افتتاح کارخانه جدید آپولو




شرکت آپولو، هفدهمین شرکت بزرگ تولیدکننده ی لاستیک(تایر) در جهان است. این شرکت از سال 2006 فعالیت خود را در کشور هند آغاز نمود. در حال حاضر 4 واحد تولید در هند و 1 واحد در هلند دارد. این شرکت دارای 5000 نمایندگی فعال در هند است.

یکی از اصلی ترین ماموریت های این شرکت تامین ایمنی رانندگان است. در واقع، ایمنی یکی از ویژگی های ذاتی محصولات آپولو میباشد.

شعار این مجموعه "جاده دوست شماست"میباشد.

 

 

افتتاح کارخانه جدید آپولو در بوداپست مجارستان

براساس اخبار منتشر شده در تاریخ دهم آوریل 2017، گروه لاستیک(تایر) سازی آپولو هند واحد تولیدی جدید خود را در مجارستان واقع در 44 مایلی بوداپست، همزمان با چهلمین سالگرد تاسیس گروه آپولو، افتتاح کرده است..

 

ساخت این واحد تولیدی که ششمین کارخانه گروه لاستیک(تایر) سازی آپولو می باشد، در آپریل سال 2015 آغاز شده است و سرمایه ای حدود 505 میلیون دلار در آنجا هزینه شده است. این کارخانه جدید در یک زمین 72 هکتاری ساخته شده و قرار است که سالانه پنج و نیم میلیون لاستیک(تایر) سواری و نیمه سنگین و 675 هزار لاستیک(تایر) تجاری تولید و روانه بازار کند.

منبع: آلتون


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0