۹ هزار حلقه لاستیک قاچاق در جنوب تهران کشف شد




 

سردار علی ذوالقدر اظهار کرد: با تحقیقات انجام‌شده در خصوص فعالیت‌های یک قاچاقچی کالا و انبار کردن مقادیر زیادی اموال خارجی قاچاق در این انبار، تیم‌های عملیاتی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ وارد عمل شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی، تیم‌های تخصصی پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی متهم این پرونده که مالک اموال قاچاق بود را بازداشت کردند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از انبار مذکور ۹ هزار و ۳۴۵ حلقه لاستیک با برندهای مختلف و همچنین ۳ هزار و ۹۲۸ کارتن لوازم خودرو، آشپزخانه و منزل از جمله سرویس قاشق چنگال، فلاکس، میز اتو، زنجیر چرخ و ... کشف شد.

به گفته رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، در حال حاضر پرونده به همراه متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار دادسرای عمومی و انقلاب شهرری قرار گرفته و بر حسب بررسی کارشناسان پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، ارزش ریالی اموال کشف شده بین ۸ تا ۱۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

منبع: خبرگزاری آنا


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0