شش هزار و 171 حلقه لاستیک بین رانندگان هرمزگانی توزیع شد




 

رئیس اداره تنظیم بازار سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان هرمزگان از توزیع شش هزار و 171 حلقه لاستیک در راستای طرح تنظیم بازار در استان هرمزگان خبر داد.
اسدا...احمدی با اعلام این خبر گفت: در جهت حمایت از ناوگان حمل و نقل و در راستای اهداف و مصوبات تنظیم بازار، تعداد شش هزار و 171حلقه لاستیک سنگین و نیمه سنگین با نرخ مصوب بین رانندگان درون و برون شهری استان توزیع شده است.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت تامین و توزیع برخی کالاهای اساسی در راستای تنظیم بازار و نوسانات موجود در بازار مصرف، افزود: تاکنون افزون بر92 تن گوشت گرم وارداتی ،600 تن گوشت منجمد گوساله و حدود سه هزار و 600تن مرغ منجمد در سطح واحدهای صنفی و فروشگاهی توزیع شده است.

در این راستا معاونت نظارت، بازرسی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان خاطرنشان کرد: بمنظور نظارت هرچه بیشتر بر واحدهای عرضه کننده محصولات تنظیم بازاری، واحد بازرسی اتاق اصناف و واحد بازرسی سازمان در کلیه شهرستانها بازرسی و نظارت مستمر از واحدهای صنفی را بعمل می آورند و هم استانی ها می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را با شماره 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام نمایند.

منیع: خبرگزاری موج


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0