوند. این مجموعه در آگوست 2023 وارد بازار شده. با این امر، کنتیننتال اولین سازنده ای می شود که خانواده ای کامل از لاستیک های سنسوردار را ارائه داده است.

رونمایی از محصولات جدید تراینگل در نمایشگاه کلن 2022


شرکت تراینگل (TRIANGLE) با طراحی یک غرفه جدید از 24 الی 26 می 2022 در نمایشگاه بعدی کلن آلمان که مهمترین نمایشگاه تایر اروپایی می باشد شرکت خواهد کرد و محصولات خود را در سالن شماره 7 و در میان دیگر تولیدکنندگان مهم تایر سازی به نمایش خواهد گذاشت.

قیمت‌گذاری دستوری مهمترین چالش صنعت تایر است


رییس هیات مدیره انجمن صنعت تایر، با اشاره به مهم بودن قیمت‌گذاری دستوری این صنعت، گفت: این مساله سبب خروج سرمایه از این بخش و زیان‌ده شدن واحدهای تولیدی شده است.

کمیسیون صنایع آماده ارائه بسته‌ رفع مشکلات صنعت تایر


به گزارش هایپرتایر؛ نائب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس به منظور رفع مشکلات صنعت تایر از تهیه بسته پیشنهادی این کمسیون خبر داد. حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد حسینی‌کیا» در بازدید پانزدهمین همایش و پنجمین نمایشگاه بین المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک با اشاره به نقدینگی بیش از 4000 هزار میلیارد تومان سرگردان در جامعه، افزود : صنعت لاستیک هنوز نتوانسته جذابیت لازم برای جذب این نقدینگی به سمت تولید و اشتغال داشته باشد.

تایرسازی تراینگل اپلیکیشن موبایل محصولات خود را راه اندازی کرد


تراینگل یکی از تولیدکنندگان بزرگ و پیشرو تایر در چین، اپلیکیشن موبایل کاملاً جدید خود را به نام Triangle tire راه اندازی کرده است. این کمپانی با ارائه اطلاعات در مورد نمونه های مختلف طرح آج، سایز و ویژگی منحصر بفرد هر یک از محصولات متعلق به خود در این اپ توانسته، خرید، بررسی و تحقیق درمورد تایرهای تراینگل را برای کاربران و مصرف کنندگان آسانتر کند و آنها را به آگاهی بیشتر در مورد تایرها سوق دهد.

تولید لاستیک هواپیما توسط تراینگل


نمایشگاه سه روزه صنعت هوانوردی عمومی 2021 واقع در استان هونان چین به گونه ای برگزار شد که شرکت تراینگل TRIANGLE به عنوان یکی از اعضای اصلی این نمایشگاه از تایرهای هوانوردی خود رونمایی کرده است.

قوانین جدید برچسب گذاری انرژی تایرها از 1 می 2021 اعمال شد


اتحادیه اروپا در تاریخ 1 می 2021 قانونی وضع کرده است در خصوص برچسب انرژی تایرها که میزان مصرف سوخت ، صدا و ایمنی تایر را مشخص می کند. این قانون از 1 می ماه 2021 اعمال گردیده است.

درخواست تایرسازان برای تغییر نحوه قیمت‌گذاری تایرهای بایاس


سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر ایران گفت: با توجه به اختلاف قیمت بازار و کارخانه‌ تایرهای بایاس که سود آن فقط نصیب دلالان و واسطه‌ها می‌شود، کارخانجات تایرسازی خواستار خروج لاستیک‌های بایاس از شمول قیمت‌گذاری و تعیین قیمت‌ها توسط خودشان هستند.

دلایل نابسامانی بازار لاستیک خودرو


19 میلیون لاستیک در کشور تولید و ارز آن به صورت نیمایی تامین می شود. در مورد لاستیک سبک سه و نیم میلیون حلقه در کشور مصرف داریم و ۲.۸ از طریق واردات تامین می‌شود، در حوزه لاستیک سنگین نیز از طریق سامانه اقدام به توزیع می‌کنیم.

