توزیع ۱۲هزار حلقه لاستیک خودروی سنگین در استان مرکزی




 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: توزیع لاستیک مورد نیاز رانندگان وسایل نقلیه سنگین استان مرکزی بر اساس اطلاعات سامانه کارت هوشمند فعالیت رانندگان، پیمایش وسایل نقلیه در اختیار آنها قرار می گیرد.
محسنی، کمبود لاستیک های سایز 315و385 را از مشکلات شبکه حمل و نقل خودروهای سنگین باری استان عنوان کرد و افزود: ماهانه چهار هزار حلقه لاستیک در شبکه حمل و نقل باری استان مصرف می شود که 2 تا 2هزار 500حلقه این لاستیک ها با سایزهای 315و385 است.
او گفت: سهمیه لاستیک 315 و 385 وسایل حمل و نقل باری این استان از ابتدای مرداد ماه امسال تاکنون بر اساس تعداد ناوگان وسایل نقلیه سنگین حدود هفت هزار و 500 حلقه لاستیک بوده که به دلیل کمبود این سایز لاستیک تاکنون تنها سه هزار حلقه لاستیک به استان اختصاص یافته و بین رانندگان توزیع شده است.
محسنی گفت: با توجه به افزایش فرسایش لاستیک در فصل گرم سال و فرسوده بودن لاستیک های خودروهای سنگین استان مرکزی نیاز است تامین لاستیک مورد نیاز رانندگان وسایل نقلیه برای گذر از فصل سرد سال در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی،کمبود و افزایش چند برابر قیمت لوازم یدکی را از دیگر مشکلات رانندگان خودروهای سنگین استان مرکزیعنوان کرد و  افزود: می طلبد در این زمینه نیز اقدامات لازم توسط دستگاه ها مربوطه انجام شود.
6هزار و 400کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهارهزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده است.
روزانه حدود 490هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می کنند.

منبع: تابناک مرکزی


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0