عرضه غیر قانونی لاستیک دولتی با نرخ آزاد




 

سخنگوی انجمن صنفی تایرسازان گفت: اگر در بازار عرضه لاستیک نرخ دولتی با آزاد یکی باشد، امری غیر قانونی است که باید با آن برخورد شود.

 

 

به گزارش جهان نيوز، مصطفی تنها سخنگوی انجمن صنفی تایرسازان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تفاوت قیمت عرضه لاستیک با نرخ آزاد و دولتی، گفت: در بازار برخی لاستیک هایی با نرخ دولتی و برخی با نرخ آزاد عرضه می شود که تفاوت قیمتی بین این ۲ دسته عرضه وجود دارد. قیمت لاستیک در بازار در سایزهای مختلف یکی نیست و شاهد تفاوت قیمت آنها هستیم.

او بیان کرد: تولید لاستیک پراید را در بازار به ۲۲ درصد افزایش دادیم تا این تفاوت قیمت از بین برود اما متاسفانه تاثیری نداشت.  اگر در بازار عرضه لاستیک نرخ دولتی با آزاد یکی باشد، امری غیر قانونی است که باید با آن برخورد شود.

سخنگوی انجمن صنفی تایرسازان ادامه داد: افزاد سود جو از شرایط به وجود آمده استفاده می کنند و به دنبال این هستند که دولت را تحت فشار قرار دهند. این دسته از افراد ارز دولتی و نیمایی دریافت کردند و پس از آن برای آشفته شدن بازار این لاستیک ها را عرضه کردند.
 
تنها تشرح کرد: هر لاستیکی که در بازار وجود دارد  نرخ دولتی و  آزاد دارد که در این بین افرادی به دنبال سوء استفاده هستند تا از این طریق به کسب درآمد برسند و به نوعی کلاهبرداری کنند.

سخنگوی انجمن صنفی تایرسازان با اشاره به اینکه کارخانجات تایر محصولات خود را به قیمت دولتی به نمایندگی‌های خود عرضه می‌کنند، افزود: متأسفانه عدم نظارت دستگاه‌های نظارتی در بازار تایر، باعث شده تا دلالی در حوزه خودرو‌های سواری رونق داشته و خبری از برخورد با متخلفان نیست به نحوی که ما تولید می‌کنیم، اما به دست همه مردم نمی‌رسد.

منبع:جهان نیوز


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

علی عبداله زاده

در تاریخ 1399/11/19

لاستیک خریداری شده در ابان 99 از این سایت دولتی هستند ؟؟

مقایسه 0