موج گرانی بازار خودرو به بازار لاستیک رسیده است


به گزارش خبرخودرو، عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از افزایش ۵۵ درصدی قیمت لاستیک در ماه های اخیر، گفت: افزایش هزینه تولید تایر به واسطه افزایش نرخ ارز، تغییر ارز پایه واردات و تخصیص نیافتن ارز بر واردات در ماه های اول سال، کمبود و گرانی ۱/۵ برابری قیمت

بقا یا تعطیلی کارخانه‌های تایرسازی در گرو تصمیم سرپرست وزارت صمت


این روزها درخواست سه‌شرکت واردکننده ‌برای نپرداختن مابه‌التفاوت ارزی به منظور ترخیص و عرضه تایرهای باری- اتوبوسی در بازار به چالشی بزرگ برای هزاران کارگر فعال در صنعت تایر ایران تبدیل شده است.

گلایه توزیع‌کنندگان تایرهای سنگین از ‌عدم صدور حواله فروش


توزیع‌کنندگان تایرهای سنگین تولید داخل و وارداتی نسبت ‌به عدم صدور حواله فروش این کالاها توسط سازمان راهداری و زیان سنگین تحمیل‌شده به خود گلایه کردند.

درخواست تایرسازان برای افزایش 10 تا 74 درصدی قیمت ها


انجمن صنفی صنعت تایر در حالی بر اساس رایزنی های نهایی با مسئولان وزارت صنعت معدن و تجارت درخواست افزایش ۱۰تا ۷۴درصدی تایر را ارائه داده است که باتوجه به آمار ارائه‌شده توسط دبیر این انجمن،‌ تنها در یک‌سال گذشته بیش‌از ۱۶میلیون حلقه تایر بیش‌از نیاز کشور

تولید حدود ۱۶ هزار تن تایر و تیوب در فروردین ماه


بررسی آمارهای تایرسازان کشور حاکی از تولید ۱۵ هزار و ۹۴۳ تن انواع تایر و تیوب در فروردین ماه امسال است.

توزیع ۲۰ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان تاکسی


پرشین خودرو: معاون عمرانی وزیر کشور گفت: باید حمل و نقل عمومی مناسبی داشته باشیم تا شهروندان را به سمت استفاده از آن و خودداری از استفاده خودرو شخصی سوق دهیم. بی‌تردید مردم باید با خیال آسوده از حمل و نقل عمومی بهره بگیرند

نظارت بر شیوه توزیع تایر مهمتر از کنترل نرخ فروش آن


به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، درخواست کاهش تعرفه واردات تایرهای سواری پس از تفاوت فاحش قیمت لاستیک‌ خودروهای پرتیراژ بین کارخانه و بازار کماکان جز گزینه های مطرح برای کاهش قیمت و جلوگیری از قاچاق در بازار تایر است موضوعی که بر اساس آخرین اطلاعات مدتی است

لاستیک تاریخ مصرف گذشته نداریم


 گرانی انواع لاستیک خودروهای سواری، باری و تجاری موجب گلایه مالکان این خودروها شده است. با د‌اود سعادتی‌نژاد- رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن، فیلتر، پنچرگیران و فیلترسازان تهران- گفت‌وگو کرده‌ایم.

واردات تایر از چین فعلا متوقف شد


به گزارش فصل اقتصاد،با بسته شدن تمام کانال‌های انتقال ارز به چین،‌ واردات انواع تایر از این کشور متوقف شده است .به گزارش روزنامه «دنیای‌خودرو» پس از اعلام عدم همکاری بانک‌های چینی با تجار ایرانی به‌ویژه کونلون‌بانک چین،‌ بسیاری از تجار با هماهنگی بانک‌مرک

نیاز اتوبوس‌های شرکت واحد به ۳ هزار حلقه لاستیک


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: تولید لاستیک با سایز مناسب اتوبوس‌های دو کابین متوقف شده است و اتوبوس‌های تهران به ۳ هزار حلقه لاستیک نیاز دارند که تنها ۸۰۰ حلقه تحویل داده شده است.

توزیع 17هزار حلقه لاستیک دولتی توسط اداره راهداری تهران


به نقل از روابط‌عمومی اداره‌ کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران، حیدر نوروزی گفت: در راستای ارتقا ایمنی مسافران و بهبود کیفت حمل‌ونقل جاده‌ای این اداره‌کل از تاریخ چهاردهم تیرماه سال جاری با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت اقدام به توزیع لاستیک وی

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0