فاز اول کارخانه لاستیک‌سازی خرم‎آباد باید در سال 97 به بهره‌برداری برسد.




مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: فاز اول کارخانه لاستیک‌سازی خرم‎آباد باید در سال 97 به بهره‌برداری برسد.

به گزارش افلاک، بختیار رازانی در بازدید بازوند استاندار لرستان از پروژه لاستیک‌سازی شهرک صنعتی شماره سه خرم‌آباد با بیان اینکه پروژه لاستیک‌سازی با پیشرفت خوبی در حال اجراست، اظهار کرد: خوشبختانه فاز اول این پروژه و عملیات خاکبرداری آن با شتاب مناسبی در جریان بوده و  نشاط کار و تلاش بخوبی در آن حس می‌شود.

وی اضافه کرد: در ارتباط با انتقال آب و برق به این پروژه، مشاور در حال مطالعه بوده که با ارائه این مطالعات پیش‌بینی بودجه مناسب برای اجرای آن نیز انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان مطرح کرد: کارخانه لاستیک‌سازی در شهرک صنعتی شماره سه خرم آباد قرار دارد که سرمایه‌گذاری در نظر گرفته  برای این کارخانه بالغ بر 1000 میلیارد تومان است و فاز اول آن باید در سال 97 به بهره‌برداری برسد.

رازانی با بیان اینکه بخشی از سرمایه‌گذاری لاستیک‌سازی توسط بخش خصوصی و مابقی آن نیز با پرداخت تسهیلات ارزی صورت می‌گیرد، یادآور شد: در همین راستا در سفر وزیر صنعت به لرستان با پیگیری‌های صورت گرفته قرار بر این شد تا روند پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی لرستان از جمله کارخانه لاستیک‌سازی در صندوق توسعه ملی سرعت بیشتری یافته و در اولویت قرار گیرد.

منبع: افلاک نیوز


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0