۲۵۰۰ حلقه لاستیک بین رانندگان ناوگان تاکسیرانی بجنورد توزیع شد




 

بجنورد- سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد از توزیع دو هزار و ۵۰۰ حلقه لاستیک بین رانندگان ناوگان تاکسیرانی مرکز استان خراسان شمالی خبر داد.

حمیدرضا شافعی اظهار کرد: به منظور اختصاص سهمیه دو هزار و ۵۰۰ حلقه لاستیک با قیمت تعاونی پیگیرهای لازم از طریق اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور انجام شد.

شافعی افزود: طی فراخوانی برای توزیع لاستیک تعاونی از متقاضیان ثبت نام و یک هزار و ۱۰۰ حلقه لاستیک بین رانندگان تاکسی توزیع و همچنین ۵۰ حلقه لاستیک نیز با همین شرایط بین رانندگان ناوگان باری تحت نظارت توزیع شد.

وی تصریح کرد: به دلیل مشکلات ارزی و تورم، تاکنون در بازار عرضه لاستیک محدودیت بوده و رانندگان برای تامین نیازشان دچار چالش شده بودند.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد اعلام کرد: این سازمان، مدیریت و نظارت دو هزار و ۳۰۰ تاکسی تلفنی، ۶۲۷ تاکسی زرد، ۸۰ تاکسی خطی و ۴۵۰ خودروی سنگینی که از این سازمان پروانه فعالیت گرفته اند را برعهده دارد.

شافعی گفت: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد در نظر دارد نسبت به تامین روغن مورد نیاز رانندگان ورود کرده و با قیمت تعاونی از کارخانه زمینه دسترسی ساده برای این اقلام را فراهم آورد.

منبع: مهرنیوز


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0