توزیع بیش از 900 حلقه لاستیک حواله‌ای بین ناوگان باری شهرستان گناباد




 

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گناباد گفت: با توجه به گرانی و کمیابی لاستیک که موجب بروز مشکلاتی در صنعت حمل و نقل کشور شده بود، خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و وزارت صنعت، معدن و تجارت، توزیع لاستیک با ارز دولتی و بدون واسطه به صنوف ذیربط واگذار شد.

یونس ارشادی گفت: طی سه ماه گذشته در راستای خدمات‌رسانی به رانندگان باری شهرستان گناباد و با توجه به اینکه بیش از 1030 دستگاه خودرو سنگین در سامانه کارت هوشمند حمل و نقل در شهرستان گناباد فعال بوده تا این لحظه بیش از 900 حلقه لاستیک حواله‌ای بین رانندگان دارای عملکرد برون شهری شهرستان توزیع شده است.
 
وی افزود: هم اکنون با توجه به راه‌اندازی سامانه الکترونیکی توزیع لاستیک، رانندگان می‌توانند با مراجعه به انجمن صنفی رانندگان شهرستان و تکمیل فرم مربوطه به همراه برگ سبز خودرو برای تأیید عملکرد به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گناباد برای ثبت نام لاستیک اقدام کنند.
 
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گناباد گفت: رانندگانی که لاستیک حواله‌ای دریافت نموده‌اند به هیچ وجه حق فروش لاستیک را نداشته و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت؛ ضمن اینکه این روند تا هنگام تعادل قیمت لاستیک‌ها ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0