خودکفایی در تولید لاستیک سبک




به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا رحمانی، وزیر صنعت و معدن در حاشیه جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز درباره وضعیت تولید کالاهای صنعتی و همچنین روند تولید برخی کالاها گزارشی ارائه شد.

او افزود: وضعیت تولید نسبت به سال‌های قبل شرایط بهتری دارد و ما شاهد این هستیم که اقبال مردم به سرمایه‌گذاری بیشتر شده است.

رحمانی بیان کرد: در این جلسه برنامه‌های وزارت صمت در حوزه تحقق فرمایش‌های مقام معظم رهبری و رونق تولید، همچنین وضعیت خود را برای حفظ وضعیت ثبات تولید و فعال سازی واحدهای تولیدی برای نمایندگان توضیح دادیم.

وزیر صنعت و معدن  بیان کرد: در ادامه جلسه‌ پیرامون کالای خاصی مانند لاستیک  بحث و بررسی صورت گرفت. متاسفانه در سال‌های گذشته به واردات این محصول وابسته بودیم و اخیرا طرحی را باهمکاری سازمان  خصوصی سازی، ‌کمک دولت و صندوق توسعه ملی کلید زده‌ایم که اگر اجرایی شود در صنعت لاستیک سنگین به خودکفایی می‌رسیم.

او گفت: در حوزه لاستیک سبک واردات قابل توجهی نداریم و می‌توان گفت به خودکفایی نزدیک هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0