توزیع لاستیک نیم بها به ۸۰ هزار تاکسی در تهران




 

علیرضا قنادان با اشاره به نوسانات قیمت ارز و بالارفتن قیمت تمام شده تجهیزات خودرو‌ها اظهار کرد: یکی از مسائلی که سازمان تاکسیرانی دنبال می‌کند، برنامه‌های حمایتی از تاکسیرانان است تا قیمت تمام شده خدمات را برای تاکسیرانان کاهش دهد.

وی افزود: در اولین فاز از برنامه حمایتی سازمان تاکسیرانی، توزیع لاستیک با نرخ مصوب دولتی که قیمت آن در مقایسه با بازار آزاد ۵۰ درصد کمتر است، کلید خورد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی با اشاره به اینکه توزیع لاستیک‌ها با نرخ دولتی از طریق سایت سازمان تاکسیرانی صورت می‌گیرد، عنوان کرد: متقاضیان پس از ثبت نام اینترنتی و دریافت نوبت می‌توانند لاستیک‌ها را در سه مرکز تهران واقع در محدوده غرب و شرق دریافت کنند.

به گفته قنادان تاکنون درخواست دریافت ۱۵ هزار حلقه لاستیک در سامانه ثبت شده و ۳ هزار حلقه لاستیک نیز توزیع شده است.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی خاطر نشان کرد: یکی از موضوعات مهم در مورد لاستیک‌ها زمان تولید است که با حمایت خودروسازان لاستیک‌های تولید سال ۲۰۱۸ در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود.

قنادان تصریح کرد: در صورت علاقه‌مند بودن کارخانه‌های قطعات، این آمادگی را داریم تا در فاز‌های بعدی نسبت به تامین قطعات با کیفیت از جمله لنت، دیسک، شمع و ... از این تولید کنندگان اقدام کنیم.

لازم به ذکر است؛ خدمات حمایتی در تامین قطعات تاکسیرانان در ۱۰ سال گذشته قطع شده بود، که در دوره جدید مجددا دنبال می‌شود.

منبع خبر : خبرگزاری میزان


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0